Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Peale remonti kadus kiirendus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1372)
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 06.12.04 12:10 Tsiteeri
Peale remonti kadus kiirendus



Nonii, autoks siis B4 Avant 66KW

Ärge irvitage...jah selle auto kiirusomadused pole teab mis asjad aga enne remonti olid need tunduvalt paremad.

Sai tehtud plokikaane lihv ja tihendi vahetus, klapisääretihendite vahetus, rihmavahetus ja muude kiilrihmade vahetus. Peale remonti on uimane - linnasõidul ei saa aru aga küll on tunda maanteel.

Kus võib viga olla? Kas äkki diagnostika aitaks?

Üks mure veel - peale 2nädalast seismist ajab nüüd vingu salongi - kust viga otsida?

Jaan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 06.12.04 12:16 Tsiteeri


Kas märgid olid ilusti paigas kui rihmad peale pandi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 06.12.04 12:26 Tsiteeri


Eks ta peale remontti uimane ongi,praegu väga tihe,vaja siis siis sisse sõita ennem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 06.12.04 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja john
Kas märgid olid ilusti paigas kui rihmad peale pandi...


Aga kuidas ma seda teada saan? Kui auto remonti viin, siis loodan et tehakse nii nagu peab...

Bensiinifilter äkki - mul paar teema allpool küsimus ka selle kohta!

Ja tean veel seda, et süüte ja õhupealesaamisega oli mingi jama - kas see võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 06.12.04 13:15 Tsiteeri


loomulikult võib

Tsitaat:
Esialgne postitaja JL
Tsitaat:
Esialgne postitaja john
Kas märgid olid ilusti paigas kui rihmad peale pandi...


Aga kuidas ma seda teada saan? Kui auto remonti viin, siis loodan et tehakse nii nagu peab...

Bensiinifilter äkki - mul paar teema allpool küsimus ka selle kohta!

Ja tean veel seda, et süüte ja õhupealesaamisega oli mingi jama - kas see võib olla?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 06.12.04 13:24 Tsiteeri


Lase ikka syyde paika panna kui vale on... see ei ole mootorile hea.

PS! Bensu filter asub sul tagaratta juures vast... enamus audidel on seal... võin täiega tegelikult eksida, kuna ei ole isegi enda b4 seda uurinud :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.12.04 09:46 Tsiteeri


Eks mootori hinge elu saab alguse nukkvõllist ja nukkvõll panti remondis peale üks hammas valesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
misiganes
huviline



Registreerunud 23.09.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vw scirocco

postitati 10.12.04 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
Eks mootori hinge elu saab alguse nukkvõllist ja nukkvõll panti remondis peale üks hammas valesti.


oot-oot, kuidas saab nukkvõlli valesti hambasse panna, ei saanud aru?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.04 11:08 Tsiteeri


Miks ei saa siis... pandi peale hammasrihma aga seda enne keerati kõik märgid paika, kuid kuna see rihm sinna peale ju niisama ei lähe, vaid iga hammas peab olema õiges kohas siis võis nukk natuke nihkuda ja oligi nukkvõll ühe hambavõrra nihkes, tavaliselt seda ikka kontrollitakse peale paigaldamist, kuid äkitse unustasid/ei viitsinud.
OMa 100l kunagi selline asi täidsa oli, masin jummala uimane ja juba oli mõte hakata motot remontima, kuid enne seda purunes hammasrihm (klapid pähe minu isendil ei jooksnu) sai ostetud uus ja see peale pandud... minek muutus meeletult :D ju oligi nukk ühe hamba võrra ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
misiganes
huviline



Registreerunud 23.09.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vw scirocco

postitati 10.12.04 11:28 Tsiteeri


jajah... ma vähe uimane, hommik siiski... hakkasin midagi mõtlema, et nukkvõlli rihmaratas on nuka suhtes valesti küljes :P...

rihm võib jah vähe nihkes olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]