ponkskar
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.04 19:28
|
|
|
Kuidas kätte saada süüteluku klemmplaat?
Otsisin vanadest teemadest,aga täpselt ei leidnud. Ma sain kätte üsna kergelt mingi pistikutaolise asja, kus juhtmed küljes koos klemmi aukudega. Kas
see ongi süüteluku klemmplaat või on see kus klemmid küljes (see on veel süüteluku küljes)? Mulle öeldi,et ma peaks süüteluku tagant kätte saama mingi
asja,kust on võimalik auto käima keerata. No ma siis kangutasin paar päeva,aga ei midagi.
Ja teiseks,kas süütelukku on võimalik koduste vahenditega kätte saada?
|
|
|
ponkskar
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.04 19:29
|
|
|
..autoks Audi80-90.a.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 22.11.04 19:33
|
|
|
koduste vahenditega saab ilusti kätte. Syyteluku taga on selline valge korpusega sydamik. Topid võtme otsa sinna ja keerad. Toimib imeväel
|
|
|
|
ponkskar
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.04 19:44
|
|
|
Mis võtme ja kuhu ma selle topin? Kas ma siis saan kätte klemmplaadi?
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
|
ponkskar
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.04 20:02
|
|
|
no nii... st.mul on vaja kätte saada hoopis luku südamik. Ja kuidas seda ristiinimese kombel saaks? Lihtsalt tõmmates-loksutades jms ei tulnud.Ja kas
selleks peab võti olema süütelukus ja on ka oluline mis asendis?
See mille ma kätte olen saanud on ilmselt ainult pistik,millega pole midagi teha.
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 22.11.04 22:33
|
|
|
vanemal 80nel on pesas, mis kinnitub roolisambale kuhu sisse käib südami, 1 tift mis hoiab lukku pesas kinni. teenindustes nad ajavad siukese
peenikese spets pleki sinna vahele mis avab selle "hamba" kenasti eest liigutab ning luku kätte saab. kui sul on samuti nagu vanematel on ja
tahad koduste vahenditega hakkama saada pead natuke lammutama. Nimelt pead selle pesa samba küljest eemaldama, siis õigesse kohta (klemmi kokkupuute
pinna juurde) puurima selle pesa sisse augu millest saad mingi suvalise orgiga selle klemmi eest lükata. sellisel juhul ainult see auk sinna ju
jääbki. loodan, et väga segane ei jäänud
|
|
|
prometheus
huviline
Registreerunud 27.01.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: B4 66kw, '92a
|
postitati 27.01.05 16:21
|
|
|
Kuna sai alles äsja foorumitest otsitud ja päris head abi nagu ei saanud. Tegin töö ära telefoni teel ühe asjatundjaga konsulteerides. Ja mõtlesin, et
panen igaks juhuks ka puust ja punaselt kirja kuidas asi käis. Autoks 92 a B4 66kw
1. eemalda põlvede juurest suur kattepaneel, nr 8 padruniga, et pääseks asja uudistama.
2. eemalda signaali kate, seda servadest ettevaatlikult aga jõuliselt enda poole tõmmates
3. eemalda 24 padruniga rooli tsentrist mutter ja tõmba rool küljest ära
4. keera altpoolt lahti ristpea kruvikaga kummaltki poolt rooli roolivarda kattepaneelide kruvid
5. keera läbi alumise katte keskmise ava 45 kraadi nurga all lahti aga mitte päris välja kinnitusklambri kruvi ja tõmba üle roolivarda suunatulede ja
kujameeste lülitite osa.
6. eemalda näidikute paneel, keerates silme ees olevad ristpea kruvid lahti
7. eemalda roolivarda ümber olev kummikate
8. spets kuuskant võtmega T40 vist. St. selline millel on auk sees keera lahti roolivardast süüteluku poole jääv kruvi.
9. eemalda süüteluku pistik tagantpoolt
10. siis tuleb lahti lasta juhi poolt armatuurlaud. Keerates lahtise juhiukse korral ära kaks nr 8 polti mis on peidetud kattekorkide alla
armatuurlaua ja juhiukse vahele.
11. Süütelukk tuleb lükata paremale poole ja siis keerata lukuosaga ülespoole, samal ajal armatuurlauda enda poole sikutades.
12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud kruvi.
Tavaliselt on viga hoopis murdunud lukukeeles aga viga saanud võivad olla ka mõlemad osad kokku poes ca 750.-
Noh kas keegi küsib veel, kuidas see vidin lahti käib
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 27.01.05 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prometheus
Kuna sai alles äsja foorumitest otsitud ja päris head abi nagu ei saanud. Tegin töö ära telefoni teel ühe asjatundjaga konsulteerides. Ja mõtlesin, et
panen igaks juhuks ka puust ja punaselt kirja kuidas asi käis. Autoks 92 a B4 66kw
1. eemalda põlvede juurest suur kattepaneel, nr 8 padruniga, et pääseks asja uudistama.
2. eemalda signaali kate, seda servadest ettevaatlikult aga jõuliselt enda poole tõmmates
3. eemalda 24 padruniga rooli tsentrist mutter ja tõmba rool küljest ära
4. keera altpoolt lahti ristpea kruvikaga kummaltki poolt rooli roolivarda kattepaneelide kruvid
5. keera läbi alumise katte keskmise ava 45 kraadi nurga all lahti aga mitte päris välja kinnitusklambri kruvi ja tõmba üle roolivarda suunatulede ja
kujameeste lülitite osa.
6. eemalda näidikute paneel, keerates silme ees olevad ristpea kruvid lahti
7. eemalda roolivarda ümber olev kummikate
8. spets kuuskant võtmega T40 vist. St. selline millel on auk sees keera lahti roolivardast süüteluku poole jääv kruvi.
9. eemalda süüteluku pistik tagantpoolt
10. siis tuleb lahti lasta juhi poolt armatuurlaud. Keerates lahtise juhiukse korral ära kaks nr 8 polti mis on peidetud kattekorkide alla
armatuurlaua ja juhiukse vahele.
11. Süütelukk tuleb lükata paremale poole ja siis keerata lukuosaga ülespoole, samal ajal armatuurlauda enda poole sikutades.
12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud kruvi.
Tavaliselt on viga hoopis murdunud lukukeeles aga viga saanud võivad olla ka mõlemad osad kokku poes ca 750.-
Noh kas keegi küsib veel, kuidas see vidin lahti käib
|
Kirjutasid pika jutu kuidas kõike teha aga küsimusele kuidas lukusüdamik kätte saada polnud sõnakestki. PS! Klemmplaadi saab kätte ka ilma süütelukku maha võtmata. Selleks, et saada kätte südamik, tuleb õigesse kohta
auk puurida (kui on tegemist esmakordse vahetusega) ja südamiku fiksaator vabastada selle augu kaudu. Augu asukoha saab määrata uue südamiku järgi
välja mõõtes. Kui uus südamik olemas ja seda vaatad, saad aru millest jutt.
|
|
|
prometheus
huviline
Registreerunud 27.01.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: B4 66kw, '92a
|
postitati 27.01.05 19:28
|
|
|
Variante on No selle puurimisest on eelnevalt räägitud ka juba. Muidugi
kehtib põhimõte, et üheksa korda mõõda, üks kord puuri. Mul ntx õnnestus esimene auk tühja lasta Noh tegijal ikka juhtub.
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 27.01.05 21:27
|
|
|
ka mul läks esimene puurimine aia taha
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 01.03.05 07:25
|
|
|
Kas klemmplaadi kättesaamiseks on vaja ka armatuur lahti lasta? Omal ka juhtus selline lugu, et ilmselt klemmplaat läks katki. Eemaldasin selle
põlvede juures olema katte, pistiku sain ilusti selle klemmplaadi küljest lahti, aga klemmplaat ise ei taha tulla lahti...ilmselt peab ka lammutama
hakkama??? Autoks B3
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 01.03.05 07:59
|
|
|
ise 2 x selle puurimise läbi teinud ....
kui luku mu juurde tooksid, näitaks näpuga kus puurida ja mida teha, siin raske seletada ...
Luku eesmise musta katte taga on nagu kõrgendik, seal vaja teatud kohast läbi puurida ja 1 klemm alla vajutada, seejärel saab selle krempli välja
...
Ja B4-l oli vaja küll armatuur külje pealt lahti lasta, muidu ei saand süütelukku kätte, armatuur jäi ette selle välja kookimisel ...
Ei saand mina muud moodi ..
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 01.03.05 09:17
|
|
|
Nii lugesin veel mõttega kogu selle teema läbi ja täna ilmselt varsti hakkan lammutama.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 11.03.05 08:32
|
|
|
Kas keegi oskab öelda selle kuuskantvõtme täpse tähise, mida on vaja süüteluku lahtikeeramiseks. Otsisin selle T40 tähise järgi aga tulutult. Võik
keegi äkki oskab soovitada kus poes neid pakutakse.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 11.03.05 09:29
|
|
|
Mina ostsin laki tänavalt kusagil seal rademari juurest. Ühest poest võtsin prooviks, sain numbri teada ja teisest tellisin siis. Oli vist balti
polt.
M
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.03.05 09:31
|
|
|
Kui on T40 ehk siis torx,siis selle võtme saad kõigist fordi varuosasid müüvast poest ntx.Samuti müüb neid Automaailm,Stokker,Autopartner jne.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 11.03.05 10:05
|
|
|
Stokkeris pakutakse kahte varianti.
L-Torx TX40 967 - 73eek
T-Torx TX40/200 467 - 192eek
Huvitav kumb see õige võib olla, mul praegu armatuur ees, ei näe ka milline see olema peab. Õhtul kui lammutama hakkan siis on juba poed kinni, peaks
ühe ära ostma ennem.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.03.05 10:08
|
|
|
L tähendab L kujulist võtit lihtsalt ja T tähendab et käepide on taga T-tähe kujuline.Soovitan võtta L-i,sest see T võib jääda liiga pikaks.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 11.03.05 10:16
|
|
|
Suured tänud QUATTRO
|
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 23.08.07 18:54
|
|
|
Algselt postitas: prometheus12.süüteluku klemmplaadi saab kätte, kui keerata süüteluku korpuse kõrvade küljest lahti kaks värvi alla peidetud
kruvi.
Kuskohas need kruvid on
ylevalpool v6i all ja kas on vaja armatuur kah lahti ylevalt kiskuda? 89 coupe
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
onuwoody
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.07 21:26
|
|
|
Tekkis ka probleeme süüteluku põhjaga, süüde oli kogu aeg sees, võti käis süütelukus tühjalt ringi ja auto ei käivitunud. Lisan siia teemasse enda
küsimuse.
Autoks Audi 80 B4 92 a. Kasutaja Dan asjaliku õpetuse järgi sain süüteluku põhja väga lihtsalt kätte, ostsin uue. Nagu viitab siin teemas kasutaja
prometheus oma postituses, selgus, et probleem oli ka süütelukku ja luku põhja ühendavas murdunud luku keeles.
Se keel on umbes 1cm jagu ära murdunud, osa veel süütelukus sees.
Nüüd siis küsimus- kas seda keelt on kusagil eraldi müüa või tuleb osta uus lukk?
Kas sisse jäänud osale peenikeste näpitsatega kallale minnes (väike jupp on väljas) õnnestub see välja tõmmata või on ta lukus sees kinni?
Paar pilti ka sellest väikesest vidinast:
[img][/img]
[img][/img]
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 16.04.08 23:18
|
|
|
tõstan teemat.
nimelt kodu tulles tabasid mind samad sümptomid nagu eelmisel postitajal, siiani korralikult käinud lukus käis raks, süüde jäi sisse, ning enam ei
käivitu ja süüdet ka maha ei saa. võti keerleb tuimalt lukus.
kahtlustan, et läks samamoodi süüteluku ja selle sõhja vaheline klemm. kas seda saab kuidagi lahti ning vahetada ilma süütelukku eemaldamata või
mitte, ning kus oleks võimalik see korda saada? kas piisab ainult süüteluku põhja vahetusest või tuleb kogu lukk välja vahetada, ning kas sellega
kaaseb ka uue võtme kasutuselevõtt, või saab kuidagi vana lukusüdamiku ümber tõsta?(süütelukupõhja eemaldamisega saaks ma vast ise hakkama, aga
probleem tekiks siis, kui tuleb uus lukk panna, ning seda proovida kuidagi vana luku sisuga paaritada.
kuna auto igapäevasel vajalik, ning mossel on kindlustus ja ülevaatus juba läbi, siis pole eriti võimelik selle vahetamisega kiirelt venitada, oleks
vaja võimalikult kiirelt asi korda saada.
hunnik hiliseid ja venivaid küsimusi, aga tõesti oleks vaja see kiirelt korda saada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
christian.j
huviline
Registreerunud 14.11.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2002
|
postitati 15.11.12 14:56
|
|
|
Mul täpselt sama lugu aga ma olen jõudnud selle järguni et ma ei saa seda süüteluku põhja lahti. Kruvidel või midagi sellist on ära keeratud või ongi
nii ja siis sinine värv ka peal. Mõned räägivad et tuleb need kohad läbi puurida,kuna tegu on siis esmase vahetamisega. Kus ma täpselt pean puurima et
see põhi kätte saada?
|
|
|