Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 13.01.13 20:51
|
|
|
1.9tdi generaatori rihm
Nonii, kuna pole probleemile lahendust leidnud ja otsingust ka midagi välja ei hüpanud, teen uue teema. Nimelt 1.9tdi mootoritel kipub tühikäigul
tekkima rõve plärin, mida tekitab generaatori rihm. Vaadates seda töötamise ajal siis generaatori ja roolivõimu pumba vahel rihm vibreerib u.1cm jagu
ja pinguti liigub koguaeg samapalju. Rihm kulub ära nii umbes 10 000km peale(korra on juba ribadeks lennanud). Olen kasutanud erinevate tootjate
rihmasid jne. vahetasin pinguti ka uue vastu, aga ei mingit kasu. Ainuke asi mis aitab, on lasta silikoonspreid rihma peale kord nädalas.
Välismaistest foorumitest selgus, et põhjustab sellist probleemi generaatori vabajooksusidur, mis kinni jääb, kuid minu autol tehasest juba jäik
rihmaratas. Samas kui tuttavate samasuguseid mootoreid vaadata/kuulata siis pole probleemi(pooltel on ja pooltel pole, olenematta generaatori
rihmarattast). Sai indikaatorkellaga hiljuti ka rihmarataste viskumised üle vaadatud ja ei hakanud ka sealt silma midagi. Seega palungi infot kui
keegi on selle probleemi seljatanud.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 21:10
|
|
|
Näiteks üle pingutatud ja selle tulemusena väändunud/kulunud. Generaatori laagrid on ok?
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 14.01.13 07:15
|
|
|
Üle pingutatud mis? Rihma jaoks automaatpinguti, geneka laagrid ok.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.01.13 08:11
|
|
|
Geneka rullik on pees omadega, vabajooks puudub. Väga lihtne kontrollida, kui kuskilt pilust geneka jahutusventi kruvikaga ringi ajada. Ühtepidi peab
liikuma.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.01.13 08:15
|
|
|
Teemaalgataja ju kirjutab, et "minu autol tehasest juba jäik rihmaratas."
Kas vanemal autol võib ka selline võimalus olla, et keegi on vabajooksurulliku kogemata ära kaotanud ?!?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.01.13 09:06
|
|
|
Niipalju kui mina neid näinud olen, on kõigil selle aja väikestel diislitel vabajooksuga genekarullik olnud. Igatahes uus libisev rullik mõjub vaga
hästi, üldine vibratsioon väheneb, rihm ei värise ja pöörates rooli rihm ei kiuksu. Kinnise rulliga tegi seda kõike.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 14.01.13 09:28
|
|
|
Mis mootoriga tegu? Kas 81kw, mootorikood AFN? Sellel igatahes genekal vabajooksusidur. Ja kui sidur on kinni jäänud hakkab pinguti vibreerima nagu sa
esimeses postis kirjutasid. Teatud aja peale hakkab pingutit lõppu peksma ja varsti on pinguti omadega läbi. Endal oli täpselt sama probleem, et
hakkas häält tegema. Lahenduseks oli geneka vabajooksusiduri vahetus, uus rihm ja pinguti. Oleks vea varem avastanud oleks pääsenud ainult
vabajooksisiduri vahetusega.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 14.01.13 11:50
|
|
|
Geneka rullikut vahetades vaata üle, ega geneka võll kõver pole.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 14.01.13 17:54
|
|
|
AFN jah, mingit ratsi tundub, et ei ole keegi teinud, seega originaal, kõigil tuttavatel, k.a 66kw mootoril pole samuti näinud vabajooksusidurit, aga
tundub et pean muretsema. Rohkem ei plaani rihma ja pingutit vahetada.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 19.01.13 09:18
|
|
|
Niisiis kellel sama probleem, siis tasub vahetada/paigaldada vabajooksusiduriga rullik generaatori otsa ja asi lahendatud!
Paigaldasin vabajooksusiduriga rulliku ja rihm on tunduvalt rahulikum.
Väike näidisvideo ka välismaalt(seda viimast rulliku tüüpi Eestis vist ei müüda?)
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 20.01.13 20:00
|
|
|
Mul on täpselt sama probleem, pläriseb, pinguti liigub kaasa ja rihm kulunud näoga. Vahel on hääl kõvem, vahel vaiksem. Ise ka mõelnud rigmale,
pingutile, genega sidurile ja viskole. Muid variante eriti pole enam...
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
|