Lehekülgi: 1 2 |
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.11 13:13
|
|
|
Hea: võtab vähe kütust.
Paha: võtab haisvat kütust.
Muidu nagu auto ikka. Kontrolli konkteetse auto olukorda, osta ära ja sõida!
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 13:46
|
|
|
Seda motot ju tehtud rohkem kui 10a.Väga pommikindel tehnika ,nii sild kui mootor.On neid haigusi oluliselt vähem kui 2,0TDI mootoril.Üle pole selle
asja juures mõtet väga mõelda kui kahtled mõnes asjas, vii margiauto esindusse kontrolli.Seal pole ju LS ollagi kui nr õige.
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 14:11
|
|
|
ma millegi pärast arvan et see võib isegi õige LS olla kuna müüa on naine ja ikkagi suht uus auto . Aga pmts saab esindusse kontrolli ka minna aga
hetkel tundub küll et siin pole midagi kontrollida vaid osta . Kui siis mingisse väiksesse ostueelsesse kontrolli kus enamvähem vead teada saada ja
need eemaldada .
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 28.09.11 14:28
|
|
|
Üks viga on ka veel mis ma avastasin
Tagumised rattad ei vea.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 28.09.11 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ikret
Üks viga on ka veel mis ma avastasin
Tagumised rattad ei vea. |
See on selle asja suurim viga vist
Aga, ei pelgaks mina seda diislit haisu pärast...pigem oleks asi tasuvuses, kas tasub ära. Aga see sõltub, kui palju ja kus on sõitmist. Igapäev
väikeseid otsi töristades, kindlasti ei ole mõtet. Kui aga on palju sõitmist, eriti veel pikkasid otsi, siis tasub, ja kuidas veel (been there, done
that). Aga auto on ilus ja aus. Lisasid on ka parasjagu, mine ja vaata üle ning kui on korralik aparaat, võta ära
|
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 14:42
|
|
|
Aga kui mul pole just nii palju sõitmist , nii umbest esmasp reedeni on 10km päevas ja reedest pühap on ikka kuskil 200 km sõitmist siis tasuks ikka
diisel valida ma arvan . ega see ju midagi paha tee kui ma nii pikki otsi ei sõida ja eks ikka üle nädala tuleb ikka pikkemaid otsi ka ette , nu kuskil natuke üle poole paagi bensiini olen siin sõbra autoga maha sõinud
nädalaga (niisma sõite pole teinud)
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.09.11 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: deckerman
ma millegi pärast arvan et see võib isegi õige LS olla kuna müüa on naine ja ikkagi suht uus auto . |
Kuulutuses oleva nime põhjal peaks müüjaks pigem meest. 21 000 km aastas nüüd nii väike läbisõit ei ole, et peaks kerimist kahtlustama.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.11 14:52
|
|
|
Tasub ikka, järelturu hind on samalaadsest bensukast pisut kõrgem nii ostes kui müües. Vahepeal puhas kokkuhoid, kui just mõnda pumppihustit vahetada
ei tule. Tõenäoliselt ei tule.
|
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tasub ikka, järelturu hind on samalaadsest bensukast pisut kõrgem nii ostes kui müües. Vahepeal puhas kokkuhoid, kui just mõnda pumppihustit vahetada
ei tule. Tõenäoliselt ei tule. |
Tänan
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.09.11 21:29
|
|
|
+ 1.9 TDI-PD mootor on töö- ja lollikindel.
+ B7 sillad ja juhitavus. Normaalse rehviga sõidab tehasetükiga lõdvalt 170tkm.
+ Tänu salongi elektrilisele lisaküttele, läheb tuba pisut kiiremini soojaks kui bensukal.
+ Ökonoomne nii lühikesi, kui ka pikki otsi sõites
+ 285Nm (stock) väänet suht madalalt
+ Kvaliteetne salong
+ Istemsoojendused+Nahk
- Pole Quattro
- 5 käiguline kast, kuuendaga hoiaks veel kütust kokku
- Ebapraktiline sedaankere
- PD mootori lärmakus (salongi väga ei kosta)
- kuulutuses lubatud "parkimisandurid ees" pildilt ei leia
Kustkohast seda diislihaisu tuleb? Reeglina tangitakse paaki, mitte varvaste peale.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.09.11 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: deckerman
ma millegi pärast arvan et see võib isegi õige LS olla kuna müüa on naine ja ikkagi suht uus auto . Aga pmts saab esindusse kontrolli ka minna aga
hetkel tundub küll et siin pole midagi kontrollida vaid osta . Kui siis mingisse väiksesse ostueelsesse kontrolli kus enamvähem vead teada saada ja
need eemaldada . |
Väga vale lähenemine. Igal juhul tuleks lasta korralikult üle vaadata.
Välja tulnud vigade arvelt saab reeglina rohkem alla kaubelda, kui kontrollile raha kulub ning tegelikult, kui ostad 13k EUR masinat, siis ma ei saa
üldse aru, miks need kontrollile kulutatud 30-50 EURi nii jube summa on.
|
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.11 05:26
|
|
|
Pmts siis kontroll ja kui midagi ei leita siis peaks olema suheteliselt hea ost
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.09.11 06:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kustkohast seda diislihaisu tuleb? Reeglina tangitakse paaki, mitte varvaste peale. |
Nagu mu profiilist näha, pole minul isiklikult kunagi diisli vastu mingit foobiat olnud. Mõnel siin aga on lapsed juba kaugelt diiselautot nähes
oksele hakanud vms. Ega mu "hea-halb" päris surmtõsine ka polnud.
|
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.11 06:23
|
|
|
Ma vaatan ka
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.09.11 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: deckerman
ma millegi pärast arvan et see võib isegi õige LS olla kuna müüa on naine ja ikkagi suht uus auto . |
Sekundeerin prj'le, et sellise emotsionaalse plära võiks auto ostmisel kohe kõrvale jätta.
Ka paarkümmend tuhat sõitnud või paar aastat vanad autod võivad nii pees olla, et seda ei korva garantii ega kindlustus.
Samuti ega Sa müüjat/naist ei vali ja uued autod on siiski salongis.
Kasutatud auto puhul saab rääkida ainult põhjalikust kontrollist.
|
|
|
|
deckerman
huviline
Registreerunud 25.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.11 09:35
|
|
|
Aga millal umbes võiks hooldus tulla . Arvatavasti suht kohe .
ja palju see umbes maksma võiks minna
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 29.09.11 11:26
|
|
|
120 tuhhi pealt ja kusagil ~450€ kui esinduses teed.
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 29.09.11 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
120 tuhhi pealt ja kusagil ~450€ kui esinduses teed. |
B6 1.9 96kw puhul on see igal juhul 90000km, miks antud masinal peaks 120000 olema?
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 29.09.11 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
B6 1.9 96kw puhul on see igal juhul 90000km, miks antud masinal peaks 120000 olema? |
B6 1,9 alates 2004a. annab tehas hammasrihma vahetusvälbaks samuti 120000.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.09.11 13:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
B6 1.9 96kw puhul on see igal juhul 90000km, miks antud masinal peaks 120000 olema? |
B6 1,9 alates 2004a. annab tehas hammasrihma vahetusvälbaks samuti 120000. |
Kas siis 120tuh hooldus (mille sees on nagu ma aru saan ka hammasrihma vahetus) maksab tõesti esinduses ainult 450eur?
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 29.09.11 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas siis 120tuh hooldus (mille sees on nagu ma aru saan ka hammasrihma vahetus) maksab tõesti esinduses ainult 450eur? |
No unistada ju ikka võib!
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 29.09.11 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
B6 1.9 96kw puhul on see igal juhul 90000km, miks antud masinal peaks 120000 olema? |
B6 1,9 alates 2004a. annab tehas hammasrihma vahetusvälbaks samuti 120000. |
Ei suuda sellest üheselt aru saada, 2004a b6'le ei hakatud ju ometi mingit uut 1.9 peale panema.
Räägin lihtsalt enda auto põhjal (2003), millel kõik suured hooldused nn 90000km, seda nii sakasamaal, Revalis, kui ka Forss.
Isegi Revali b6 1.9 90000km hooldustööde loetelu leht peaks alles olema. Miks nii, et alates 2004 hooldusvälp pikem?
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 29.09.11 14:37
|
|
|
Algusaastate B6 oli 90000, 2004 kevadest 120000.
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
120 tuhhi pealt ja kusagil ~450€ kui esinduses teed. |
B6 1.9 96kw puhul on see igal juhul 90000km, miks antud masinal peaks 120000 olema? |
|
|
|
madtongue
huviline
Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.11 08:06
|
|
|
Kas see 1.9TDI-PD 85KW on muutumatuna püsinud alates 99 aastast mil seda hakati Audidele ja Volkaritele aiste vahele toppima? Kas sellel mootoril on
2.0TDI-PD-st erinevad pihustid? Mõtlen siis tööpõhimõtte poolest, et ei ole need kuramuse piezod mis 2.0 mootoril ära koolevad?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |