Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Käikude lülitavusega mure (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 5631)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.03 15:35 Tsiteeri
Käikude lülitavusega mure



Asi siis selles et ei taha hästi lülituda sisse ei esimene ega tagumine... kui sidur all vajutada ja sisse panna korra kolmas või neljas käik siis mõlemad lülituvad probleemidetta ja kui sidurit vahepeal lahti ei lase siis nii jääbki. Esimene tegelt läheb vahelduva eduga ka niisama sisse kuid tagumist pole mõtet üldse proovidagi. Selline tunne et hammakad ei jää kastis seismas, nagu siduri kala oleks?, kuid see lahutab hästi ja muud käigud sõidu ajal saab vahetada juba poole pedaali liikumise maa pealt (töö maa on muidu jube kõrgel siduril)
Sai vahetatud nii kaäigukasit õli kui mõlemad padjad aga asi ei muutunud üldse, tundub et isegi hullemaks läks sest ei mäleta et ostmisel oleks need nii raskelt sisse läinud.
Iseenesest tuli kastist välja vaid liitri jagu õli (peaks olema 2,9) et kas kastis miskit tuksis, kuid pärast muu käigu lülitamist jälle lähevad ilusti sisse.
Omal nüüd mõistus otsas, et kas sidur kutu või kast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 31.03.03 20:34 Tsiteeri


sünnkronisaatorid kulunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.03 07:34 Tsiteeri


Ärge nyyd näkku lööge kui väga mööda panen aga olen nagu kuulnud, et tagurpidi käigul ei ole sünkronisaatorit!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.04.03 08:41 Tsiteeri


Jep tagumine sünkronnimata seepärast ragisebki kui väheke järsemaid liigutusi teha. Ranz igatahes peab sul sidur mingil põhjusel peavõlli kaasa vedama, muidu sellist jama ei saaks olla, võibolla kate lahti tulnud, survelaagriga mingi jama? PS. kui kasti õli liiga paks siis üldjuhul sama jama. Muud küll ei oska oletada, omal kunagi oli sama jama, esimest sisse ei saa jatagumine ragises mis hirmus, käimad lülisid ilusti kui olid eelneval 3. või 4. üle käinud. Abi sain kui survelaagri vahetasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.03 11:53 Tsiteeri


Muidu on ju ka 4wd-del sidur suht nõrk teema ju. Ja kui sa ka mainisid, et võtab ülevalt, siis ehk ongi viga siduris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 01.04.03 12:33 Tsiteeri


btw mul sama jama mis ranzil, sedasi vahelduva eduga külma auto puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 01.04.03 12:36 Tsiteeri


Sama lugu külmalt 2. ja tagumise käiguga.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.04.03 14:11 Tsiteeri


Kui ainult külmalt jurab siis mulle isiklikult tundub küll et viga õlis, nimelt liiga paks + sünkronnid pole ka enam esimeses nooruses ja ongi tulemus käes. Talvel -30ga annab autot otsida millel käigud algul ilusti sisse läheks, aga kui mahlad vedelaks sõita pole häda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.03 14:47 Tsiteeri


Asi ei saa kohe kindlasti enam õlis olla, kuna sai sisse pandud just uus täissünt õli. Kuid nagu quattro mainis võib asi olla sünkronisaatorites küll, sest kui oodata miski hetk kui sidur all on siis lähevad mõlamad kergemini sisse, kuid mitte päris nii nagu peaks. Ja ükski käik tegelt mul raginaga sisse ei lähe, mitte miskit häält asi ei tee...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.04.03 15:03 Tsiteeri


Kui raginat pole siis peaks sünkronnid korras olema, nende töö ongi ragistamise vältimine. Samas nüüd juhul kui sidur kergel kaasa veab ja sa tahad käiku siise lükata hakkab tööle sünkronn mis üritab hammasrataste pöörlemiskiirust võrdsustada, aga kui sidur kaasa veab on se raskendatud ja tänu sellele on ka käigu sisselülitamine suht probla. 3,4,5 käik lähevad lihtsamalt seetõttu, et pöörlemis kiiruste vahe on väiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.03 17:33 Tsiteeri


Tegelt nii ongi, et ta nagu ei lase käigul nagu üldse lülitamist alustadagi, aga kui läheb siis ilusti ??? ma ei jaga enam ise ka õieti matsu enam selle koha pealt, et mis siis ikkagi õhtal on... siduri kahtlus küll ju jääb, kuid miks siis kõik teised käigud ilusti lülituvad? ja seda ju lausa poole siduri pealt ja mistahes mootori pöörete juures, et ei ole see asi ka et mootor ja hoog täpselt sünkroonis et hästi lähevad???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
warik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8L TQ 2x; Audi 100 Coupe S

postitati 02.04.03 18:38 Tsiteeri


Asi on ikkagi suuremalt jaolt sünkronisaatorites.Nimelt ei suuda nad nii kiirest edasi tagasi liikuda võllide peal kui sat tahaksid.Kui oled mingi teise käigu juba sisse saanud siis kõik h.rattad juba seisavad ja sünkrod ei pea vaeva nägema nende seisma jätmisega.Kuna tagurpidi käik on ka seotud esimesega siis sellest nende ühine jama.Madjs sai survelaagri vahetusest abi kuna vana lihtsalt oli nii kulunud ,et KK peavõlli veeti rohkem kaasa kui peax.Muidex millist KK õli sa kasutad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.04.03 00:28 Tsiteeri


Kuramus, ei suuda praegu meenutada kas 80-nel sidur õli või trossiga, aga kui õliga siis äkki õhutamisest abi, muidugi see vähe usutav aga mine tea. Äkki su sidur lahutab liiga hästi:) Ja tekib sama jama mis kohapeal seistes (kui moto ei tööta), hammakad puhta paigal ja ei taha hambumisse minna. Proovi nii, et kui käik ei taha lülituda siis anna sidurit järgi vaata mis siis teeb? Muidugi selline jama saab tekkida ainult siis kui paigal seisad ja sidurit veits kauem all oled hoidnud. Aga kui nad sul sõiduajal ka ei lähe siis ei oska küll rohkem pimesi oletada ja muidugi kui su eelnevaid postitusi lugeda siis vaevalt sul selline viga on. Kuda sul kast muidu üldse on mingeid kihinaid, kõhinaid pole kuulda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 03.04.03 10:51 Tsiteeri


Probleem võib seisneda rohkem käiguvahetus puksides,mis asuvad lülitus hoovastikus,või reguleerimises.Pukside kulumisel tekivad samad sümptomid!Veel võib asi olla hooratta tsentris asuvas toetuslaagris,mis toetab sidurivõlli mootori poolsest otsast,see on nõellaager ning kui ta määrimata või roostes,siis veab võlli kaasa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.03 17:37 Tsiteeri


Minu omal on sidur õliga ja asi ka nüüd juba siis õhutatud ka... ei miskit ei aidanud. Ja esimene ei lülitu vaid seistes... hoo pealt käivad kõik muud ladusalt ja ka esimese saab piisavalt vaikse hoo pealt sisse. Muid kahinaid või mikeid ebaloomulikke helisid sealt ei kostu...
Warik: ausaltöelda mina küll ei te mis marki õli sinna sisse lasti, käisin seda vahetamas sest kodus seda ise ikka ära ei vaheta... pole millekagi enam sisse pumbata. Igatahel täissünt on, see kindel.
Eks nüüd proovin käiku sisse panna sidurit tiba ülesse poole lastes... vaatan mis saama hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ac
huviline



Registreerunud 01.01.70
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.03 13:26 Tsiteeri


mul sama mure, külmaga ei lülitu peale käivitamist 1 ja tagurpidi käik. Vahel tuleb jõuga sisse rammida, kusjuures häält ei tee ja õli vahetatud. tegemist 94.a. 100-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.06.03 19:51 Tsiteeri


Teema tuttav. Mu Audi 100-l sama jama. Aga sidur kakub kuskilt òhku ja lahutab paris pòhjast. Kui pedaali pumbata, siis lahevad ilusti sisse. 200-l ònneks kaivad kaigud vaga hasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 18.06.03 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Teema tuttav. Mu Audi 100-l sama jama. Aga sidur kakub kuskilt òhku ja lahutab paris pòhjast. Kui pedaali pumbata, siis lahevad ilusti sisse. 200-l ònneks kaivad kaigud vaga hasti.
mida sa seletad ... krt kui võhms võmmid taga olid läksid kõik käigud imehästi sisse.või plond nii?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 19.06.03 16:19 Tsiteeri


Ma ei tea milline gone sul peal on. Aga osadel masinatel ulatub siduri võll väntvõlli sisse. Väntvõlli sees on üks väike laager mille sisse see võll ulatub. Ja kui see laager hakkab p.... minema või on juba p..... siis hakkab ta kasti kaasa vedama ja käigud ei käi. Ilmselt on esimese käigu sünkro kulunud ja ta ei sünkroniseeri võlle ära kui tahad käiku sisse panna. Siis sa pidurdad kolmanda või neljanda käiguga kasti maha ja saad esimese või tagurpidi käigu panna. Üldiselt üle mõistuse jutt tuli ja ärge mulle molli pange kui jumala puusse panin:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.06.03 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Ma ei tea milline gone sul peal on. Aga osadel masinatel ulatub siduri võll väntvõlli sisse. Väntvõlli sees on üks väike laager mille sisse see võll ulatub. Ja kui see laager hakkab p.... minema või on juba p..... siis hakkab ta kasti kaasa vedama ja käigud ei käi. Ilmselt on esimese käigu sünkro kulunud ja ta ei sünkroniseeri võlle ära kui tahad käiku sisse panna. Siis sa pidurdad kolmanda või neljanda käiguga kasti maha ja saad esimese või tagurpidi käigu panna. Üldiselt üle mõistuse jutt tuli ja ärge mulle molli pange kui jumala puusse panin:o


Jutt òige. Minu audi 100-l naiteks pole seal laagrit, kuna auto oli automaatkastiga, seega vantvòllis puudub pesa laagrile. Mingi pesa siiski on, kasti vòlli ots sai vandapesaga kokku treitud. Kindlalt veab kasti kaasa ja teeb kaikude lylitamise raskemaks.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.06.03 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ur666
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Teema tuttav. Mu Audi 100-l sama jama. Aga sidur kakub kuskilt òhku ja lahutab paris pòhjast. Kui pedaali pumbata, siis lahevad ilusti sisse. 200-l ònneks kaivad kaigud vaga hasti.
mida sa seletad ... krt kui võhms võmmid taga olid läksid kõik käigud imehästi sisse.või plond nii?


Siis vist polnud kaikude lylituvuse sujuvusele eriti aega mòelda, vòi kuidas????:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 20.06.03 12:51 Tsiteeri


Mul ei lähe suure hoo pealt jälle kolmas iga kord sisse. Sünkronisaator ?


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.03 13:01 Tsiteeri


mul ei taha liikumise ajal I käik sisse minna :(
ntx : sõidad teise käiguga parklasse, tahad nikerdamiseks veeremise pealt esimest panna, ei lähe :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 20.06.03 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
mul ei taha liikumise ajal I käik sisse minna :(
ntx : sõidad teise käiguga parklasse, tahad nikerdamiseks veeremise pealt esimest panna, ei lähe :(


Peatad auto, paned I käigu sisse ja nikerda edasi :D


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.03 13:35 Tsiteeri


seda ma pidevalt peangi tegema...aga imo peaks ka liikumise ajal nagu toimima :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.4% - SQL: 31.6%]