Lehekülgi: 1 2 |
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.11.04 20:34
|
|
|
Roolivõimendi vedeliku vahetamine
On keegi vahetanud? Mismoodi see õieti peaks toimuma? Kuidas kogu selle süsteemi tühjaks saab nii, et millelegi haiget ei tee? Probleem selles, et
keegi tola on valanud sisse punase õli.
Ning veel- kui palju sigaril sinna õli sisse mahub?
Tänud!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 30.11.04 20:47
|
|
|
b4-le võiks keegi ka ühtlasi näpunäiteid jagada 
276
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 30.11.04 21:02
|
|
|
kunagi kirjutasin VW foorumisse sellise jutu, copy paste sealt siis...
Tsitaat: | Originally posted by rass
mdx see ATF baasil v mingi muu sünt õli keerab VAG auto pumba tihendid ***** niiet vahetage enne kui tihendeid vahetama hakkate.
Mul endal see kõik üle elatud, kuna esimene audi tuli saksast vale õliga. Ühesnaga vajalik on ka pumba läbi pesemine, sest LHM rohelist ei või teiste
süntidega segada - kisub klimpi ja muu pask.
Endal sai tehtud nii:
-Pumba juurest lahti, vana õli välja (auto õhus) rool paremale vasakule põhja mitu korda et välja pressida.
-LHM sisse, veits käia ja samamoodi välja.
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms.
-Pump peale, LHM sisse, läbipesu 2
-LHM välja jälle ja max tühjaks.
-Uus LHM sisse ja jäädavalt.
Nüüd on asi kuiv juba mitu aastat ja võimendab ka hästi 
LHM liitrine on 100+km enamasti ja neid läks 80ne süsteemi koos läbipesudega mingi 3 pudelit + uued tihendid 100 eek (ei näe mõtet neid vahetamata
jätta kui niikuinii läbipesu)
PS kogu üritus võttis aega rohkem kui vaja kuna suutsime pumba rihmaseibi flantsil tõmmitsaga ühe kõrva ära murda ja siis sai mitu tundi sinna
keevitusega uut ehitatud - olge siis ettevaatlikud sellega. |
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
urmps
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Sigar; Lancia Delta 80.a
|
postitati 02.06.05 19:53
|
|
|
Küsimus ,et kui palju õli läheb roolivõimuõli sigari süsteemi?
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 19.11.05 13:50
|
|
|
B4-ga on sigalihtne 1l rohelist mineralkat läheb (endal Bp sees, ka stati LHM sobib)
Roolivõimu potsiku oskab igaüks lihtsalt tühtjaks saada ilma mäkerdamiseta, seejärel lased mõlemad voolikutest vana õli välja nõrguda. Järgnevalt
mõlemad roolivõimu potsikusse tulevad lõdvikud mingisse anumasse. Paned mootori 2 sekundiks tööle- pump lööb end selle ajaga lihtsalt kuivemaks, ja
kohe kinni (ROOLI EI KEERA). Seejärel vana õli naabrimehe ploomipuude alla ja potsiku lõdvikud korralikult tagasi. Seejärel valad potsiku maksimum
näiduni jälle 2-3sekundiks tööle mootor, rooli mitte keerata. Seejärel kogu ülejäänud liiter roolivõimu potsikusse ja kork kinni. Jälle masin käima
las tiksub mingi 10sekundit, siis rooli ca 5x ühele ja teisele poole põhja- maks näidust jääb täpselt õpetuse kohaselt tehas ca 0,5cm õli üle maksimum
näidu- see on siis see vedelik mis jäi vanast sisse ca 50ml--> kes tahab täpset näitu valagu lihtsalt uut õli mõni tilk vähem sisse. Sama päev võiks
mõne tiiru linnavahel ka teha ja aegajalt kiigata. Mingit õhutamist b4 roolivõim ei vaja.
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 26.06.07 09:19
|
|
|
Kisun siit vana teema uuesti päevavalgele. Lugedes läbi selle inglise keelse loo ja diskuteerinud poes õli ostes samal teemal pool tundi, siis nüüd
olen ma täiesti segaduses milline õli panna 2000a masinasse. Poest anti LHM õli, mis on siis see nn strööni oma. Samas loen siit välja, et selle aasta
masinal peaks sees olema ikka CHF õli. Kork paagil on rohelist värvi, aga õli paagis nagu selline kollakasroheline pigem oli...
Ei tahaks uut roolilatti vale õliga kohe tuksi keerata. Mida soovitate teha?
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.07 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Kisun siit vana teema uuesti päevavalgele. Lugedes läbi selle inglise keelse loo ja diskuteerinud poes õli ostes samal teemal pool tundi, siis nüüd
olen ma täiesti segaduses milline õli panna 2000a masinasse. Poest anti LHM õli, mis on siis see nn strööni oma. Samas loen siit välja, et selle aasta
masinal peaks sees olema ikka CHF õli. Kork paagil on rohelist värvi, aga õli paagis nagu selline kollakasroheline pigem oli...
Ei tahaks uut roolilatti vale õliga kohe tuksi keerata. Mida soovitate teha? |
Sissevalatav õli võiks olla ikka korgiga sama värvi See et sul seal
paagis juba kollane ollus on viitab ainult sellele et ongi juba viimane aeg vahetada. oma massinal oli juba pruunikaks kiskunud.
kõige parem on vahetada seda õli puki otsas, saab vabalt rooli pöörata, mootorit muidugi ärge käima pange selle protseduuri juures
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 26.06.07 09:49
|
|
|
Kas CHF ei ole mitte kollakasroheline?
http://www.comma.ee/?id=37334
Hind kah sellel poole kallim. Samuti oli paagil kiri G 002 000, mis peaks viitama pigem CHF'le kui LHM'le
Et asi oleks veel keerulisem, siis sinna paagile oli minu mäletamist mööda kirjutatud "mineral oil only", samas CHF on ju sünteetiline    
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 26.06.07 11:46
|
|
|
Nii. Helistasin ka Pärnu VW esindusse ja uurisin maad. Vastus oli selline, et nemad ka ei tea mis õliga seda originaali asendada võiks sest tegemist
täiesti salastatud infoga. Hinna järgi võttes võiks arvata, et tegemis on ikkagi mineraalõliga. Võimalik et see citrööni ja pesoo LHM õli ikkagi sobib
a võib-olla mitte. Teised CHF 11S tüüpi õlid on aga sünteetilised ja väidetavalt vastavad sellele G 002 000 standardile. Omavahel mineraali ja
sünteetilist ju segada ei või. Krt ütleb nüüd keegi mehe sõna et mis on õige ja mis vale. Hetkel mul on tunne, et jätan selle ostetud LHM õli koju
kapi otsa ja lähen ostan esindusest selle mis ette nähtud 
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 26.06.07 12:06
|
|
|
G 002 000 ongi see õige LHM mineraalõli mis sinna sobib. Otsi natuke ka foorumist, sellest on siin piisavalt juttu olnud.
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? 
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 26.06.07 12:13
|
|
|
Kle jah. Otsisin küll ennem aga ilmselt kasutasin mingit vale otsingusõna. LHM'ga tuleb vastuseid niikui muda
Tänud
EDIT: Pmst jagunevad arvamused pooleks. Ühed ütlevad et LHM või LHM+ on kõige õigem õli, teised väidavad, et viska see pask nii kaugele kui suudad

|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.06.07 12:59
|
|
|
Ma panin eelmine aasta punase õli asemel Citröeni LHM-i. Tegu vist Totali tootega. Igatahes 2a jooksul pole hüdrosüsteemiga probleeme olnud.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 26.06.07 13:30
|
|
|
niisis tekkis minul küsimus kust saab osta pärnust roolivõimupumbale tihendeid?
audi on auto 
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 27.06.07 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
kunagi kirjutasin VW foorumisse sellise jutu, copy paste sealt siis...
Tsitaat: | Originally posted by rass
mdx see ATF baasil v mingi muu sünt õli keerab VAG auto pumba tihendid ***** niiet vahetage enne kui tihendeid vahetama hakkate.
Mul endal see kõik üle elatud, kuna esimene audi tuli saksast vale õliga. Ühesnaga vajalik on ka pumba läbi pesemine, sest LHM rohelist ei või teiste
süntidega segada - kisub klimpi ja muu pask.
Endal sai tehtud nii:
-Pumba juurest lahti, vana õli välja (auto õhus) rool paremale vasakule põhja mitu korda et välja pressida.
-LHM sisse, veits käia ja samamoodi välja.
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms.
-Pump peale, LHM sisse, läbipesu 2
-LHM välja jälle ja max tühjaks.
-Uus LHM sisse ja jäädavalt.
Nüüd on asi kuiv juba mitu aastat ja võimendab ka hästi 
LHM liitrine on 100+km enamasti ja neid läks 80ne süsteemi koos läbipesudega mingi 3 pudelit + uued tihendid 100 eek (ei näe mõtet neid vahetamata
jätta kui niikuinii läbipesu)
PS kogu üritus võttis aega rohkem kui vaja kuna suutsime pumba rihmaseibi flantsil tõmmitsaga ühe kõrva ära murda ja siis sai mitu tundi sinna
keevitusega uut ehitatud - olge siis ettevaatlikud sellega. | |
kas tihendeid müüakse miskise rem. komplektina?
joyrider
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 27.06.07 21:05
|
|
|
mina käisin pärnus kõik poed läbi kõikjal öeldi et pole on ainult taastatud pumpa pakkuda
audi on auto 
|
|
|
|
priit467
huviline
Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1999 1,8T
|
postitati 28.06.07 19:51
|
|
|
Olen kuulnud et õli vahetamine pidi pumbale ära tegema. Üks semu vahetas ka õli ära ja paari kuu päras hakkas pump undama. Tuli välja et oli õhtal.
Asja tuum pidi olema selles et uus õli peseb kõik sita torude seest lahti ja siis see keerab pumba tuksi keerama. Seda juttu rääkis mehhaanik. Tundub
et ei olegi ju väga loll mõte, mine sa siis võta kinni.
Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 30.06.07 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms. |
kust sa need tihendid said?
joyrider
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 11.09.08 10:55
|
|
|
kakun natuke vanat teemat ei hakka uut tegema aga siiski kus neid tihendeid saab mis pumbale käivad?
audi on auto 
|
|
|
|
kixer
huviline
Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.08 09:20
|
|
|
vahetasin ka õli ja panin endale mingit ei tea hüdroõli roolivõimu ja järgmine päev oli pump pees.nyyd targem ja ei vala igast jama sisse kui ei tea
mis käib.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 14.09.08 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kixer
vahetasin ka õli ja panin endale mingit ei tea hüdroõli roolivõimu ja järgmine päev oli pump pees.nyyd targem ja ei vala igast jama sisse kui ei tea
mis käib. |
Enamikele Audidele käib roolivõimendisse mineraalõli, roheline, LHM+ tüüpi, kama3, kelle poolt purki pandud.
Punane sünteetiline (ATF tüüpi) õli teeb tihenditele väga ruttu viga.
Kui roolivõimendi õli paagi kork on roheline ja sinna on peale kirjutatud, et mineraalõli ainult, siis tuleb seda kirja tõsiselt võtta!
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 23.05.13 13:24
|
|
|
Mulle anti täna Autoeksperdist roheline SWAG toodang, mis on sünteetiline. Küsisin, et kas ei peaks mineraalne olema. Selle peale vastati, et
mineraalset otseselt VAG masinatele ei tehtagi ja see sünteetiline on selle asendus. G002000 sertifikaati sellel peal ei ole.
See õli: link
Siin on selle sama õli juures ka õige sertifikaat kirjas: link
Et siis peaks minema, nagu ma aru saan. Huvitav on see, et SWAG enda online kataloogis ei ole minu auto kohta roolivõimendi õliks midagi pakkuda.
On kellegil olemas konkreetne kogemus selle õliga või peaksin minema ja ikkagi LHM+ võtma?
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.13 20:03
|
|
|
Just vahetasin enda A4'l ka roolivõimendi õli. Tahtsin Fixusest osta seda rohelist LHM'i aga müüja ütles et käib teine, natuke kallim õli mis vastab
standardile G002000 ja mis on sünteetiline. Kuigi potsiku kaanel on kirjas et kasutada mineraalõli (nagu seda on LHM), kuid LHM'i potsikul polnud
VAGi standardist haisugi, kirjas vaid et sobib Citröenidele ja vist ka Peugeotidele.
Igatahes toimisin nii, et võtsin potsiku küljest tagasivoolu vooliku lahti ja panin 2L Coca pudelisse, surusin näpuga potsiku tagasivoolu stutsi
kinni, lasin sõbra rooli ja mootor käima. Ise valasin samal ajal värsket õli potsikusse peale. Sõber keeras rooli ühele ja teisele poole, kokku lasin
u. 1,5L süsteemist läbi, sai puhtam küll.
Hoiatus! Pumba tootlikus küllaltki suur seega peab pidevalt peale valama, et pump kuivale ei jääks!
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 23.05.13 20:59
|
|
|
Ma tegin üksinda seda asja. Lugesin elsast, et tuleb mootorit käitada 1-2 sekundit ja siis õli peale valada. Nagu ütlesid, samal ajal tagasivoolu
voolikust kuskile anumasse lasta.
Tegin seda kuni hakkas uut vedelikku peale tulema. Lõpu poole keerasin iga tsükli ajal rooli nii palju kui 2sek jõuab keerata. Selle 2 sekundiga
tõmbab potsiku peaaegu, et tühjaks.
Umbes sama kogus käis läbi, mis sul. Lisaks oli õlitopsis olev filter lahti pääsenud. Ilmselt ei lasknud piisavalt läbi ja surus selle lahti -
puhastasin ära ja surusin oma kohale tagasi. Selleks võtsin potsiku ära ja lasin piduri puhastiga läbi kuni filter ja potsiku sisu puhas.
Eks mõne päeva pärast ole näha, kas sai piisavalt rooli keeratud, et latist kõik vana õli välja saada.
Tsitaat: | Algselt postitas: KristoK
Just vahetasin enda A4'l ka roolivõimendi õli. Tahtsin Fixusest osta seda rohelist LHM'i aga müüja ütles et käib teine, natuke kallim õli mis vastab
standardile G002000 ja mis on sünteetiline. Kuigi potsiku kaanel on kirjas et kasutada mineraalõli (nagu seda on LHM), kuid LHM'i potsikul polnud
VAGi standardist haisugi, kirjas vaid et sobib Citröenidele ja vist ka Peugeotidele.
Igatahes toimisin nii, et võtsin potsiku küljest tagasivoolu vooliku lahti ja panin 2L Coca pudelisse, surusin näpuga potsiku tagasivoolu stutsi
kinni, lasin sõbra rooli ja mootor käima. Ise valasin samal ajal värsket õli potsikusse peale. Sõber keeras rooli ühele ja teisele poole, kokku lasin
u. 1,5L süsteemist läbi, sai puhtam küll.
Hoiatus! Pumba tootlikus küllaltki suur seega peab pidevalt peale valama, et pump kuivale ei jääks! |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |