Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuidas kätte saada süüteluku klemmplaat? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 6780)
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.04 19:28 Tsiteeri
Kuidas kätte saada süüteluku klemmplaat?



Otsisin vanadest teemadest,aga täpselt ei leidnud. Ma sain kätte üsna kergelt mingi pistikutaolise asja, kus juhtmed küljes koos klemmi aukudega. Kas see ongi süüteluku klemmplaat või on see kus klemmid küljes (see on veel süüteluku küljes)? Mulle öeldi,et ma peaks süüteluku tagant kätte saama mingi asja,kust on võimalik auto käima keerata. No ma siis kangutasin paar päeva,aga ei midagi.
Ja teiseks,kas süütelukku on võimalik koduste vahenditega kätte saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.04 19:29 Tsiteeri


..autoks Audi80-90.a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 22.11.04 19:33 Tsiteeri


koduste vahenditega saab ilusti kätte. Syyteluku taga on selline valge korpusega sydamik. Topid võtme otsa sinna ja keerad. Toimib imeväel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.04 19:44 Tsiteeri


Mis võtme ja kuhu ma selle topin? Kas ma siis saan kätte klemmplaadi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 22.11.04 19:54 Tsiteeri


Nyyd said vist valesti aru. Syyteluku taga on lukusydamik, millel on valge korpus... kui sa selle ilusti kätte saad siis keerad autovõtmega seda ja masin peaks kohe tõõle hakkama.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9419&page=1#pid75345
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8497&page=1#pid73418
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8562&page=1#pid69003


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.04 20:02 Tsiteeri


no nii... st.mul on vaja kätte saada hoopis luku südamik. Ja kuidas seda ristiinimese kombel saaks? Lihtsalt tõmmates-loksutades jms ei tulnud.Ja kas selleks peab võti olema süütelukus ja on ka oluline mis asendis?
See mille ma kätte olen saanud on ilmselt ainult pistik,millega pole midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Vidiit
huviline



Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 22.11.04 22:33 Tsiteeri


vanemal 80nel on pesas, mis kinnitub roolisambale kuhu sisse käib südami, 1 tift mis hoiab lukku pesas kinni. teenindustes nad ajavad siukese peenikese spets pleki sinna vahele mis avab selle "hamba" kenasti eest liigutab ning luku kätte saab. kui sul on samuti nagu vanematel on ja tahad koduste vahenditega hakkama saada pead natuke lammutama. Nimelt pead selle pesa samba küljest eemaldama, siis õigesse kohta (klemmi kokkupuute pinna juurde) puurima selle pesa sisse augu millest saad mingi suvalise orgiga selle klemmi eest lükata. sellisel juhul ainult see auk sinna ju jääbki:(. loodan, et väga segane ei jäänud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prometheus
huviline



Registreerunud 27.01.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: B4 66kw, '92a

postitati 27.01.05 16:21 Tsiteeri


Kuna sai alles äsja foorumitest otsitud ja päris head abi nagu ei saanud. Tegin töö ära telefoni teel ühe asjatundjaga konsulteerides. Ja mõtlesin, et panen igaks juhuks ka puust ja punaselt kirja kuidas asi käis. Autoks 92 a B4 66kw
1. eemalda põlvede juurest suur kattepaneel, nr 8 padruniga, et pääseks asja uudistama.
2. eemalda signaali kate, seda servadest ettevaatlikult aga jõuliselt enda poole tõmmates
3. eemalda 24 padruniga rooli tsentrist mutter ja tõmba rool küljest ära
4. keera altpoolt lahti ristpea kruvikaga kummaltki poolt rooli roolivarda kattepaneelide kruvid
5. keera läbi alumise katte keskmise ava 45 kraadi nurga all lahti aga mitte päris välja kinnitusklambri kruvi ja tõmba üle roolivarda suunatulede ja kujameeste lülitite osa.
6. eemalda näidikute paneel, keerates silme ees olevad ristpea kruvid lahti
7. eemalda roolivarda ümber olev kummikate
8. spets kuuskant võtmega T40 vist. St. selline millel on auk sees keera lahti roolivardast süüteluku poole jääv kruvi.
9. eemalda süüteluku pistik tagantpoolt
10. siis tuleb lahti lasta juhi poolt armatuurlaud. Keerates lahtise juhiukse korral ära kaks nr 8 polti mis on peidetud kattekorkide alla armatuurlaua ja juhiukse vahele.
11. Süütelukk tuleb lükata paremale poole ja siis keerata lukuosaga ülespoole, samal ajal armatuurlauda enda poole sikutades.
12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud kruvi.
Tavaliselt on viga hoopis murdunud lukukeeles aga viga saanud võivad olla ka mõlemad osad kokku poes ca 750.- :(
Noh kas keegi küsib veel, kuidas see vidin lahti käib :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 27.01.05 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prometheus
Kuna sai alles äsja foorumitest otsitud ja päris head abi nagu ei saanud. Tegin töö ära telefoni teel ühe asjatundjaga konsulteerides. Ja mõtlesin, et panen igaks juhuks ka puust ja punaselt kirja kuidas asi käis. Autoks 92 a B4 66kw
1. eemalda põlvede juurest suur kattepaneel, nr 8 padruniga, et pääseks asja uudistama.
2. eemalda signaali kate, seda servadest ettevaatlikult aga jõuliselt enda poole tõmmates
3. eemalda 24 padruniga rooli tsentrist mutter ja tõmba rool küljest ära
4. keera altpoolt lahti ristpea kruvikaga kummaltki poolt rooli roolivarda kattepaneelide kruvid
5. keera läbi alumise katte keskmise ava 45 kraadi nurga all lahti aga mitte päris välja kinnitusklambri kruvi ja tõmba üle roolivarda suunatulede ja kujameeste lülitite osa.
6. eemalda näidikute paneel, keerates silme ees olevad ristpea kruvid lahti
7. eemalda roolivarda ümber olev kummikate
8. spets kuuskant võtmega T40 vist. St. selline millel on auk sees keera lahti roolivardast süüteluku poole jääv kruvi.
9. eemalda süüteluku pistik tagantpoolt
10. siis tuleb lahti lasta juhi poolt armatuurlaud. Keerates lahtise juhiukse korral ära kaks nr 8 polti mis on peidetud kattekorkide alla armatuurlaua ja juhiukse vahele.
11. Süütelukk tuleb lükata paremale poole ja siis keerata lukuosaga ülespoole, samal ajal armatuurlauda enda poole sikutades.
12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud kruvi.
Tavaliselt on viga hoopis murdunud lukukeeles aga viga saanud võivad olla ka mõlemad osad kokku poes ca 750.- :(
Noh kas keegi küsib veel, kuidas see vidin lahti käib :D


Kirjutasid pika jutu kuidas kõike teha aga küsimusele kuidas lukusüdamik kätte saada polnud sõnakestki:D. PS! Klemmplaadi saab kätte ka ilma süütelukku maha võtmata. Selleks, et saada kätte südamik, tuleb õigesse kohta auk puurida (kui on tegemist esmakordse vahetusega) ja südamiku fiksaator vabastada selle augu kaudu. Augu asukoha saab määrata uue südamiku järgi välja mõõtes. Kui uus südamik olemas ja seda vaatad, saad aru millest jutt.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prometheus
huviline



Registreerunud 27.01.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: B4 66kw, '92a

postitati 27.01.05 19:28 Tsiteeri


Variante on ;) No selle puurimisest on eelnevalt räägitud ka juba. Muidugi kehtib põhimõte, et üheksa korda mõõda, üks kord puuri. Mul ntx õnnestus esimene auk tühja lasta :) Noh tegijal ikka juhtub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vidiit
huviline



Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 27.01.05 21:27 Tsiteeri


ka mul läks esimene puurimine aia taha :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 01.03.05 07:25 Tsiteeri


Kas klemmplaadi kättesaamiseks on vaja ka armatuur lahti lasta? Omal ka juhtus selline lugu, et ilmselt klemmplaat läks katki. Eemaldasin selle põlvede juures olema katte, pistiku sain ilusti selle klemmplaadi küljest lahti, aga klemmplaat ise ei taha tulla lahti...ilmselt peab ka lammutama hakkama??? Autoks B3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 01.03.05 07:59 Tsiteeri


ise 2 x selle puurimise läbi teinud ....
kui luku mu juurde tooksid, näitaks näpuga kus puurida ja mida teha, siin raske seletada ...
Luku eesmise musta katte taga on nagu kõrgendik, seal vaja teatud kohast läbi puurida ja 1 klemm alla vajutada, seejärel saab selle krempli välja ...
Ja B4-l oli vaja küll armatuur külje pealt lahti lasta, muidu ei saand süütelukku kätte, armatuur jäi ette selle välja kookimisel ...
Ei saand mina muud moodi ..


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 01.03.05 09:17 Tsiteeri


Nii lugesin veel mõttega kogu selle teema läbi ja täna ilmselt varsti hakkan lammutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 11.03.05 08:32 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda selle kuuskantvõtme täpse tähise, mida on vaja süüteluku lahtikeeramiseks. Otsisin selle T40 tähise järgi aga tulutult. Võik keegi äkki oskab soovitada kus poes neid pakutakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 11.03.05 09:29 Tsiteeri


Mina ostsin laki tänavalt kusagil seal rademari juurest. Ühest poest võtsin prooviks, sain numbri teada ja teisest tellisin siis. Oli vist balti polt.

M


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.03.05 09:31 Tsiteeri


Kui on T40 ehk siis torx,siis selle võtme saad kõigist fordi varuosasid müüvast poest ntx.Samuti müüb neid Automaailm,Stokker,Autopartner jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 11.03.05 10:05 Tsiteeri


Stokkeris pakutakse kahte varianti.

L-Torx TX40 967 - 73eek

T-Torx TX40/200 467 - 192eek

Huvitav kumb see õige võib olla, mul praegu armatuur ees, ei näe ka milline see olema peab. Õhtul kui lammutama hakkan siis on juba poed kinni, peaks ühe ära ostma ennem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.03.05 10:08 Tsiteeri


L tähendab L kujulist võtit lihtsalt ja T tähendab et käepide on taga T-tähe kujuline.Soovitan võtta L-i,sest see T võib jääda liiga pikaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 11.03.05 10:16 Tsiteeri


Suured tänud QUATTRO


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 23.08.07 18:54 Tsiteeri


Algselt postitas: prometheus12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud kruvi.

Kuskohas need kruvid on:(
ylevalpool v6i all ja kas on vaja armatuur kah lahti ylevalt kiskuda? 89 coupe:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 24.08.07 07:52 Tsiteeri


Ma ei saa üldse enam aru:) Minu lugemisoskused ütlevad, et teemaalgataja tahab vahetada klemmplaati mitte süütelukku...
Ja kui ma õigesti aru saan siis võin seletada kuidas klemmplaati vahetada.
Võtad alt jalgade juurest katte maha. Seejärel võtad roolisamba katted maha ja keerad lahti 2 kruvi kellaploki alt äärest. Minu auto puhul keeras kellaplokk ilusti roolivahelt välja kuigi see võis juhtuda tänu sportroolile... Siis klemmplaadi peal pool mõlemas ääres on mingi väike värvi alla peidetud kruvi mis teda paigal hoiab... Krutid need lahti ja käes ta ongi! Alt kate sellepärast maha et sealt on mugavam pistikuid lahti ühendada.
Minu jutt käib siis 80 B4 92aasta kohta ja arvan, et B3-el on sama süsteem kuna klemmplaadid ise on samad...

Tänan tähelepanu eest :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
onuwoody
huviline



Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.07 21:26 Tsiteeri


Tekkis ka probleeme süüteluku põhjaga, süüde oli kogu aeg sees, võti käis süütelukus tühjalt ringi ja auto ei käivitunud. Lisan siia teemasse enda küsimuse.
Autoks Audi 80 B4 92 a. Kasutaja Dan asjaliku õpetuse järgi sain süüteluku põhja väga lihtsalt kätte, ostsin uue. Nagu viitab siin teemas kasutaja prometheus oma postituses, selgus, et probleem oli ka süütelukku ja luku põhja ühendavas murdunud luku keeles.
Se keel on umbes 1cm jagu ära murdunud, osa veel süütelukus sees.
Nüüd siis küsimus- kas seda keelt on kusagil eraldi müüa või tuleb osta uus lukk?
Kas sisse jäänud osale peenikeste näpitsatega kallale minnes (väike jupp on väljas) õnnestub see välja tõmmata või on ta lukus sees kinni?
Paar pilti ka sellest väikesest vidinast:



[img]http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/keel.JPG[/img]
[img]http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/keel2.JPG[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.04.08 23:18 Tsiteeri


tõstan teemat.

nimelt kodu tulles tabasid mind samad sümptomid nagu eelmisel postitajal, siiani korralikult käinud lukus käis raks, süüde jäi sisse, ning enam ei käivitu ja süüdet ka maha ei saa. võti keerleb tuimalt lukus.
kahtlustan, et läks samamoodi süüteluku ja selle sõhja vaheline klemm. kas seda saab kuidagi lahti ning vahetada ilma süütelukku eemaldamata või mitte, ning kus oleks võimalik see korda saada? kas piisab ainult süüteluku põhja vahetusest või tuleb kogu lukk välja vahetada, ning kas sellega kaaseb ka uue võtme kasutuselevõtt, või saab kuidagi vana lukusüdamiku ümber tõsta?(süütelukupõhja eemaldamisega saaks ma vast ise hakkama, aga probleem tekiks siis, kui tuleb uus lukk panna, ning seda proovida kuidagi vana luku sisuga paaritada.


kuna auto igapäevasel vajalik, ning mossel on kindlustus ja ülevaatus juba läbi, siis pole eriti võimelik selle vahetamisega kiirelt venitada, oleks vaja võimalikult kiirelt asi korda saada.

hunnik hiliseid ja venivaid küsimusi, aga tõesti oleks vaja see kiirelt korda saada.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
christian.j
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2002

postitati 15.11.12 14:56 Tsiteeri


Mul täpselt sama lugu aga ma olen jõudnud selle järguni et ma ei saa seda süüteluku põhja lahti. Kruvidel või midagi sellist on ära keeratud või ongi nii ja siis sinine värv ka peal. Mõned räägivad et tuleb need kohad läbi puurida,kuna tegu on siis esmase vahetamisega. Kus ma täpselt pean puurima et see põhi kätte saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]