Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2005 2.4 130kW (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 6636)
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 20:32 Tsiteeri
Audi A6 2005 2.4 130kW



Kuna eelmise müügiostuga(õnneks veel sooviga, sest viimasel hetkel tegin USAst toodud autole ka vin-koodi päringu, eelnevalt oli tehtud ostueelne ülevaatus, teadjama inimesega uudistamas käidud jne) oleks väga halvasti läinud, eelistan alati Eesti ajalooga autosid ja praegu on väga meeldima jäänud auto Audi A6 2.4 130KW 2005. Auto eestist ostetud, omanikuks olnud kaks naisterahvast, kõik hooldused (täna käisin Audi esinduses ka kohal kontrollimas) tehtud esinduses (sh asjad, mille oleks saanud väga kergelt ka ise või heal töömehel lasta ära teha) ja mingit suurt põksu olnud ei ole, ainuke suurem viga oli käigukastiga, kus aga vaheti välja ( mitte ei parandatud) uus hüdraulika plokk - sealjuures esinduse remondiga. Mida sellest autost arvata? Plussid-miinused, äkki kellegi kogemust.


Vabandan kui midagi valesti/rumalasti kirjutasin, ma siiski audisõbrast naisterahvas:D

ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 05.10.11 21:07 Tsiteeri


On kuhugi ka netiviide? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 21:08 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/used/877358


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 21:14 Tsiteeri


hind on päris tore, aga paljud asjad räägivad kasuks ja on plussiks (aasta, läbisõit, hooldusajalugu, omanikud) jne. Mis on antud auto plussid miinused aga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 21:56 Tsiteeri


Oleks abi ja nõuannete eest väga tänulik!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 05.10.11 22:46 Tsiteeri


Ega pole vist mõtet siia üksteise otsa iga küsimuse kohta teemasid lõhkuda.Tee endale selgeks millist audit tahad.
Kas suurt,väikest,bens või disla,manuaal automaat,ökot või võimsust,auto vanus eelarve jne jne.Küll siis rahvas aitab ja soovitab.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.11 11:05 Tsiteeri


Olen abi eest väga- väga tänulik, kuna ise oskan ikka kõige rohkem visuaalset poolt vaadata ning kuna enam rohelised load ei ole, siis midagi oskab küsida/kuulata/vaadata ka enda väiksest ning tagasihoidlikust kogemusest. Kõik autod, millest juttu teinud olen, on kindlad sõidukid, mida olen huvilisena mitte niisama uudistajana vaatamas käinud ja huviline olnud. Kriteeriumid, mis kindlasti täidetud võiks olla, oleks ehk järgmised: Audi alates 2004-, sedaan, eelistatavad värvused 1. must, metallik, hall, hõbe, kuldne, bee˛, eelistaks automaatkasti, harjunud bensiiniga, diisel ökom, st ei pane kindlaid piiranguid, pigem uuriks, mis ühe või teise kindla auto mootori rõõmud ja mured on; eelarve kuni 14000; tore oleks nelikvedu, samas eelmine oli esivedu ja ei kurda, sain kenasti hakkama.
Visuaalsest poolest oleks kena ja praktiline nahksisu, aga mööda ei vaata ka korralikust tekstiilpolstrist. Ühesõnaga otsin vastupidavat ja head sõidukit, millega teises linnas ülikoolis käia ja edukalt nii linnas kui maanteel hakkama saada (eks palju olene ka sõitja ehk minu enda oskustest, aga proovides mõistlik ja korralik liikleja ja hoolas autoomanik olla). Tore oleks ju Eesti ajalugu või natukegi kindlama ajalooga toodud auto, Leedust ja total lossidest prooviks mööda vaadata. Samas kasutatud auto on kasutatud auto ja päris veatut on raske kui mitte võimatu leida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.10.11 21:16 Tsiteeri


Ostsime naisele 2006/12 2,4 130kw 20111 juunis ja ka Eesti ajalooga. Hind oli 13500€ (pea kaks aastat seega sinu omaga vahet. Auto siiani täitsa ok olnud ja midagi suuremat ei taha kurta ptüi-ptüi. Hind on auto24 sipa krõbe selle aasta kohta, aga samas varustust ka jagub ja ls pea olematu sellele mootorile. Käigukasti õlivahetus ootab kohe ees kui ei ole veel tehtud (120000km) ca100-150€ vähemalt Flamekos. Omal ka veel 2,0T 2006 avant ja 1,5a on suht muredeta veerenud 25K. Olen teinud ainult korralised hooldused. Üldiselt kui ajalugu teada pole karta midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.11 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Ostsime naisele 2006/12 2,4 130kw 20111 juunis ja ka Eesti ajalooga. Hind oli 13500€ (pea kaks aastat seega sinu omaga vahet. Auto siiani täitsa ok olnud ja midagi suuremat ei taha kurta ptüi-ptüi. Hind on auto24 sipa krõbe selle aasta kohta, aga samas varustust ka jagub ja ls pea olematu sellele mootorile. Käigukasti õlivahetus ootab kohe ees kui ei ole veel tehtud (120000km) ca100-150€ vähemalt Flamekos. Omal ka veel 2,0T 2006 avant ja 1,5a on suht muredeta veerenud 25K. Olen teinud ainult korralised hooldused. Üldiselt kui ajalugu teada pole karta midagi.




Tänud vastamast! Homme lähen proovisõitu tegema ja näen auto oma silmaga ka ära- kui meeldib, sobib, siis esmasp kindlasti siiski ostueelsesse kontrolli. Kontroll sai pandud esindusse (79 eurot), Flamekos küsitakse 60- kuna viimasega ei ole kogemusi, kas julgete kiita või laita?
Käigukastil on esinduses välja vahetatud hüdraulika plokk- kas peaks erilist tähelepanu siis käigukastile pöörama- st kas see peaks murelikuks tegema? Või kui nüüd esinduses korda tehtud, siis ok?
Eesti ajalugu tekitab endalegi kindlust, eriti peale eelnevaid kogemusi. Aga eks oma silm on kuningas ja homme saab autot siis lähemalt uudistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.10.11 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Ostsime naisele 2006/12 2,4 130kw 20111 juunis ja ka Eesti ajalooga. Hind oli 13500€ (pea kaks aastat seega sinu omaga vahet. Auto siiani täitsa ok olnud ja midagi suuremat ei taha kurta ptüi-ptüi. Hind on auto24 sipa krõbe selle aasta kohta, aga samas varustust ka jagub ja ls pea olematu sellele mootorile. Käigukasti õlivahetus ootab kohe ees kui ei ole veel tehtud (120000km) ca100-150€ vähemalt Flamekos. Omal ka veel 2,0T 2006 avant ja 1,5a on suht muredeta veerenud 25K. Olen teinud ainult korralised hooldused. Üldiselt kui ajalugu teada pole karta midagi.




Tänud vastamast! Homme lähen proovisõitu tegema ja näen auto oma silmaga ka ära- kui meeldib, sobib, siis esmasp kindlasti siiski ostueelsesse kontrolli. Kontroll sai pandud esindusse (79 eurot), Flamekos küsitakse 60- kuna viimasega ei ole kogemusi, kas julgete kiita või laita?
Käigukastil on esinduses välja vahetatud hüdraulika plokk- kas peaks erilist tähelepanu siis käigukastile pöörama- st kas see peaks murelikuks tegema? Või kui nüüd esinduses korda tehtud, siis ok?
Eesti ajalugu tekitab endalegi kindlust, eriti peale eelnevaid kogemusi. Aga eks oma silm on kuningas ja homme saab autot siis lähemalt uudistada.


Flameko kohta uuri siit foorumist, näiteks kasvõi siit teemast ja tee ise omad järeldused :) . Esindus on ilmselt ikka kindlam koht, kuhu viia kontrolli.
Käigukasti kohta- kui tehti esinduses siis ilmselt originaaljupi ja garantiiga. Seega ei tohiks olla karta midagi, sest kui ka peaks katki minema, siis esinduse kuludega tehakse jälle korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 07.10.11 07:50 Tsiteeri


Noh musirull ära siis kasutatud talverehve jälle hakka otsima ja iga kord kui tuleb soov midagi "uut" vaadata võib täiesti rahus enne läbi lugeda artikli auto kohta.

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2107


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 07.10.11 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Ostsime naisele 2006/12 2,4 130kw 20111 juunis ja ka Eesti ajalooga. Hind oli 13500€ (pea kaks aastat seega sinu omaga vahet. Auto siiani täitsa ok olnud ja midagi suuremat ei taha kurta ptüi-ptüi. Hind on auto24 sipa krõbe selle aasta kohta, aga samas varustust ka jagub ja ls pea olematu sellele mootorile. Käigukasti õlivahetus ootab kohe ees kui ei ole veel tehtud (120000km) ca100-150€ vähemalt Flamekos. Omal ka veel 2,0T 2006 avant ja 1,5a on suht muredeta veerenud 25K. Olen teinud ainult korralised hooldused. Üldiselt kui ajalugu teada pole karta midagi.




Tänud vastamast! Homme lähen proovisõitu tegema ja näen auto oma silmaga ka ära- kui meeldib, sobib, siis esmasp kindlasti siiski ostueelsesse kontrolli. Kontroll sai pandud esindusse (79 eurot), Flamekos küsitakse 60- kuna viimasega ei ole kogemusi, kas julgete kiita või laita?
Käigukastil on esinduses välja vahetatud hüdraulika plokk- kas peaks erilist tähelepanu siis käigukastile pöörama- st kas see peaks murelikuks tegema? Või kui nüüd esinduses korda tehtud, siis ok?
Eesti ajalugu tekitab endalegi kindlust, eriti peale eelnevaid kogemusi. Aga eks oma silm on kuningas ja homme saab autot siis lähemalt uudistada.


Flameko kohta uuri siit foorumist, näiteks kasvõi siit teemast ja tee ise omad järeldused :) . Esindus on ilmselt ikka kindlam koht, kuhu viia kontrolli.
Käigukasti kohta- kui tehti esinduses siis ilmselt originaaljupi ja garantiiga. Seega ei tohiks olla karta midagi, sest kui ka peaks katki minema, siis esinduse kuludega tehakse jälle korda.


Ei tea kas ikka on nii jube. Omal küll positiivsed kogemused. Alati helistatud kui midagi lisaks on vaja teha ja suhtlus ja ajakulu ka paika pidanud. Pigem on nii, et sõber on juba kuu oodanud Revalist autot mis kerge laksu sai.
See 1100€... kui see ei ole muidugi nüüd eek on ikka ulmeline summa kirjeldatud tööde eest siit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 14.10.11 14:58 Tsiteeri


KAs siis said autoomanikuks vahepeal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 13:17 Tsiteeri


No reedel peaks võõra Volvo ära andma ja Audi rooli saama:)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 04.11.11 23:16 Tsiteeri


Kas võib õnne soovida ja mis esmamuljed on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tauts89
huviline



Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.11 21:03 Tsiteeri


Nendel esimestel Audidel on liiga pehme rauasulamiga mootoriketid ja pingutid, mis peavad vastu 100 000km, mille järel mootor hakkab klõbisema ja pikema mittemidagi tegemise korral võib õnnestuda klapid kõveraks sõita. Kettide vahetus vanas rahas 25K.

Siis on veel probleeme olnud kojameestega, mis kiiluvad kinni. Aitab lahti võtmine ja uuesti määrimine. Ilmselt mingi konstruktsiooniviga, mis laseb niiskuse ligi.

Aga muidu vastupidav ja mugav masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.11 21:43 Tsiteeri


Esmased muljed on väga head! Auto kättesaamine lükkuski edasi ja alates sellest reedest on auto siis täitsa minu oma!:) Aga autot on tõesti väga-väga hästi hoitud- äärmiselt vaikne, samas maanteel ergas (Täna sai esimene pikem maanteesõit ka tehtud siis). Tagavaravõti on oli täiesti uus ja pkendis veel, tagaistmetel pole vist üldse istutud ja tunda on, et inimene on autost hoolinud. Auto on enne olnud tõesti ainult linnaauto - keskmine kiirus oli vana omaniku järgi 13 km/h:D! kuna suur hooldus (120000) on tehtud ja praegu on eest 128000, siis sellega on ka muretu. Ainuke asi, mida nüüd kohe-kohe tahan teha, on parandada see värvikahjustus taga rattakoopa juures.
Ülipositiivsetele emotsioonide juures on ainuke segav faktor (mis tuleneb muidugi ka harjutamisest ja enda oskustest) auto pikkus- tegu veel limousine mudeliga ehk pikkust veelgi juures ja parkimisel tuleb sellega arvestada (ja Tlna kesklinnas on kitsas-kitsas). Kuna ise püsikiirusehoidja kasutaja ei ole, ei sega mind see, et ka selle kang on üpris rooli taga ja kasutamine ei ole nii mugavaks tehtud (märkas kohe sõber, kellel see funktsioon on kogu aeg kasutuses). Samas isegi käike saab rooli pealt vahetada, kõik on käe-jala juures ja äärmiselt mugavaks ja kasutaja sõbralikuks tehtud.
Aga lõppkokkuvõttes on auto väga heas tehnilises seisukorras, sisu on puhas, päris korralikult lisasid ja mis kõige tähtsam - tunnen ennast väga kindlalt ja hästi. Ainult auto pikkuse tajumise ja parkimisega tuleb nüüd harjuda, aga see-eest on rool väga hästi keerav (kasutasin vahepeal universaalkerega Volvot, mille pöörderaadius oli väga suur) ning ehk see natukegi aitab manööverdamisel. nii et nüüd proovin hea omanik olla, esmasp lähen kohe esindusse, lasen kõik paberid hoolduste kohta välja printida, et teada, mis, kuidas, millal jne ja proovin ohutult ja mõistlikult kulgeda.
Lisan kindlasti varsti mõned pildid ka! Igatahes tänud aitamast ja kaasa rääkimast! Kui mingi asjalik ja/või rumal küsimus:D tekib, kirjutan ikka siia ja usun ning olen väga tänulik targemate nõu eest!
Talverehvuid anti ka kaasa (täiesti korralikult) ning mahtusid pagasisse ära, nii et nüüd tuleb mõelda, millal oleks paslik alla panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 05.11.11 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT

Ülipositiivsetele emotsioonide juures on ainuke segav faktor (mis tuleneb muidugi ka harjutamisest ja enda oskustest) auto pikkus- tegu veel limousine mudeliga ehk pikkust veelgi juures ja parkimisel tuleb sellega arvestada (ja Tlna kesklinnas on kitsas-kitsas)


Kas tegu on Hiina turule toodetud A6 Langiga või kuidas sul seda pikkust juures on?
"Limousine" on saksamaa mõistes lihtsalt sedaankere muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.11 23:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT

Ülipositiivsetele emotsioonide juures on ainuke segav faktor (mis tuleneb muidugi ka harjutamisest ja enda oskustest) auto pikkus- tegu veel limousine mudeliga ehk pikkust veelgi juures ja parkimisel tuleb sellega arvestada (ja Tlna kesklinnas on kitsas-kitsas)


Kas tegu on Hiina turule toodetud A6 Langiga või kuidas sul seda pikkust juures on?
"Limousine" on saksamaa mõistes lihtsalt sedaankere muidu.



No siis oli mul lihtsalt rumal sõber, kes väitis, et pikema mudeliga tegu. Vabandan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.11.11 00:03 Tsiteeri


Aga vaata passist kui palju on auto pikkus. Peaks vist sedaanil olema 4916mm. Avant 4933mm. Kas lang versioon on tegelikult ka olemas A6-st... A8 langi olen küll näinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AKTT
huviline



Registreerunud 27.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.11 00:15 Tsiteeri


Nii, passi järgi on pikkus 5019 ja laius 1855. Märge limousine oli märgitud hooldusraamatu esimesse sissekandesse auto arvele võtmise märgete juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 06.11.11 07:26 Tsiteeri


A6L Audi Hiina lehelt:
link

Pikkus 5035mm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.11.11 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
A6L Audi Hiina lehelt:
link

Pikkus 5035mm.


Täitsa imelik miks väikestele hiinlastele pikem auto kui Usa ja Euroopa turule. Teljevahe ka A6L 2945 vs A6 2843mm. See on positiivne, siis mahub rohkem Hiinlasi sisse kui muidu mahuks ;)

Isegi A4L olemas. Tavapikkus 4704 vs 4763mm.
link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.11.11 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT
Nii, passi järgi on pikkus 5019 ja laius 1855. Märge limousine oli märgitud hooldusraamatu esimesse sissekandesse auto arvele võtmise märgete juurde.


Tundub, et tõepoolest nati pikem kui tava A6 sedaan. Mul avant ja passis 4933mm. Tegelikult peab Avant tavaversioon olema pikem kui sedaan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.11.11 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AKTT
Esmased muljed on väga head! Auto kättesaamine lükkuski edasi ja alates sellest reedest on auto siis täitsa minu oma!:) Aga autot on tõesti väga-väga hästi hoitud- äärmiselt vaikne, samas maanteel ergas (Täna sai esimene pikem maanteesõit ka tehtud siis). Tagavaravõti on oli täiesti uus ja pkendis veel, tagaistmetel pole vist üldse istutud ja tunda on, et inimene on autost hoolinud. Auto on enne olnud tõesti ainult linnaauto - keskmine kiirus oli vana omaniku järgi 13 km/h:D! kuna suur hooldus (120000) on tehtud ja praegu on eest 128000, siis sellega on ka muretu. Ainuke asi, mida nüüd kohe-kohe tahan teha, on parandada see värvikahjustus taga rattakoopa juures.
Ülipositiivsetele emotsioonide juures on ainuke segav faktor (mis tuleneb muidugi ka harjutamisest ja enda oskustest) auto pikkus- tegu veel limousine mudeliga ehk pikkust veelgi juures ja parkimisel tuleb sellega arvestada (ja Tlna kesklinnas on kitsas-kitsas). Kuna ise püsikiirusehoidja kasutaja ei ole, ei sega mind see, et ka selle kang on üpris rooli taga ja kasutamine ei ole nii mugavaks tehtud (märkas kohe sõber, kellel see funktsioon on kogu aeg kasutuses). Samas isegi käike saab rooli pealt vahetada, kõik on käe-jala juures ja äärmiselt mugavaks ja kasutaja sõbralikuks tehtud.
Aga lõppkokkuvõttes on auto väga heas tehnilises seisukorras, sisu on puhas, päris korralikult lisasid ja mis kõige tähtsam - tunnen ennast väga kindlalt ja hästi. Ainult auto pikkuse tajumise ja parkimisega tuleb nüüd harjuda, aga see-eest on rool väga hästi keerav (kasutasin vahepeal universaalkerega Volvot, mille pöörderaadius oli väga suur) ning ehk see natukegi aitab manööverdamisel. nii et nüüd proovin hea omanik olla, esmasp lähen kohe esindusse, lasen kõik paberid hoolduste kohta välja printida, et teada, mis, kuidas, millal jne ja proovin ohutult ja mõistlikult kulgeda.
Lisan kindlasti varsti mõned pildid ka! Igatahes tänud aitamast ja kaasa rääkimast! Kui mingi asjalik ja/või rumal küsimus:D tekib, kirjutan ikka siia ja usun ning olen väga tänulik targemate nõu eest!
Talverehvuid anti ka kaasa (täiesti korralikult) ning mahtusid pagasisse ära, nii et nüüd tuleb mõelda, millal oleks paslik alla panna.


Ja selle paketi juurest veel puudu parkimisandurid.
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]