Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Roolivõimendi vedeliku vahetamine (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 17281)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.11.04 21:34 Tsiteeri
Roolivõimendi vedeliku vahetamine



On keegi vahetanud? Mismoodi see õieti peaks toimuma? Kuidas kogu selle süsteemi tühjaks saab nii, et millelegi haiget ei tee? Probleem selles, et keegi tola on valanud sisse punase õli.
Ning veel- kui palju sigaril sinna õli sisse mahub?
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 30.11.04 21:47 Tsiteeri


b4-le võiks keegi ka ühtlasi näpunäiteid jagada :P


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 30.11.04 22:02 Tsiteeri


kunagi kirjutasin VW foorumisse sellise jutu, copy paste sealt siis...

Tsitaat:
Originally posted by rass
mdx see ATF baasil v mingi muu sünt õli keerab VAG auto pumba tihendid ***** niiet vahetage enne kui tihendeid vahetama hakkate.

Mul endal see kõik üle elatud, kuna esimene audi tuli saksast vale õliga. Ühesnaga vajalik on ka pumba läbi pesemine, sest LHM rohelist ei või teiste süntidega segada - kisub klimpi ja muu pask.

Endal sai tehtud nii:

-Pumba juurest lahti, vana õli välja (auto õhus) rool paremale vasakule põhja mitu korda et välja pressida.
-LHM sisse, veits käia ja samamoodi välja.
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms.
-Pump peale, LHM sisse, läbipesu 2
-LHM välja jälle ja max tühjaks.
-Uus LHM sisse ja jäädavalt.

Nüüd on asi kuiv juba mitu aastat ja võimendab ka hästi :D

LHM liitrine on 100+km enamasti ja neid läks 80ne süsteemi koos läbipesudega mingi 3 pudelit + uued tihendid 100 eek (ei näe mõtet neid vahetamata jätta kui niikuinii läbipesu)

PS kogu üritus võttis aega rohkem kui vaja kuna suutsime pumba rihmaseibi flantsil tõmmitsaga ühe kõrva ära murda ja siis sai mitu tundi sinna keevitusega uut ehitatud - olge siis ettevaatlikud sellega.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.11.04 22:04 Tsiteeri


Kasulikke näpunäiteid:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/susp.html#hydoil


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmps
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Sigar; Lancia Delta 80.a

postitati 02.06.05 20:53 Tsiteeri


Küsimus ,et kui palju õli läheb roolivõimuõli sigari süsteemi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snooker
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B8 facelift

postitati 19.11.05 14:50 Tsiteeri


B4-ga on sigalihtne 1l rohelist mineralkat läheb (endal Bp sees, ka stati LHM sobib)
Roolivõimu potsiku oskab igaüks lihtsalt tühtjaks saada ilma mäkerdamiseta, seejärel lased mõlemad voolikutest vana õli välja nõrguda. Järgnevalt mõlemad roolivõimu potsikusse tulevad lõdvikud mingisse anumasse. Paned mootori 2 sekundiks tööle- pump lööb end selle ajaga lihtsalt kuivemaks, ja kohe kinni (ROOLI EI KEERA). Seejärel vana õli naabrimehe ploomipuude alla ja potsiku lõdvikud korralikult tagasi. Seejärel valad potsiku maksimum näiduni jälle 2-3sekundiks tööle mootor, rooli mitte keerata. Seejärel kogu ülejäänud liiter roolivõimu potsikusse ja kork kinni. Jälle masin käima las tiksub mingi 10sekundit, siis rooli ca 5x ühele ja teisele poole põhja- maks näidust jääb täpselt õpetuse kohaselt tehas ca 0,5cm õli üle maksimum näidu- see on siis see vedelik mis jäi vanast sisse ca 50ml--> kes tahab täpset näitu valagu lihtsalt uut õli mõni tilk vähem sisse. Sama päev võiks mõne tiiru linnavahel ka teha ja aegajalt kiigata. Mingit õhutamist b4 roolivõim ei vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 26.06.07 10:19 Tsiteeri


Kisun siit vana teema uuesti päevavalgele. Lugedes läbi selle inglise keelse loo ja diskuteerinud poes õli ostes samal teemal pool tundi, siis nüüd olen ma täiesti segaduses milline õli panna 2000a masinasse. Poest anti LHM õli, mis on siis see nn strööni oma. Samas loen siit välja, et selle aasta masinal peaks sees olema ikka CHF õli. Kork paagil on rohelist värvi, aga õli paagis nagu selline kollakasroheline pigem oli...
Ei tahaks uut roolilatti vale õliga kohe tuksi keerata. Mida soovitate teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.07 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Kisun siit vana teema uuesti päevavalgele. Lugedes läbi selle inglise keelse loo ja diskuteerinud poes õli ostes samal teemal pool tundi, siis nüüd olen ma täiesti segaduses milline õli panna 2000a masinasse. Poest anti LHM õli, mis on siis see nn strööni oma. Samas loen siit välja, et selle aasta masinal peaks sees olema ikka CHF õli. Kork paagil on rohelist värvi, aga õli paagis nagu selline kollakasroheline pigem oli...
Ei tahaks uut roolilatti vale õliga kohe tuksi keerata. Mida soovitate teha?

Sissevalatav õli võiks olla ikka korgiga sama värvi:D See et sul seal paagis juba kollane ollus on viitab ainult sellele et ongi juba viimane aeg vahetada. oma massinal oli juba pruunikaks kiskunud.
kõige parem on vahetada seda õli puki otsas, saab vabalt rooli pöörata, mootorit muidugi ärge käima pange selle protseduuri juures


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 26.06.07 10:49 Tsiteeri


Kas CHF ei ole mitte kollakasroheline?
http://www.comma.ee/?id=37334
Hind kah sellel poole kallim. Samuti oli paagil kiri G 002 000, mis peaks viitama pigem CHF'le kui LHM'le
Et asi oleks veel keerulisem, siis sinna paagile oli minu mäletamist mööda kirjutatud "mineral oil only", samas CHF on ju sünteetiline :P:P:P:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 26.06.07 12:46 Tsiteeri


Nii. Helistasin ka Pärnu VW esindusse ja uurisin maad. Vastus oli selline, et nemad ka ei tea mis õliga seda originaali asendada võiks sest tegemist täiesti salastatud infoga. Hinna järgi võttes võiks arvata, et tegemis on ikkagi mineraalõliga. Võimalik et see citrööni ja pesoo LHM õli ikkagi sobib a võib-olla mitte. Teised CHF 11S tüüpi õlid on aga sünteetilised ja väidetavalt vastavad sellele G 002 000 standardile. Omavahel mineraali ja sünteetilist ju segada ei või. Krt ütleb nüüd keegi mehe sõna et mis on õige ja mis vale. Hetkel mul on tunne, et jätan selle ostetud LHM õli koju kapi otsa ja lähen ostan esindusest selle mis ette nähtud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 26.06.07 13:06 Tsiteeri


G 002 000 ongi see õige LHM mineraalõli mis sinna sobib. Otsi natuke ka foorumist, sellest on siin piisavalt juttu olnud.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 26.06.07 13:13 Tsiteeri


Kle jah. Otsisin küll ennem aga ilmselt kasutasin mingit vale otsingusõna. LHM'ga tuleb vastuseid niikui muda :)
Tänud

EDIT: Pmst jagunevad arvamused pooleks. Ühed ütlevad et LHM või LHM+ on kõige õigem õli, teised väidavad, et viska see pask nii kaugele kui suudad :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.06.07 13:59 Tsiteeri


Ma panin eelmine aasta punase õli asemel Citröeni LHM-i. Tegu vist Totali tootega. Igatahes 2a jooksul pole hüdrosüsteemiga probleeme olnud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 26.06.07 14:30 Tsiteeri


niisis tekkis minul küsimus kust saab osta pärnust roolivõimupumbale tihendeid?


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 27.06.07 19:42 Tsiteeri


ei tea keegi?:(


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 27.06.07 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
kunagi kirjutasin VW foorumisse sellise jutu, copy paste sealt siis...

Tsitaat:
Originally posted by rass
mdx see ATF baasil v mingi muu sünt õli keerab VAG auto pumba tihendid ***** niiet vahetage enne kui tihendeid vahetama hakkate.

Mul endal see kõik üle elatud, kuna esimene audi tuli saksast vale õliga. Ühesnaga vajalik on ka pumba läbi pesemine, sest LHM rohelist ei või teiste süntidega segada - kisub klimpi ja muu pask.

Endal sai tehtud nii:

-Pumba juurest lahti, vana õli välja (auto õhus) rool paremale vasakule põhja mitu korda et välja pressida.
-LHM sisse, veits käia ja samamoodi välja.
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms.
-Pump peale, LHM sisse, läbipesu 2
-LHM välja jälle ja max tühjaks.
-Uus LHM sisse ja jäädavalt.

Nüüd on asi kuiv juba mitu aastat ja võimendab ka hästi :D

LHM liitrine on 100+km enamasti ja neid läks 80ne süsteemi koos läbipesudega mingi 3 pudelit + uued tihendid 100 eek (ei näe mõtet neid vahetamata jätta kui niikuinii läbipesu)

PS kogu üritus võttis aega rohkem kui vaja kuna suutsime pumba rihmaseibi flantsil tõmmitsaga ühe kõrva ära murda ja siis sai mitu tundi sinna keevitusega uut ehitatud - olge siis ettevaatlikud sellega.


kas tihendeid müüakse miskise rem. komplektina?


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 27.06.07 22:05 Tsiteeri


mina käisin pärnus kõik poed läbi kõikjal öeldi et pole on ainult taastatud pumpa pakkuda


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 28.06.07 20:51 Tsiteeri


Olen kuulnud et õli vahetamine pidi pumbale ära tegema. Üks semu vahetas ka õli ära ja paari kuu päras hakkas pump undama. Tuli välja et oli õhtal. Asja tuum pidi olema selles et uus õli peseb kõik sita torude seest lahti ja siis see keerab pumba tuksi keerama. Seda juttu rääkis mehhaanik. Tundub et ei olegi ju väga loll mõte, mine sa siis võta kinni.


Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 30.06.07 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
-Pump maha ja aatomiteks, kõigi detailide pesemine, tihendite vahetamine jms.


kust sa need tihendid said?


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 11.09.08 11:55 Tsiteeri


kakun natuke vanat teemat ei hakka uut tegema aga siiski kus neid tihendeid saab mis pumbale käivad?


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kixer
huviline



Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.08 10:20 Tsiteeri


vahetasin ka õli ja panin endale mingit ei tea hüdroõli roolivõimu ja järgmine päev oli pump pees.nyyd targem ja ei vala igast jama sisse kui ei tea mis käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.09.08 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kixer
vahetasin ka õli ja panin endale mingit ei tea hüdroõli roolivõimu ja järgmine päev oli pump pees.nyyd targem ja ei vala igast jama sisse kui ei tea mis käib.

Enamikele Audidele käib roolivõimendisse mineraalõli, roheline, LHM+ tüüpi, kama3, kelle poolt purki pandud.
Punane sünteetiline (ATF tüüpi) õli teeb tihenditele väga ruttu viga.
Kui roolivõimendi õli paagi kork on roheline ja sinna on peale kirjutatud, et mineraalõli ainult, siis tuleb seda kirja tõsiselt võtta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 23.05.13 14:24 Tsiteeri


Mulle anti täna Autoeksperdist roheline SWAG toodang, mis on sünteetiline. Küsisin, et kas ei peaks mineraalne olema. Selle peale vastati, et mineraalset otseselt VAG masinatele ei tehtagi ja see sünteetiline on selle asendus. G002000 sertifikaati sellel peal ei ole.

See õli: link

Siin on selle sama õli juures ka õige sertifikaat kirjas: link

Et siis peaks minema, nagu ma aru saan. Huvitav on see, et SWAG enda online kataloogis ei ole minu auto kohta roolivõimendi õliks midagi pakkuda.

On kellegil olemas konkreetne kogemus selle õliga või peaksin minema ja ikkagi LHM+ võtma?


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.13 21:03 Tsiteeri


Just vahetasin enda A4'l ka roolivõimendi õli. Tahtsin Fixusest osta seda rohelist LHM'i aga müüja ütles et käib teine, natuke kallim õli mis vastab standardile G002000 ja mis on sünteetiline. Kuigi potsiku kaanel on kirjas et kasutada mineraalõli (nagu seda on LHM), kuid LHM'i potsikul polnud VAGi standardist haisugi, kirjas vaid et sobib Citröenidele ja vist ka Peugeotidele.

Igatahes toimisin nii, et võtsin potsiku küljest tagasivoolu vooliku lahti ja panin 2L Coca pudelisse, surusin näpuga potsiku tagasivoolu stutsi kinni, lasin sõbra rooli ja mootor käima. Ise valasin samal ajal värsket õli potsikusse peale. Sõber keeras rooli ühele ja teisele poole, kokku lasin u. 1,5L süsteemist läbi, sai puhtam küll.
Hoiatus! Pumba tootlikus küllaltki suur seega peab pidevalt peale valama, et pump kuivale ei jääks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 23.05.13 21:59 Tsiteeri


Ma tegin üksinda seda asja. Lugesin elsast, et tuleb mootorit käitada 1-2 sekundit ja siis õli peale valada. Nagu ütlesid, samal ajal tagasivoolu voolikust kuskile anumasse lasta.
Tegin seda kuni hakkas uut vedelikku peale tulema. Lõpu poole keerasin iga tsükli ajal rooli nii palju kui 2sek jõuab keerata. Selle 2 sekundiga tõmbab potsiku peaaegu, et tühjaks.

Umbes sama kogus käis läbi, mis sul. Lisaks oli õlitopsis olev filter lahti pääsenud. Ilmselt ei lasknud piisavalt läbi ja surus selle lahti - puhastasin ära ja surusin oma kohale tagasi. Selleks võtsin potsiku ära ja lasin piduri puhastiga läbi kuni filter ja potsiku sisu puhas.

Eks mõne päeva pärast ole näha, kas sai piisavalt rooli keeratud, et latist kõik vana õli välja saada.

Tsitaat:
Algselt postitas: KristoK
Just vahetasin enda A4'l ka roolivõimendi õli. Tahtsin Fixusest osta seda rohelist LHM'i aga müüja ütles et käib teine, natuke kallim õli mis vastab standardile G002000 ja mis on sünteetiline. Kuigi potsiku kaanel on kirjas et kasutada mineraalõli (nagu seda on LHM), kuid LHM'i potsikul polnud VAGi standardist haisugi, kirjas vaid et sobib Citröenidele ja vist ka Peugeotidele.

Igatahes toimisin nii, et võtsin potsiku küljest tagasivoolu vooliku lahti ja panin 2L Coca pudelisse, surusin näpuga potsiku tagasivoolu stutsi kinni, lasin sõbra rooli ja mootor käima. Ise valasin samal ajal värsket õli potsikusse peale. Sõber keeras rooli ühele ja teisele poole, kokku lasin u. 1,5L süsteemist läbi, sai puhtam küll.
Hoiatus! Pumba tootlikus küllaltki suur seega peab pidevalt peale valama, et pump kuivale ei jääks!



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.9% - SQL: 30.1%]