Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8T Mootoris klõbin. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3979)
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 06.07.12 20:12 Tsiteeri
1.8T Mootoris klõbin.



Mure siis selline, hakkas siis mootorist kostma mingit Klõbinat aga mitte koguaeg. Kuulda on rohkem siis seda kui kohapeal gaasi anda, või sõites teise käiguga ja kui pöörded lähevad 2000-2500 vahele siis viskab sellise klõbina sisse nagu midagi peksaks vastu mootorit. Et kas on viga selles et nukad on läbi või on midagi muud.
PS: Õli on normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 06.07.12 20:14 Tsiteeri


Klapiklõbin? Hüdrotõukurid ehk otsas?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 06.07.12 20:24 Tsiteeri


Aga kuidas kindlaks teha et läbi on tõukurid ja kui on palju umbes maksta võivad. Ja kas on raske ja keeruline ise vahetada või peab spetsi kätte viima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.07.12 06:17 Tsiteeri


Nendel mootoritel tavaliselt pole hüdrotõukuriel viga midagi.
Kui tekib tõukiuri tiks siis:
*mõõda üle õlisurve
Kui surve on alla lubatud piiri
*vaheta õlipump ja kepsu saale

Tõukuri tiksu kuuleb ära juba tühikäigul. Pööretega läheb see tavaliselt vaiksemaks.
Antud juhul laseks mõnel Audide remontimisega seotud ettevõttel või inimesel alustuseks seda häält kuulda. Sõita sellise maisnaga ei tasu;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 07.07.12 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
PS: Õli on normis.


Millal viimati õli/filtrid vahetatud? Vana õliga võib ka kergelt klõbisema hakata.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.07.12 11:25 Tsiteeri


Vaheta alustuseks õli ära. Kui siis ei jää järgi, vaheta tõukurid ära. Autoeksperdis maksavad nad ca 6 euri tk. Vahestus on paras jebla- mootoririhm ja nukkvõll maha, muidu kätte ei saa. Mõttekam viia mehe juurde, kes asjast jagab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.07.12 20:34 Tsiteeri


Tõukureid siiski vahetada viimasena. 1.8 mootorite kõige tüüplisem häda on ümmistunud õlivõtturi sõel(ülitiheda silmaga) ja õlipump. Järgmiseks on ketipinguti või selle tald. Kui õlisurve on vilets, siis tõukurite vahetus võib aiadata u. nädalakas või isegi kuuks ajaks aga siis vaja ikkagi tõeline põhjus likvideerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 07.07.12 22:16 Tsiteeri


Pead ei anna, et sul täpselt sama seis on, aga mina oma 1.8T puhul sain "random" klõbinast lahti pärast mootori läbipesu ja Motuli õlile üle minekut. Üldiselt, nagu ma aru olen saanud, on 1.8T õli suhtes üsna kapriisne. Kindlasti täissünt ja mitte odavama otsa oma. Filter olgu ka korralik.

Julgen soovitada Motul X-cess 8100 5W40 õli ja filtreid sellistelt firmadelt nagu nt Bosch, Wix jne.

Mis seda va läbipesu puudutab, siis mul ta aitas (olin juba üksjagu mootorit lahti jõudnud kiskuda ja sama targalt kokku laduda, sest midagi kahtlast ei avastanud), aga eks sellega kaasnevad omad riskid. Kui õli oled välja lasknud, ürita õlipunni august sisse piiluda (mina panin väikese juhtme otsa led-pirnikese), suhteliselt edukalt näeb sealt, kui puhas või must on karter seest. Kui iga väga paks lögakiht, siis läbipesu ei soovitaks, sest kui miski kuskilt rändama läheb, võid ilmselt suurema rahakoti kergendamisega arvestada. Sama asi on igasugu tahkema deposiidiga mujalt mootorist.

Aga see selleks. Kuidas muu sümptomaatikaga lood? Muutusi küttekulus? Mootori töös jõudluse mõttes? Pöörete kõikumised? Kas klõbin tuleb ühe kindla koha pealt või on justkui hajuv? Mis iseloomuga see klõbin on? St, kas pidevalt samasugune, muutuv koos pöörete arvuga; terav, tume?

Ilmselt lihtsaim asi, mida esialgu teha, oleks tõesti õlisurve üle mõõtmine - manomeeter külge ja üks asi alustuseks selge. Potentsiaalseid probleeme on siin ju juppmaad rohkem kui üks.

Hüdrotõukureid olen kahtlustanud mitmel 1.8 mootoril, millega kokku puutunud olen - aga lõppkokkuvõttes on need alati korras olnud (u 160 000 - 210 000km odomeetri näiduga masinad, kurat teab palju tegelik läbisõit).

Edit: Mina mõõdaks ära ka kõikide silindrite kompressiooni. Kui see madal on, on selge, et mootor kulunud ja pole mõtet rohkem põhjusi otsida. Pigem tuleks naise kuldkõrvarõngaste müügiks luba küsida. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.07.12 07:23 Tsiteeri


Aasta tagasi hakkas minu 1,8T mootoril samamoodi lambist tiksumine kostuma. Sooja mootoriga tühikäigul. Õli vahetamisega kadus see tiks. Ennem sõitsin Addinoli täis sündiga aga see sai vahetatud MOBIL1 täissündi vastu ja probleemid kadusid.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.07.12 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Ennem sõitsin Addinoli täis sündiga aga see sai vahetatud MOBIL1 täissündi vastu ja probleemid kadusid.


Minevikust on mul täpselt sama kogemus võtta .


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 08.07.12 14:48 Tsiteeri


Täna siis asi hullem, kui maalt linna jõutsin oli juba klõbin täielik nii tühikaäigul tiskudes kui ka sõites. Õli vahetasin Kuu tagasi koos filtriga ja armatuuris kah ei viska mingit häiret et õliga oleks probleem. Õli mida kasutan on Valvolain max-life. Seda juba 2aastat kasutanud ja pole varem problasi olnud, aga nüüd ikka klõbin sees selline nagu oleks klapid ilma õlita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 08.07.12 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
Täna siis asi hullem, kui maalt linna jõutsin oli juba klõbin täielik nii tühikaäigul tiskudes kui ka sõites. Õli vahetasin Kuu tagasi koos filtriga ja armatuuris kah ei viska mingit häiret et õliga oleks probleem. Õli mida kasutan on Valvolain max-life. Seda juba 2aastat kasutanud ja pole varem problasi olnud, aga nüüd ikka klõbin sees selline nagu oleks klapid ilma õlita.



Mõõda kõigepealt õlisurve ära - paisupaak maha, valge peenikese juhtmega andur salongi poolt välja keerata, sinna manomeeter asemele, mootor käima. Kui must või puhas su mootor seest on? Vaata õlikorgi vahelt ülevalt - kas näed mingit sodi. Lase õli välja ja piilu karterisse alumisest august - kas näed sealt midagi.


Minu puhul oli see tiksumine selline, et kartsin vahepeal, et läheb laiali. Samas jõudlus oli normaalne.

Enivei, nagu mainitud, siis probleeme võib olla mitmeid - ühed vähem ohtlikumad, teised rohkem. Soovitaks asuda tegutsema, siin teemas juba hüva nõu päris palju kogunenud. Jah, tiksumine võib olla ka häiritud õlitsirkulatsioonist, nii et seetõttu vutt-vutt ruttu kapoti alla, enne kui hilja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 16.07.12 12:12 Tsiteeri


Nii auto siis kaput.
Keps katki ja sellega ka väntvõll ja saaled, ja nüüd ei tea mida teha edasi. Kas keegi oskab öelda kas odqvam tuleb remontida või uus mootor osta ja mis kulu umbes võib olla. Või varjant ka varuosadeks ära lammutada kuigi tahaks veel autot korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.07.12 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
Nii auto siis kaput.
Keps katki ja sellega ka väntvõll ja saaled, ja nüüd ei tea mida teha edasi. Kas keegi oskab öelda kas odqvam tuleb remontida või uus mootor osta ja mis kulu umbes võib olla. Või varjant ka varuosadeks ära lammutada kuigi tahaks veel autot korda saada.


Kui varuosadeks teha ei taha, siis ikka uus süda.
www.elv.ee ehk suudab hädast välja aidata, kasvöi sellega, et viskab pakkumistesse numbrid (loe: hind).
Lisaks:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=110860&page=1&highlight=a4 mootor#pid579592
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=109923&page=1&highlight=a4 mootor#pid575451
jne jne.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]