Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B6/B7 Avant orig. subwoofri polaarsus (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5430)
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.04.12 17:30 Tsiteeri
Audi B6/B7 Avant orig. subwoofri polaarsus



Ühes Saksamaa foorumis ringi kolades hakkas silma üks teema, mis võiks siinmail mõnele B6/B7 omanikule abiks ja kasuks olla.

http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?39423-8E-B6-werks-subwoofer-umpolen-mehr-bass

Nimelt on Sakslased avastanud, et kui Audi A4 B6 ja B7 Avant kerega masinatel originaal subwoofri tehase polaarsust muuta, siis pidi helipilt madalamas otsas märgatavalt paremaks minema. Tulemus jääb saamata BOSE ja sedaankerga masinatel. Kui kunagi aega saan, siis proovin igatahes ära.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.12 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Ühes Saksamaa foorumis ringi kolades hakkas silma üks teema, mis võiks siinmail mõnele B6/B7 omanikule abiks ja kasuks olla.

http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?39423-8E-B6-werks-subwoofer-umpolen-mehr-bass

Nimelt on Sakslased avastanud, et kui Audi A4 B6 ja B7 Avant kerega masinatel originaal subwoofri tehse polaarsust muuta, siis pidi helipilt madalamas otsas märgatavalt paremaks minema. Tulemus jääb saamata BOSE ja sedaankerga masinatel. Kui kunagi aega saan, siis proovin igatahes ära.

Ehk siis woofer hakkab teistpidi lööma, et kui enne sisse, siis peale seda välja või miskit sellist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.04.12 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ehk siis woofer hakkab teistpidi lööma, et kui enne sisse, siis peale seda välja või miskit sellist?

Justnimelt, väidetavalt ei löö ta salongikõlaritega samas faasis, kui polaarsus ringi keerata, siis pidi samasse (õigesse) faasi minema :) Ma muidugi ei taipa, miks tehasest tahtlikult asi on valeks keeratud.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.12 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ehk siis woofer hakkab teistpidi lööma, et kui enne sisse, siis peale seda välja või miskit sellist?

Justnimelt, väidetavalt ei löö ta salongikõlaritega samas faasis, kui polaarsus ringi keerata, siis pidi samasse (õigesse) faasi minema :) Ma muidugi ei taipa, miks tehasest tahtlikult asi on valeks keeratud.

Kui maki taga kõlaritega nii oleks, siis see vist koormaks võimu ära, sest võimsuse tippude jaoks pole kondekad suutnud ennast uuesti ära laadida ja on selline keskmine lahja bass. Mul on neid woofreid kahel masinal, ühel originaal ja coupel delta järgi. Ma saan aru, et ainult see woofri elementi minev kahene juhe tuleb ümber pöörata jah, seda ei tohiks väga raske teha olla, proovin ära nädalavahetusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.04.12 12:54 Tsiteeri


On nüüdseks keegi proovinud ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.04.12 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
On nüüdseks keegi proovinud ka?

Coupel proovisin, midagi ei muutunud aga ma ei tea, kuidas mul seal muude kõlarite polaarsusega on, ei hakka sel teemal siin pikemalt jahuma, kui mahti saan, siis proovin b6 peal originaal süsteemis ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.12 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Ühes Saksamaa foorumis ringi kolades hakkas silma üks teema, mis võiks siinmail mõnele B6/B7 omanikule abiks ja kasuks olla.

http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?39423-8E-B6-werks-subwoofer-umpolen-mehr-bass

Nimelt on Sakslased avastanud, et kui Audi A4 B6 ja B7 Avant kerega masinatel originaal subwoofri tehse polaarsust muuta, siis pidi helipilt madalamas otsas märgatavalt paremaks minema. Tulemus jääb saamata BOSE ja sedaankerga masinatel. Kui kunagi aega saan, siis proovin igatahes ära.




Ehk siis woofer hakkab teistpidi lööma, et kui enne sisse, siis peale seda välja või miskit sellist?





Mis jutt see siis nüüd on?:o Kõlarid mängivad ikka välja ,mitte sissepoole.Kui paned sissepoole mängima ,ükskõik mis kõlari ,siis tuleb sealt ainult lärinat ,kui valjusti mängima panna.Mingit head heli sealt küll ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 13.04.12 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Mis jutt see siis nüüd on?:o Kõlarid mängivad ikka välja ,mitte sissepoole.Kui paned sissepoole mängima ,ükskõik mis kõlari ,siis tuleb sealt ainult lärinat ,kui valjusti mängima panna.Mingit head heli sealt küll ei tule.

Oh seda rumalust....
Valjuhääldisse läheb üleüldse vahelduv vool ja üelda, et mängib sisse või välja ei saa, aga et valjuhääldite omavaheline faseering on oluline selle pärast ongi tinglikult kokku lepitud, et kui näiteks patareiga valjukat kontrollida, siis õige polaarsuse puhul liigub membraan välja poole. Valjuhääldil endal on täiesti poogen mis polaarsuses ta mussi mängib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 13.04.12 15:33 Tsiteeri


Näiteks eraldi esi ja tagakõlarite faseeringut saab kontrollida lihtsalt ühe nupu abi.. selleks nupuks on balance (eriti hästi tunnetab kodu audio puhul). Kui näiteks balance keskmises asendis on kuulda/tunda vähem bassi, kui balance ühele või teisele poole välja keeratuna, siis ongi faseering vale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.12 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Mis jutt see siis nüüd on?:o Kõlarid mängivad ikka välja ,mitte sissepoole.Kui paned sissepoole mängima ,ükskõik mis kõlari ,siis tuleb sealt ainult lärinat ,kui valjusti mängima panna.Mingit head heli sealt küll ei tule.

Oh seda rumalust....
Valjuhääldisse läheb üleüldse vahelduv vool ja üelda, et mängib sisse või välja ei saa, aga et valjuhääldite omavaheline faseering on oluline selle pärast ongi tinglikult kokku lepitud, et kui näiteks patareiga valjukat kontrollida, siis õige polaarsuse puhul liigub membraan välja poole. Valjuhääldil endal on täiesti poogen mis polaarsuses ta mussi mängib.






Saad aru küll mida mõtlen.Kui muusika mängib ,siis loomulikult membraan liigub nii sisse ,kui ka väljapoole.Oluline on ikkagi ,et + ja - oleks õigetpidi.See ,et paned juhtmed suvaliselt järgi ,ehk siis + paned - ja vastupidi ei ole õige.Pole mõtet vaielda;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 13.04.12 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Mis jutt see siis nüüd on?:o Kõlarid mängivad ikka välja ,mitte sissepoole.Kui paned sissepoole mängima ,ükskõik mis kõlari ,siis tuleb sealt ainult lärinat ,kui valjusti mängima panna.Mingit head heli sealt küll ei tule.

Oh seda rumalust....
Valjuhääldisse läheb üleüldse vahelduv vool ja üelda, et mängib sisse või välja ei saa, aga et valjuhääldite omavaheline faseering on oluline selle pärast ongi tinglikult kokku lepitud, et kui näiteks patareiga valjukat kontrollida, siis õige polaarsuse puhul liigub membraan välja poole. Valjuhääldil endal on täiesti poogen mis polaarsuses ta mussi mängib.






Saad aru küll mida mõtlen.Kui muusika mängib ,siis loomulikult membraan liigub nii sisse ,kui ka väljapoole.Oluline on ikkagi ,et + ja - oleks õigetpidi.See ,et paned juhtmed suvaliselt järgi ,ehk siis + paned - ja vastupidi ei ole õige.Pole mõtet vaielda;)


Ära võta sõna teemadel millest sa ei jaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.12 21:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Mis jutt see siis nüüd on?:o Kõlarid mängivad ikka välja ,mitte sissepoole.Kui paned sissepoole mängima ,ükskõik mis kõlari ,siis tuleb sealt ainult lärinat ,kui valjusti mängima panna.Mingit head heli sealt küll ei tule.

Oh seda rumalust....
Valjuhääldisse läheb üleüldse vahelduv vool ja üelda, et mängib sisse või välja ei saa, aga et valjuhääldite omavaheline faseering on oluline selle pärast ongi tinglikult kokku lepitud, et kui näiteks patareiga valjukat kontrollida, siis õige polaarsuse puhul liigub membraan välja poole. Valjuhääldil endal on täiesti poogen mis polaarsuses ta mussi mängib.






Saad aru küll mida mõtlen.Kui muusika mängib ,siis loomulikult membraan liigub nii sisse ,kui ka väljapoole.Oluline on ikkagi ,et + ja - oleks õigetpidi.See ,et paned juhtmed suvaliselt järgi ,ehk siis + paned - ja vastupidi ei ole õige.Pole mõtet vaielda;)


Ära võta sõna teemadel millest sa ei jaga.







Milleks on kõlaritel peal + ja - ?Vahe on ikka väga suur ,kui vahetad juhtmed ära ja paned valjusti mängima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 13.04.12 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Milleks on kõlaritel peal + ja - ?Vahe on ikka väga suur ,kui vahetad juhtmed ära ja paned valjusti mängima.


Ma juba kirjutasin, et see on faseeringu jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.12 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Milleks on kõlaritel peal + ja - ?Vahe on ikka väga suur ,kui vahetad juhtmed ära ja paned valjusti mängima.


Ma juba kirjutasin, et see on faseeringu jaoks.






Siis võiks ju maki kõlarite väljundjuhtmed ka olla kõik rohelised ,või punased.Aga ei ole ju nii.Järelikult on asjal mõte.Vaevalt ,et keegi niisama need erinevad värvid sinna tegi ja kõlarile + ja - :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 14.04.12 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas

Siis võiks ju maki kõlarite väljundjuhtmed ka olla kõik rohelised ,või punased.Aga ei ole ju nii.Järelikult on asjal mõte.Vaevalt ,et keegi niisama need erinevad värvid sinna tegi ja kõlarile + ja - :P


Ma nüüd ei tea, kas mängid lolli...?

Valjukatel on tähtis, et nad mängivad ühes faasis, selleks on TINGLIKULT polaarsus märgitud. Aga pointist sa ikka aru ei saanud.. aga rohkem ei viitsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 14.04.12 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas


Siis võiks ju maki kõlarite väljundjuhtmed ka olla kõik rohelised ,või punased.Aga ei ole ju nii.Järelikult on asjal mõte.Vaevalt ,et keegi niisama need erinevad värvid sinna tegi ja kõlarile + ja - :P


Annna andeks, aga kas Sul üldse on aimu, misasi on faseering?

Edit:
Mis siin ikka küsida, kui aru saaksid siis ei oleks vaja....
Kõik juhtmed ei ole rohelised, kuna siiski on vaja polaarsused õiget pidi panna.
Tähtis on see, et kõik süsteemiga ühendatud valjuhääldid oleks ühte pidi.
Vaata seda asja nagu seinakontakti. seal on ka vahelduvvool. Üks ots on faas kui seda näpid, saad elektrilöögi. Teine ots on null, seda näppides ei juhtu midagi. Kui veekeetja seina lükkad, siis kas peab polaarsust jälgima? Ei pea, töötab olenemata sellest, kas on ühte- või teistpidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.04.12 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Justnimelt, väidetavalt ei löö ta salongikõlaritega samas faasis, kui polaarsus ringi keerata, siis pidi samasse (õigesse) faasi minema :) Ma muidugi ei taipa, miks tehasest tahtlikult asi on valeks keeratud.


Pole ammu enam helitehnikaga autos tegelenud, kuid ideeliselt ei tohiks salongi kõlarid nii madalale mängida, et supakaga mingi koos või ebakõla üldse tekiks.

Madalamaid sagedusi on võimalik paremini esitada ainult kui võimsust suurendada ja seeläbi element rohkem liikuma panna, või siis elemendi pindala tõsta (eeldusel, et kast on piisava suurusega).
Faasi muutmisega midagi erilist muutuda ei tohiks, vähemalt mitte b6/b7 kus esimesed kõlarid on väiksed ja niikuinii madalale ei mängi. Iseasi on autokeres/salongis tekkivad võimendused ja väikesed viivitused.

Mis näiteks 180* faasi muutmisesse puutub, siis erinevad sagedused liiguvad erineva kiirusega ja alati ei ole oodatav tulemus sama.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 14.04.12 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Justnimelt, väidetavalt ei löö ta salongikõlaritega samas faasis, kui polaarsus ringi keerata, siis pidi samasse (õigesse) faasi minema :) Ma muidugi ei taipa, miks tehasest tahtlikult asi on valeks keeratud.


Pole ammu enam helitehnikaga autos tegelenud, kuid ideeliselt ei tohiks salongi kõlarid nii madalale mängida, et supakaga mingi koos või ebakõla üldse tekiks.

Madalamaid sagedusi on võimalik paremini esitada ainult kui võimsust suurendada ja seeläbi element rohkem liikuma panna, või siis elemendi pindala tõsta (eeldusel, et kast on piisava suurusega).
Faasi muutmisega midagi erilist muutuda ei tohiks, vähemalt mitte b6/b7 kus esimesed kõlarid on väiksed ja niikuinii madalale ei mängi. Iseasi on autokeres/salongis tekkivad võimendused ja väikesed viivitused.


Jah, mul b6 esikõlarid on nii "väikesed" ja "lahjad", et kui woofer tagant ära võtta, siis bassimuutust sisuliselt ei toimugi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.04.12 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Jah, mul b6 esikõlarid on nii "väikesed" ja "lahjad", et kui woofer tagant ära võtta, siis bassimuutust sisuliselt ei toimugi:P


Mina rääkisin asjast üldises plaanis, mitte "väikesest ja lahjast" süsteemist.
Füüsikaliselt ei saa 6,5" ja alla selle element normaalse helitugevuse juures madalale mängida.

Madalsagedus elemendi, e. supaka mängimis ala võiks siiski 60hz ja alla selle jääda, üle selle peaks midbass juba oma tööd tegema.
Tean, et tehase süsteemid polegi nii projekteeritud, kuid siis ei tasu ka hiljem nina viltu vedada kas halva helisüsteemi, või kõrge autohinna üle.

See kui sinu autos supaka eemaldamisega midagi ei juhtu, ongi esimese omaniku viga kes korralikku Bose süsteemi autosse kas ei tahtnud, või ei raatsinud soetada.

Enda müüdud b6 oli Bose süsteem koos supakaga ja viimane lisas päris märkimisväärse osa lisabassi, kas just seda väga madalat otsa, kuid midagi seal vahepeal kindlasti!


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 15.04.12 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx

Pole ammu enam helitehnikaga autos tegelenud, kuid ideeliselt ei tohiks salongi kõlarid nii madalale mängida, et supakaga mingi koos või ebakõla üldse tekiks.

Madalamaid sagedusi on võimalik paremini esitada ainult kui võimsust suurendada ja seeläbi element rohkem liikuma panna, või siis elemendi pindala tõsta (eeldusel, et kast on piisava suurusega).
Faasi muutmisega midagi erilist muutuda ei tohiks, vähemalt mitte b6/b7 kus esimesed kõlarid on väiksed ja niikuinii madalale ei mängi. Iseasi on autokeres/salongis tekkivad võimendused ja väikesed viivitused.

Mis näiteks 180* faasi muutmisesse puutub, siis erinevad sagedused liiguvad erineva kiirusega ja alati ei ole oodatav tulemus sama.


Vaidleks veidi vastu. Uksekõlarite ja tagumise bassikõlari erinevalt ühendamine annab tunda küll. Kas just igaüks seda vahet tajub ja oleneb kas bassikõlarist ka kõrgemiad sagedusi läbi lastakse. Nõustun et kleenukesed uksekõlarid ja hüper võimas bassikas tõesti erilist erinevust väja ei näita. Korraliku helisüsteemi puhul kus salongikõlaritel on rohkem võimsust ja võimet madalamale mängida nullib vastupidises faasis olev bassikõlar ühtivad helilained ära.
Ma ei raiu nüüd nagu rauda oma jutule kindlaks jäädes aga korduvate helisusteemide kombineerimisel ja häälestamisel olen sellise tähelepaneku teinud.

Räägin praegu ilma Boseta autost, millel ilmselt see madalsageduse element pole tavaelemendist palju erinevam, vaid lihtsalt saab filtreeritud heli. Nagu esimeses postituses märgitud, siis ei pidavat Bose tõesti vahet andma.
Vähemalt minu B7 kerega audil on tagumine bassikõlar üsna sama pindalaga (kuimitte sama), mis esimesed uksekõlarid.
Ning imelikul kombel on minu kõrva järgi selline tunne, et kui kõlarid on seadistatud balansist veidi välja või suunatud rohkem nt. ette siis bassi osa oleks nagu võimsamini kuulda. keerates kõik kõlarid ühtselt mängima, jääb bassiosa vaiksemaks. Võibolla mu kuulmine petab mind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.04.12 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Faasi muutmisega midagi erilist muutuda ei tohiks, vähemalt mitte b6/b7 kus esimesed kõlarid on väiksed ja niikuinii madalale ei mängi. Iseasi on autokeres/salongis tekkivad võimendused ja väikesed viivitused.

B6/B7 Avant midbass elemendid ustes on 4 x 16.5cm ja subwoofer on 1 x 13,5cm, seda siis Bose ja ilma Boseta masinatel. Niiet seda nö "pinda" selle salongi jaoks pisut on, et rahuldavat helipilti toota. Mulle jääb esmalt arusaamatuks selle 13.5 cm elemendi funktsioon seal taga, aga see selleks.

Täna sai siis teaduslik akadeemilne eksperiment lõpule viidud. Olukord oli nii, kui faderiga sound ette tuua, siis helipilt madalamas osas muutub märgatavalt paremaks. Fader keskele, siis madal ots praktiliselt kaob. Faderiga saund taha viia, siis madal ots puudub. Kui supakas pistikust lahti teha, siis tekib taha ka madalat otsa. Kuigi tagumised midbass elemendid mängivad rohkem seda kesmist osa, tõenäoliselt madal riba lõigatakse sealt tagumisest võimendinässist maha.
Ühesõnaga selge on see, et mingi kala selle tagumise otsa faasiga on. Tõstsin suppaka pinnid omaval ringi ja "voilaa". Suure tõenäosusega on Audi selle subbari ühendamisel ja faasi ajamisel kuskilt Tojootast või Hondast alltöövõttu võtnud, sealt see porno siis tuleb. Igatahes on nüüd B7 aktiivsüsteem tonksukese parem kui C5 pasiivsüsteem.

Niiet B6/B7 NO BOSE omanikud, faderdage oma süsteemi ja kui teil on samad sümptomid, siis teate mida teha.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.04.12 21:17 Tsiteeri


Lammutasin ühe B6 Avandi suba ära ja tegin pistikutest adapteri polaarsuse vahetamiseks:

https://www.upload.ee/image/6116345/IMG_2216.jpg

Kellel huvi PnP asja vastu, siis u2u.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.04.12 01:32 Tsiteeri


Proovisin ka ümber tõsta. Esiistmel oli tõesti rohkem madalaid helisid kuulda aga kahjuks tagaistmel kadus vaat et rohkemgi veel ära. Seal midagi rohkemat peidus kui ainult bassikõlari juhtmestik. Ise arvan et hea stereoefekti jaoks on pandud esimesed ja tagumised kõlarid erinevalt mängima, kuna aga tagumistest kõlaritest vist on kehvem see heli on neid pandud toetama samas faasis mängiv bassikõlar. Üldiselt on küll selline mulje et kui autos muusikat kuulata siis kõrvaga on üsna raske fikseerida kõlarite asukohti ja seda olukorda tekitavad just erinevas faasis mängivad kõlarid.
Ei ole endal ettevõtmist tagumisi uksi lahti kiskuda aga üsna huvitav oleks kuulda, millist heli tuleb siis, kui need kõlarid ka ümber ühendada. Kaldun arvama et üsna hea madal heli tuleks aga üldine pilt oleks kehv.

Ahjaa, kõige lihtsam moodus juhtmete ümber tõstmiseks oli sellel bassika pistikul vaibanoaga ühe külje pealt soon maha lõigata. Nii sai kiirelt mõlemat pidi proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.04.12 07:20 Tsiteeri


Mulle tundub kõrva järgi, et tagumised suured elemendid madalat otsa üldse ei mängi, kuigi elemendid on samad, mis ees. Nimelt võetakse sealt võimendist madal ots maha ja madala otsa ülesanne on antud sellele supakale. Viimane on muidugi vales faasis esimestega ja võtab üldisest helipildist osa bassi maha. Minul praegu norm (tagaistmelt proovinud pole), aga originaalelementide optimaalseks kasutuseks tuleb see võimendinäss sealt tagant minema visata ja asendada normaalsega. Kuna see supakas on niivõi teisiti mõttetu, siis on mõistlik too tööst välja viia ja tagumised uksekõlarid madalat mängima panna. Ma ei ole B7 uksi lammutanud, võimalik et seal on võrreldes esiustega mingi "kastide/kodade" erinevus kah. Ühesõnaga see B6/B7 nonBOSE aktiivsüsteem on paras porno.

Oskab keegi öelda, mis formaadis see heli seal unit'i ja võimendi vahel on? Ilmselt klassikaline Line In/Line Out pole, kuna pistikutest varjestust näha pole.

EDIT: Jaiks istu tagaistmel ja faderda ette taha. Võiksid toimingut teha koos ja ilma supakata. Kui faderi keskasendis läheb magedaks, siis on tagaotsa faasiga kah mingi kala. Pigem on ikka see, et tagaelemendid bassi ei mängi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.10.15 09:25 Tsiteeri


Pisut küll teemast mööda, aga lisa bassi saamine on ka selle teema mõte ju, seega ei hakanud uut teemat tegema...

Nimelt, kas kellelgi on enda B6 või B7 Avandis selline subwoofri kast?
http://i.ebayimg.com/images/g/0D8AAMXQ9qpRUvp-/s-l1600.jpg

Sooviks saada natuke rohkem ja madalamat bassi, aga ei soovi mingit suurt kasti pagasi ruumi, seega see tundus hea lahendus. Soovikski teada, kuidas see istub, kas see ennast üldse ära õigustab (eks see sõltub suuresti ka elemendist, aga kasti mõõdud seavad piirid ju elemendi suurusele ja võimsusele) ja kas taolist kusagilt odavamalt ei saa, kuna Ebays koos postikuluga ~120€. Või kui kellelgi on olemas ja lubab mõõdud võtta, siis vorbiks ise samasuguse valmis. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]