Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi C6 "Right dipped headlight" - udutuled peale pannes kaob parempoolne xenon (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3020)
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 29.05.12 19:17 Tsiteeri
Audi C6 "Right dipped headlight" - udutuled peale pannes kaob parempoolne xenon



Tere, probleem on selles, et 2007a A6 parempoolne xenon ei tööta ja töötab ka.
Tavaliselt töötab ilusti, aga pannes lülitist kasvõi korraks udutuled põlema, kustub parempoolne xenon ära ning kompuuter ütleb "right dipped headlight".
Või siis keset sõitu lambist (maanteel püsikaga) võib ka see viga esile tulla.
Vahetades kaugtuledele (bi-xenon) ei tule viga esile, ainult udutuledega või "lambist keset sõitu".
Ja näiteks järgmisel päeval probleeme pole - mõlemad xenonid töötavad nii nagu peavad.


Reval kehitas õlgu, kõik töötab nende arvates.
Päevasõidutuledega (ega automaatse lülitusega xenonitele) probleeme pole, udukad töötavad ilusti.
Rohkem infot ei oska jagada. Küsige, andge nõu, mida võiks vaadata-katsuda?
Ise kahtlustan mingit pistikut või ühendust, aga kes oskab soovitada, millist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.07.12 12:42 Tsiteeri


Nüüd oleks vaja mingi pädev lahendus leida, kuna juulis peab ülevaatuse ära tegema.

Kas kaabel taha pannes selgub, mis võiks vigane olla? Reval pakkus xenon-plokki või pirni. Kas kui juhe taha panna, näitab alati pirni viga või on C6 nii tark ning oskab ploki viga tuvastada?

Kui iseendaga arutleda, siis võiks ka xenonplokki pakkuda, sest pirn ju tegelikult töötab enamuse ajast..

Kas Tallinnas on kedagi, kes oleks nõus seda kiirelt vaatama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 24.07.12 13:27 Tsiteeri


Muidugi võiks esmalt juhtme taha panna ja uurida, et mis arvuti ütleb. Kindlasti leiad siit foorumist kellegi, kes sind aitab.
Siit edasi on ainus lihtne asi vahetada parema ja vasaku poole pirnid omavahel, et välistada (või saada kinnitus) pirni viga. Pirni küljes on veel üks tikutoosi suurune plokk (käib juhtme otsast pistikuga ära. Tõsta see ka teisele poolele ümber.

Kui peaks aga viga olema xenoni plokis või tule juhtplokis (ma ei tea kas xenoni plokk saab käsklused otse või läbi juhtploki), siis nende kahe ploki vahetuseks pead põhjakatte ja esipampri eemaldama, et tuli kätte saada. Ilma ligi ei pääse.

Pistikute viga ma eriti ei usu. Tule külge läheb vaid üks pistik.

Kui sul vaja siiski plokke ja ostad kuskilt komplektse tule, siis võime diili teha. Mul vaja jällegi tuld ennast, sest tule sees olev kurvitule mootor ei taha koostööd teha.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.07.12 13:28 Tsiteeri


Et siis kõrvalistuja ehk parempoolne ?!?
Kas ühtegi muud müstilist elektrijama pole autol esinenud ?!?

Xenon plokkide ajutine swappamine oleks vist liiga suur vaev ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.07.12 14:47 Tsiteeri


Tänud nõuande eest.
Stanget ja katet lammutama ei hakka, pirne ehk proovin vahetada.
Mis plokk see tikutoosisuurune seal tule juures on muidu?

Kas igas tules on kurvitule mootor sees? Mul näiteks kurvitulede-lisa puudub. Kuigi bi-xenon.

rocket:
Kõrvalistuja, ehk parempoolne ja.
Ühtegi muud müstilist (elektri)jama ega anomaaliat peale selle pole ka.

NB! Kedagi Tallinnas kaabliga leidub? Võiksid endast märku anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.07.12 16:34 Tsiteeri


Otse pirni küljes võib olla nn. ballast , mis süütepinget tekitab/võimendab.
Kohati on see juba ka xenon ploki sisse paigutatud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.07.12 21:00 Tsiteeri


Tõstsin pirnid ja tikutopsid ümber vasakult paremale. Ja ka paremalt vasakule.

Ilmnes, et paremas pirnis, millest siin jutt oli see pruun "isolatsioon" lahti.. raputades kolises.. või no lahti oli traadi küljest.

http://endel.planet.ee/xenon.jpg

Kas selles võibki viga olla, et see pruun asi on lahti pirnil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.07.12 21:08 Tsiteeri


See pruun on isolaator. Kui ta liigub lihtsalt traadi peal edasi-tagasi, on kõik veel korras.
Traat ise peab mõlemast otsast stabiilselt kinni olema.

Kas midagi muutus seoses ümbertõstmisega. Viga kolis paremalt vasakule ?!?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.07.12 22:53 Tsiteeri


Viga kolis vasakult paremale jep.. samas vahetasin selle tikutopsi ka ära. Ise kahtlustan ikkagi pirni, sest see endine parempoolne ikkagi kolises kuid vasak, mis täitsa korras oli, ei kolisenud.
Ega endine parempoolne, nüüdne vasakpoolne ka ju enne töötas, lihtsalt udukatele vahetades viskas errorit.

See pruun isolatsioon ei ole stabiilselt kinni.. ikka liikus paar millimeetrit nii üles-alla, kui ka keerles traadi peal.

Kas tasub pirn revalist osta, et tagada mõlema tule samasugune värvus?
Või teab keegi, kust saada parema hinnaga 170109-00620 koodiga pirni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 24.07.12 23:47 Tsiteeri


Tuledele sama värvust saab kõige paremini tagada paari kaupa vahetades.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 25.07.12 00:32 Tsiteeri


Tõsi ta on, samas teades, et originaalpirnid on mõlemal pool, siis peaks loogiliselt võttes "sama originaal" pirni ostes sama värvi olema.. või siis gramm eredam.

PS! Mitte kellelegi ei soovita vabatahtlikult neid pirne hakata näppima/vahetama/tuunima. Audi insenerid on jällegi II Maailmasõja eest kättemaksu teinud natuke, ning jätnud vaid kääbustele ruumi pirni vahetamiseks, st juhipool pole peaaegu üldse ruumi (isegi ABS paagi ja jah.vedelikupaagi eemaldades) ning käte vigastamine hõõrdumise tõttu on garanteeritud (what a pussy, lisaks veel EI NÄE suurt midagi, kui käega seal günekolooogi mängid). Kõrvalistuja pool on peale õhufiltri, -korpuse, õhusuunaja ning õhulugeja eemaldamist ruumi natuke rohkem paar sentimeetrit, kuid siiski on imetillukestele kätele mõeldud.
(PPS! Pange oma alla 10-aastane laps neid vahetama, peaks "pirnivahetamisega" toime tulema ning käe jämedus on ka õige.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.07.12 08:33 Tsiteeri


Pirnid saad ilmselt igast vähegi asjalikumast autopoest. Sobib D2S ja valgustemperatuus 4300k. Hiinakad saad ca 15.- eest tükk, philips ilmselt ca 50-60.-tükk.

Pirni tulest saab veel kätte, kui tead, et enne tikutopsi klamber lahti, siis see küljest ära, edasi pirn välja. Tagasipaneku juures on selle tikutopsi klamber üks kuradi häda ja viletsus.

End3l, vaata lisatud pilti. Kui on kurvituli, siis peab olema sul seal ka (antud pilt vasakust tulest) pirnist allapoole jääma see must kobakas kus on näha vaskset värvi võlli. See reguleerib tuld horisontaalselt, arvestab rataste suunda jne...

Vertikaalseks reguleerimiseks on paremas alumises nurgas olev metallist korpusega mootor.

Xenoni plokk antud pildil jääb tule allaja pole näha. Tule elektroonikaplokk jääb paremale (pildidl eemaldatud, näha kolm kinnituskohta ja ühenduspistik.




http://i244.photobucket.com/albums/gg25/headlightoptions/HeadlightOptions4/DSC01120.jpg


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 25.07.12 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Pirnid saad ilmselt igast vähegi asjalikumast autopoest. Sobib D2S ja valgustemperatuus 4300k. Hiinakad saad ca 15.- eest tükk, philips ilmselt ca 50-60.-tükk.

Pirni tulest saab veel kätte, kui tead, et enne tikutopsi klamber lahti, siis see küljest ära, edasi pirn välja. Tagasipaneku juures on selle tikutopsi klamber üks kuradi häda ja viletsus.


Kui oluline see klamber on üldsegi? Tuld kokku pannes see klamber tuli sealt välja kuhu ta enne kinnitus ning kokkuvõttes ei saanudki teda külge. Panin pirni pessa ja keerasin tikutopsi peale. Topsil on päris asjalik kinnitus ja pirn+tops ei tohiks kuskile liikuda?

Kurvituld mul ikkagi ei ole.
Mis on hiinaka ja philipsi vahe? Vaevalt philipski mujal on toodetud:P
Või no küsime nii, et kas 40 eurine hinnavahe tasub end ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.07.12 09:15 Tsiteeri


Eelmisel autol olid hiinakad kolm aastat (siis müüsin auto ära) ja seni toimis kenasti. Mina olen ostnud sealt www.maroli.ee


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 25.07.12 09:23 Tsiteeri


On küllaltki tõenäoline, et jääb sisse tooni vahe ükshaaval vahetades (eeldusel, et sa pole pirne just vahetanud hiljaaegu). Pirnid aja jooksul muudavad värvi, kuni lõpuks enne surma on roosakaslillakad. Samuti kaotavad xenon pirnid oma valgusjõudu aja jooksul, õige oleks neid vahetada ikka enne, kui ära kustuvad kätte .

Samas saad ju vahetada ükshaaval... kui on häiriv tooni või valgusjõu vahe, siis ostad lihtsalt teise poole omale ka uue pirni ;)

Hiina pirnil võib lisaks märgitud toonierinevusele kelvinites, esineda veidraid kõrvaltoone, näiteks rohekas helk. Samuti võib nende valgusviljakus olla madalam tuntud nimega brandi tootest. Veidi loto mängimine on see Hiina kaup - võib minna õnneks aga on tugev võimalus, et ei tõmba võiduloosi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.07.12 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l


Kui oluline see klamber on üldsegi?


Ei oska öelda, eks sa saad teada... :)


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 25.07.12 17:28 Tsiteeri


Praegu tundub, et töötab. Tänud aitajatele ja vastajatele.

Teema lahenduseks väike kokkuvõte:

Asi oli ikkagi pirnis - see pealkirjas olev parempoolne xenonpirn oli läbi. Võtsin kätte ja mingi login/kolin oli raputamisel kuulda. Kuigi visuaalselt oli terve. Vasakpoolne pirn raputades häält ei teinud.

Järgmisele C6 pirnivahetajale:
juhipoolse vahetamiseks on vaja eest ära võtta abs paak, selleks teed ta ümber klambri lahti ja tõstad klambri üle paagi, et saaks paagi eest võtta. Samuti võta lahti jah.vedeliku paak mis on kinni ühe kruviga. Peale seda pääsedki pirnile ligi olles eemaldanud ka tule korpuse katte.
kõrvalistujapoolse vahetamiseks on vaja eest ära võtta õhusuunaja, mis on kahe kruviga kinni esivõre peal. Peale seda selle suunaja ja õhufiltrikopruse vaheline 'vahetükk'. Siis kruvid lahti klambri, mis läheb õhulugejast mootorisse ja võtad lõdviku mootori küljest ära. Igaks juhuks topi sinna mingi paber/riie ette, et tolm mootorisse ei pääseks. Peale seda võtad õhulugeja õhtufiltrikorpuse küljest lahti, vist oli kahe klambriga ainult, ja tõstad selle eest. Korpus ise on ühe klambriga kinni vasaku külje pealt (autot eest vaadates). Õhufiltri korpus käib peale klambri avamist mõistliku jõuga lahti ja välja. Nüüd oledki tulele tagant ligi pääsenud jälle.

Kui tule korpus on lahti tagant, siis jäta meelde, mis pidi need 'tikutopsid' pirni otsas on (kollase elektriohu hoiatusmärgiga). Endal sul siis palju lihtsam pärast. Käivad üht pidi ainult peale, 3 naga on ühesugused, 1 on teistsugune.

NB! Eelnev tekst kehtib ilmselt ainult 3.0tdi kohta, aga eks mingeid sarnasusi ole ka teiste mootorite puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]