Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2.3 98kw jõudu juurde? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3433)
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 07.07.13 15:59 Tsiteeri
Audi 2.3 98kw jõudu juurde?



Tere, foorumi rahvas.

Küsimus siis selles milliste meetmetega audi 2.3 98kw mootorile jõudu juurde saada? Või lihtsam kohe 7a mootor vahele tõsta. Või on audil ka aeglasema ülekandega kaste?

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.07.13 16:17 Tsiteeri


Millise kere peal see mootor on?

Mis olukorras jõust puudu tuleb? Tihti on parim forsseerimine lihtsalt mootor korda teha.

Aeglasema ülekande all mõtled, et auto liiguks samade pöörete juures aeglasemalt või et pöördeid oleks sama kiiruse juures vähem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 08.07.13 06:34 Tsiteeri


Mootor on audi coupe peal. Tegin omale sprindiks auto ja no ei ole seda särtsu seal mootoris. Kõrgetel pööretel pole üldse minekut kuskil max 4500-5000 pöörde juures veel kuidagi veab, kuid edasi pole mõtet tuleb käik juba ära vahetada. Aeglasema ülekande all mõtlen seda, saada parem kiirendus. Kuna Rahvaspordis suht kiirenduse peale läheb asi siis kole mage ikka. Ja kuna mootor läheb 2wd suurde klassi oleks vaja konkureerida Type-r idega. Seega vaja leida kuskilt min 30kw ülejäänu teeb sõiduga. Samas ei ole vahe lootusetu 4km peale oli võitjaga vahe kuskil 12sek. Seega oleks vaja infot kust mida teha. Väljalase on juba vaba ja mootor on heas korras. Ja kas audile ka ketaslukku pakutakse? Ning palun mitte hakata ajama miks võtsid nii raske auto jne jne. Mulle meeldib audi ja rida 5 hääl on kah kõrvale mõnus kuulata. Seega kellel teadmisi mida jagada oleks väga tänulik!

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.13 06:57 Tsiteeri


Sellele mootorile pole küll midagi juurde anda, kui korras on siis ketrab oma jõu kohta päris hästi ja üle 5000 pöörde ei peagi see mootor vedama, siis kukubki väändemoment ära. Kast on sul ka all ilmselt juba kõige lühemate käikudega seal pole midagi järgi aidata.
Mul on ainult kaks soovitust- nii väiksed rehvid/veljed kui alla mahuvad ja üleliigne 100kg autost välja, eriti kui sihtotstarbeline auto on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 08.07.13 07:20 Tsiteeri


Kas pritsepeast kütet juurde ei anna keerata? kangemat nukka leidub kusagil neti avarustes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 08.07.13 07:22 Tsiteeri


Golfidega rinka ja rallikrossi sõitjad kasutavad minu teada päris palju ajuvaba mehhaanilist pritset. Kuna sel eesmärgil mootor peab võimalikult palju võimsust saavutama, ja töötama vaid max võimsusel, siis ei ole aju sekkumist vaja. Sama süütega, mehhaaniline jagaja ilma mingi aju korrektsioonita. Teine nukkvõll suurema liftiga, suuremad klapid ja kaane portimine...
Mul peaks 1 mehh. pritse üle olema, kui huvi, võin ära müüa.

http://www.pipercams.co.uk


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.07.13 12:14 Tsiteeri


Nukk on neil mootoritel originaalis praktiliselt lagi, mis sealt võtta on - kui muidugi tegemist on uue asjaga (vanades mootorites olen nii ideaali kui ka "mune" näinud :)). Klapivedrud on audi 10v r5'tel kahjuks "tainast" tehtud eriti kui need juba aastaid turjal näinud ka on. Mõistlikus hinnaklassis on VW 10V VR5 klapivedrud ja pean siis silmas uuest peast (sattusin ise täiesti juhuslikult nende otsa). Läbilõige on neil suurem, ehk siis vedru on tugevam. Kõige selle tegevuse juures pole aga ilma kaane portimiseta mitte mingit pointi, sest õhku jääb selle tüübi mootorile kõrgelt lihtsalt väheks ja kütuse uputamine ei too siin mingit parandust kaasa - 5000rpm+ ja vsjoo. Ise eelistaksin pigem 7A või NM'i, ehk siis 20V tavahingavaid ehitamise mõttes, aga nende saadavus on suhteliselt kesine. Vanema R5 kasuks räägib veel see, et korraliku jahutuse ja õlituse juures peab see igasugust retsimist vastu. Bagidel sai omal hallil ajal kasutatud audi r5 1,9 karpaga isendeid, mis olid lausa asendamatud oma kestvuse ja lollikindluse mõttes (leidsime üldjuhul sigari keredelt ja esimestelt 90'telt). Hetkel pole neid kahjuks enam üldse kohanud (pole ka vajadust olnud spetsiaalselt otsida).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 08.07.13 21:50 Tsiteeri


Nukk on kõige lihtsam lasta teha, catcams vms. Oettingeri 2.5 10v nukk oleks ainus Originaal lahendus aga nende saadavus on tõesti 0 lähedane ning hind on täiesti ebanormaalne - muidugi asja eest...

Üks hea lahendus, mis ka ilmselt toimib paremini kui originaal 7a on 20v kaan panna praegusele motole peale ning kütte süsteem jätta pritsepea hooleks, kui viimane toimib korralikult siis peaks asi kõvasti originaalist(7a) parem olema. Kellelgi foorumis oli kunagi niimoodi ehitatud b2 cq peale.

Kui otsustad siiski 7a täielikult peale panna siis on targem pihustid ära vahetada ning kõige rohkem saad veel välja punnida sellest mootorist jõudu ja parandada igasuguseid anomaaliad kui paned juhtima ta MS'iga, kuna muidu on see paras raha põletamine.

034Motorspordist saab ka igasugu huvitavaid vidinaid juurde osta!

PS:Mitte mingil juhul ära hakka NM(2.0 20v) peale panema, see pole lihtsalt seda väärt. Korras 10v on igast asendist sellest Itaalia jamast parem.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 08.07.13 21:58 Tsiteeri


Surveastet tõsta ja miks mitte strokeriks ehitada...
Hüdrotõukurid ei ole vist ka ideaalsed suurtel pööretel töötama.

20v kaas (7a, 3b, aan) läheb aar, ng, nf bolt-on peale muidugi...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.07.13 05:26 Tsiteeri


Üks varasem vabalthingava tuunimise teema > http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34148
Ja muidugi viis, kuidas rohkem juurde saab :) > http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=84721


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 09.07.13 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Surveastet tõsta ja miks mitte strokeriks ehitada...
Hüdrotõukurid ei ole vist ka ideaalsed suurtel pööretel töötama.

20v kaas (7a, 3b, aan) läheb aar, ng, nf bolt-on peale muidugi...


Kas see oli nüüd iroonja või lähebki bolt-on peale? Kui läheb siis oleks ju mõttel jumet. Portimine elementaarne ja inimene olemas kes seda teeks. Palju audil peast kannatab mahavõtta? (7a, 3b, aan)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 09.07.13 16:59 Tsiteeri


Alumine osa on ju kõigil r5'tel sama(va silindri suurus), lihtsalt turbokatel lisa kanal või kanalid juures.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 09.07.13 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cool_d
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Surveastet tõsta ja miks mitte strokeriks ehitada...
Hüdrotõukurid ei ole vist ka ideaalsed suurtel pööretel töötama.

20v kaas (7a, 3b, aan) läheb aar, ng, nf bolt-on peale muidugi...


Kas see oli nüüd iroonja või lähebki bolt-on peale? Kui läheb siis oleks ju mõttel jumet. Portimine elementaarne ja inimene olemas kes seda teeks. Palju audil peast kannatab mahavõtta? (7a, 3b, aan)



Ikka läheb. 7a ja 10v kolvid on erinevad, st 10 omad on nõgusamad, st surveaste langeks. seetõttu oleks vaja kasutada ka 7a kolbe, miks mitte ka supra omasid.

Ka nukkvõllides on väikeseid erinevusi:

NF 1985 - 1989:
inlet opens at 0 deg. BTDC
inlet closes at 41,1 deg ABDC
exhaust opens at 40 deg. BBDC
exhaust closes at 1,1 deg ATDC

NF 1989-on:

inlet opens at 3,9 deg. BTDC
inlet closes at 41,2 deg ABDC
exhaust opens at 45,9 deg. BBDC
exhaust closes at 4,9 deg ATDC

AAR nukkasid ei tea kohe, aga varasem nf oli 100kw @ 5600 rpm ja 190nm @4000 rpm mootor... Kahjuks pole endal NF alles. 1 ng on, vähemalt nukatõusu saaks aar ja ng vahel võrrelda. Kraadide mõõtmine juba ajamahukam...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 09.07.13 18:58 Tsiteeri


Ühesõnaga peaks otsima ühe aan kaane (paistab kõige rohkem saadaval olema). Sellele elementaarne rem+portimine. Ja millised võiksid olla loodetavad tulemused? 7a Mootori osad on harva leitavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 10.07.13 08:35 Tsiteeri


Siit teenast ajendatuna tekkis huvi katsetada:

Kuna plaan on üks nn tagavaramootor teha 20vt, mis on siis stroker. Jupid olemas, vaja vaid plokk ära puurida ja kokku panna. Kuna mu c4 100 hetkel mootor maas, siis võin katsetamiseks selle moto 10v kaanega kokku panna, saab näha, kas on tunda mingitki jõu vahet.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 08.08.13 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Nukk on kõige lihtsam lasta teha, catcams vms. Oettingeri 2.5 10v nukk oleks ainus Originaal lahendus aga nende saadavus on tõesti 0 lähedane ning hind on täiesti ebanormaalne - muidugi asja eest...

Üks hea lahendus, mis ka ilmselt toimib paremini kui originaal 7a on 20v kaan panna praegusele motole peale ning kütte süsteem jätta pritsepea hooleks, kui viimane toimib korralikult siis peaks asi kõvasti originaalist(7a) parem olema. Kellelgi foorumis oli kunagi niimoodi ehitatud b2 cq peale.

Kui otsustad siiski 7a täielikult peale panna siis on targem pihustid ära vahetada ning kõige rohkem saad veel välja punnida sellest mootorist jõudu ja parandada igasuguseid anomaaliad kui paned juhtima ta MS'iga, kuna muidu on see paras raha põletamine.

034Motorspordist saab ka igasugu huvitavaid vidinaid juurde osta!

PS:Mitte mingil juhul ära hakka NM(2.0 20v) peale panema, see pole lihtsalt seda väärt. Korras 10v on igast asendist sellest Itaalia jamast parem.



Kas see eeldab, ka NG mootori sisselaske kolle kasutamist? Ehk, ostan 20v kaane,rihma, rihmakaane panen praegused kolled ja toimib? Muidugi kaane portimine ja klappide muutmine käib kah asja juurde. Nuka soetamine tundub hetkel kalli võitu. Või teeb keegi ise kah midagi kuskil, peale Dr.Tuha Türil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.13 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cool_d

Kas see eeldab, ka NG mootori sisselaske kolle kasutamist? Ehk, ostan 20v kaane,rihma, rihmakaane panen praegused kolled ja toimib? Muidugi kaane portimine ja klappide muutmine käib kah asja juurde. Nuka soetamine tundub hetkel kalli võitu. Või teeb keegi ise kah midagi kuskil, peale Dr.Tuha Türil?


20V-l on sisselase üldse teisel pool, nagu enamusel DOHC mootoritel. Seega on vaja ka kollesid.
Ja mis Tuha nukkadel viga? Mina olen küll tema tööga rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 09.08.13 19:25 Tsiteeri


Täis ülemist otsa on vaja, sh kolded, õhulugeja osa jne. Mootori juhtmestik samuti.
Kindlasti võiks kontrollida kas on ikka 7A nukad, kuna on ette tulnud korduvalt kus ostetakse mootor ja lõpuks tuleb välja, et aani või 3b nukad on sees.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]