Lehekülgi: 1 2 |
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.01.12 11:50
|
|
|
AUTOKÜTUSE PÕLEMISE AKTIVAATOR - Mis arvate sellest? Kas keegi proovinud seda? Kas tõesti toimib?
Juhtusin kogemata sellele lehele http://aktiv25.com/, ei tundu kuidagi
usaldusväärne see asi.. On ehk kellelgi kogemusi?
Efektkasutamiseston märgatav juba pärast esimeste 5-10 kilomeetri läbimist autoga.
Kütuse põlemise aktivaator:
- säästab kuni20% kütust (seepärast iga 5-nda kütuseliitri saate tasuta)
- suurendab mootori võimsust
- vähendab CO ja suitsemist 30-40% (garantii tehnilise ülevaatuse läbimiseks)
-suurendabkiirendust
-aktivaatoriga mootor töötab vaiksemalt
|
|
|
GrHo66
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C6 Avant Quattro
|
postitati 18.01.12 12:04
|
|
|
Kindel ei saa tõesti olla, neid asju on palju mis "vähendavad kütusekulu" seega ei saa tõesti loota sellepeale. Kõige parem kui auto on korras ja
kasutatakse ikkagi ettenähtud süsteeme kütusepõlemiseks jne. Mina isiklikult ei arva sellest aktivaatorist midagi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.01.12 12:05
|
|
|
bullshit
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.01.12 12:06
|
|
|
Ja nö "raske jala" puhul ei aita vist ükski aktivaator.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.01.12 12:06
|
|
|
Tsitaat: |
Kinnitades Aktivaatori osad kütusevoolikule, nende vahel tekitatakse väljad, millede magnet-jõujooned on erineva suunaga. Vahelduvad N(põhi) ja
S(lõuna) suunad. Kütus, minnes läbi Aktivaatori magnetvälja, muudab oma struktuuri. Ta põleb ära täielikumalt, seejuures suurendades
põlemisproduktide mahtu mootori silindrites, mis suurendab mootori võimsust. Tavaliselt on see märgatav pärast esimeste 5 – 10 kilomeetri läbimist
autoga, millele on paigaldatud Aktivaatorid.
|
Et oleks raskem!
|
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 18.01.12 12:12
|
|
|
Viktor Krichun, pensionär:
- Ma paigaldasin Aktivaatori oma VW Golf’le. Varem kütusekulu mul oli 7 liitrit sajale km. Nüüd – 5,5. Mootor hakkas töötama
vaiksemalt.Paranes kiirendus. Suurenes võimsus.
Sportlik pensionär või mis
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 18.01.12 12:13
|
|
|
Oli ju selline ütlus: " Lollidelt tulebki raha ära võtta ". See koduleht on ka paras huumor, puha patendid võetud sealmail...
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.01.12 12:17
|
|
|
Arvasin sama, et see lihtsalt ei ole ega tundu kuidagi loogiline, et mingi täielik jama.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.01.12 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Arvasin sama, et see lihtsalt ei ole ega tundu kuidagi loogiline, et mingi täielik jama. | Autotootjad investeerivad suuri summasid, et täita neid lubadusi mida see 35€ jublakas väidab
tegevat. Kui see asi reaalselt midagi teeks oleks ammu kas litsents või terve firma koos patentidega ära ostetud ja mõnele masinale seeriatoodangus
külge pandud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.01.12 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Arvasin sama, et see lihtsalt ei ole ega tundu kuidagi loogiline, et mingi täielik jama. | Autotootjad investeerivad suuri summasid, et täita neid lubadusi mida see 35€ jublakas väidab
tegevat. Kui see asi reaalselt midagi teeks oleks ammu kas litsents või terve firma koos patentidega ära ostetud ja mõnele masinale seeriatoodangus
külge pandud. |
Sellele mõtlesin isegi, et kui tegeletakse hübriidide ja täiesti elektri peal liikuvate autode arendamisega ning investeeritakse meeletut raha
sellele, siis miks see patent ära ostetud veel ei ole.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 13:15
|
|
|
Sellepärast peabki lastele ka keskkoolis lihtsamaid elektri- ja magnetvälja põhimõtteid õpetama, et selliste pseudoteaduslike toodete otsa mitte
komistada. See vidin isegi võib-olla töötaks kirjeldatud moel kui enamik sinu kütusest rauapurust koosneks Osta parem 35€ kütust ja näed kui palju sa rohkem sõita saad. Seda ei nimetata isegi enam kelmuseks kui keegi sult
alla 500€ välja petab.
|
|
|
MadisT
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996
|
postitati 18.01.12 13:53
|
|
|
Mina arvan, et sellele tootele võiks siin päeva nalja tiitli anda. Hea leid!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.01.12 15:59
|
|
|
Head kraami pole kunagi liiga palju, nii et see ja see ka ikka lisaks! Siis peaks juba suht õhu ja armastuse pealt selja istmesse tõmbama.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
meli666
huviline
Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw
|
postitati 18.01.12 17:03
|
|
|
Olen ise prooviks oma B3 peal katsetanud Mergi põlemisaktivaatorit: http://www.mergigrupp.ee/
Nädal enne ülevaatust sai paaki pandud. Kuna 1,8 55kw on nagunii paras võrr, siis mingit maagilist väändemomendi kasvu küll ei tunnetanud. Kütusekulu
nagu natuke läks alla.
Aga CO ja CH näitajad on küll paranenud märgatavalt.
Vaatasin ülevaatuse lehelt:
Aasta 2010. CO lubatud 3,5- mõõdetud 2,57
CH lubatud 600- mõõdetud 396
Aasta 2011. CO lubatud 3,5- mõõdetud 0,986
CH lubatud 600- mõõdetud 107
Mõõdetud pöörded erinevad kahel aastal vaid 60 võrra.
Viimane aasta siis pandud paaki seda imesegu. Auto karburaatoriga, ilma katalüsaatorita. Midagi mootori juures remontinud pole.
Kas oli see tulemuste paranemine nüüd selle imesegu mõju, aga vaevalt, et auto vananedes ka heitgaasid paremaks lähevad.
Kokkuvõtteks, kuna see potsik maksab omajagu, siis nullib see kütuselt kokkuhoitud summa ära. Aga kellel heitgaasid piiripeal, siis peaks abi saama.
|
|
|
epidemic
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: Österbymo (S) / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Mazdaspeed 3, Isuzu D-Max, Audi S6 C5, Lexus IS-F
|
postitati 18.01.12 17:55
|
|
|
Tehnikasajand, mis teha Mõttetu on hakata mingi kalli jamaga milliliitrit
kütet pooleks ajama
|
|
|
tiiger991
huviline
Registreerunud 07.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.12 05:04
|
|
|
:D
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.01.12 06:41
|
|
|
Mõni korralik autoajakiri võiks ükskord kõik need kulinad mõnele romule külge keerata ja veel tabletti ja vedelikku kah igast august sisse toppida ja
kallata ning selle kohta üks humoorikas lugu kirjutada. Mina loeks küll huviga ja oleks pigem selle autoajakirja ostja kui nende kulinate .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.12 07:00
|
|
|
Mul on paar ülitugevat magnetronist võetud magnetit, peaks külge pookima ja edaspidi 5l. sajale kulgema.. Huvitav, kas need peavad tõmbuma või tõukuma?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.01.12 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mul on paar ülitugevat magnetronist võetud magnetit, peaks külge pookima ja edaspidi 5l. sajale kulgema.. Huvitav, kas need peavad tõmbuma või tõukuma? |
Ikka tõukuma, tõukavad bensiini mootorist paaki tagasi!
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|
tiiger991
huviline
Registreerunud 07.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.12 10:45
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
R129
huviline
Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.12 12:04
|
|
|
Ja VAGi ning Daimleri ja Bayeri firmad EI SUUDA oma autole sellist mõnekümneeurost vidinat peale aretada ja hoobilt autonduse esikaantele tõusta kui
konkurentidest mõne protsendi kütuse kokkuhoiu saavutajana. Selle asemel näevad ullikesed vaeva ja arendavad vedelamaid silla ja kastiõlisid,
suurendavad käikude arve, paigaldavad hüdromuhvile lisakettaid, vähendavad süsteemides hürorõhkusid paigaldavad START/STOP funktsioone mootorile - ja
mis on tulemus = imetilluke kokkuhoid. Kahju, et Saksa insenerid ikka nii lollid on.
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 20.01.12 17:05
|
|
|
Kõlab nagu mingi telefonipakkujate teema . Kui see nii hea asi oleks,
siis oleks see juba parimates autokauplustes müügil!
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 20.01.12 17:51
|
|
|
Ma nägin eile ühe Fordi kapoti all selliseid vigureid
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |