Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutus ventilaatori deaktiveerimine (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4437)
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 12.05.12 06:22 Tsiteeri
Jahutus ventilaatori deaktiveerimine



Tere!
Mure järgmine: Audi A6 Avant 2007 a. radika juures asuv jahutus ventilaatori (neid on 2-auto sõidusuunas vaadates vasakpoolne tiivik) tiivikul on laager läbi ja koliseb jubedalt ja remonti ei ole võimalik kohe minna kuna olen soomes. Kas keegi teab kus võiks asuda kaitse või juhtme pistik, et saaksin selle ajutiselt tagant ära võtta! Loodetavasti keegi oskab nõu anda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.05.12 07:32 Tsiteeri


Pistikud asuvad paremal all radika nurgas üksteise peal ja kaitsmed on paremal veekasti nurgas karbis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.05.12 11:14 Tsiteeri


Kui ma õieti mäletan, siis suurem/vasakpoolne vent on üldse kliima oma. Kui kliima täiesti maha keerata, äkki jääb vait?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 12.05.12 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui ma õieti mäletan, siis suurem/vasakpoolne vent on üldse kliima oma. Kui kliima täiesti maha keerata, äkki jääb vait?

Kliimapaneelilt ECON sisse sõtkumine peaks pädema jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 13.05.12 07:31 Tsiteeri


Tänan kõiki kes võtsid vaevaks vastata. Lähen kohe vaatan kas leian kaitsmeploki üles-pistikuteni ma vist ei ulata-need seal täitsa all.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 13.05.12 07:42 Tsiteeri


Käisin ära ja lülitasin Econ-sisse ja jäi kohe seisma.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.05.12 07:44 Tsiteeri


See kaitsmete teema sellisel autol nii lihtne ei olegi, parem ära torgi (kui pole just elektrik).
Kaitsmete kirjeldustest ja asukohtadest saab 73 leheküljelise raamatu :o


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 13.05.12 09:40 Tsiteeri


Pistik on tegelikult väga käeulatuses, enamasti roolivõimuõli paagi kõrval on üks väike plastikust kate mille all asuvad ventika pistikud. Aga kui sa võtad vendi tagant ära ja samal ajal kasutad konti siis see head ei tee. Pigem sõida senikaua ECON modes ilma kondita, kui saab asi korda. Ventika vahetus on suht lihtne. Yanekk'il oli minuteada üks S4 elektrivent pakkuda, äkki sobib sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.05.12 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Pistik on tegelikult väga käeulatuses, enamasti roolivõimuõli paagi kõrval on üks väike plastikust kate mille all asuvad ventika pistikud. Aga kui sa võtad vendi tagant ära ja samal ajal kasutad konti siis see head ei tee. Pigem sõida senikaua ECON modes ilma kondita, kui saab asi korda. Ventika vahetus on suht lihtne. Yanekk'il oli minuteada üks S4 elektrivent pakkuda, äkki sobib sulle.

Jutt käib c6 kerega audist. Seal on 2 ventikat ja ühe lahtiühendamisel ei juhtu veel midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 21.05.12 19:29 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda kust võiksin leida uue või kasutatud ventilaatori peale Reval auto-ventika kood on: 4S0121003AC

Kas võiks sobida ka 2-se diisli oma-mul 3-ne diisel.

Leidsin lehelt / Alvadi.ee /, kes müüb ventikaid aga koodid ei ühti kas on võimalik, et auto ei võta omaks seda ventikat.

Loodetavasti keegi oskab ja viitsib vastata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.05.12 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lee5
Kas keegi oskab öelda kust võiksin leida uue või kasutatud ventilaatori peale Reval auto-ventika kood on: 4S0121003AC

Kas võiks sobida ka 2-se diisli oma-mul 3-ne diisel.

Leidsin lehelt / Alvadi.ee /, kes müüb ventikaid aga koodid ei ühti kas on võimalik, et auto ei võta omaks seda ventikat.

Loodetavasti keegi oskab ja viitsib vastata!

Minuarust oli parem ja vasak ventilaator erinev. Võimsuse poolest. Kõik on võimalik kuna ventilaatoris on ventilaatori juhtplokk. Mine küsi näiteks raunexist kui nad leiavad sulle b osa kül ta siis töötab ka. Kui ei viid tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 21.05.12 19:38 Tsiteeri


Tänud!

Uurin järgi Rauneksist-Revalist öeldi, et mõlemad ventikad on ühe sugused ainult üks ühte pidi ja teine teistpidi muidu aga identsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 21.05.12 20:20 Tsiteeri


Sõltub täpsest tootmisajast 2007. aastal, kas ventilaatorit saab osta ühekaupa või kahekaupa.
4F0121003AC on kaks ventilaatorit koos raami ja kontrolleritega. Kui Revalist nii öeldi, siis Sinu autol veel eraldi ei saa.

Ventikad on siiski pisut erinevate läbimõõtudega. Läbimõõtude erinevus on aastatega muutunud. Võimalik et koos sellega ka võimsused.


Orig. ventilaatoril on küljes väga oluline elektrooniline kontroller (Bosch).
Mitte originaalid ongi odavad, kuna paljas tiivik ja mootor Hiinast ei maksa suurt midagi.
Samas tuleb neid ikkagi sobitada ja kuidagi veekindlalt vana kontrolleriga ära ühendada. Originaalis ventilaatori ja kontrolleri vahel pistikud puuduvad. Kui vana kontroller on juba idanenud, siis on kogu see ettevõtmine poolik töö (muuseas ka ju nina maha).


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 23.05.12 17:20 Tsiteeri


Minu ventika toote kood on: 4S0121003AC siis võib olla, et need on eraldi vahetatavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.05.12 18:54 Tsiteeri


Teine täht peab ka Sul siiski F olema ...

Väike typo lihtsalt :)


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkk120
huviline



Registreerunud 10.10.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6

postitati 12.10.12 06:05 Tsiteeri


kuna enda autol sama jama, et juhipoolne vendikas logiseb ja teeb häält, siis millise lahenduseni lõpuks jõudsid, on mingeid alternatiive või varjante mootori asendamaks mitte originaaliga, kuna juhtpolk on korras.
või leidub mõni meistrimees, kes oskab vana mootorit taastada, tegemist vist antud isendite üsna tüüpilise veaga, romulas neid igatahes pakkuda polnud
kes oskab vastata andku teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 12.10.12 15:51 Tsiteeri


Tundub, et sobib ka 2,0 diisli oma, siin näiteks on sama koodiga http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=22922451

Opp, ei vaadanud teema kuupäeva, pool aastat vana asi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 16.10.12 18:12 Tsiteeri


Ma arvan ka et vahet pole mis mootor panna peaasi et väga suurt võimsuse vahet ei ole ja istub pesasse ja plokk tunneb ära. Ma panin Volkari mootori aga ei mäleta kas oli sama võimas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]