Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0Q 85kw - 1992 - Taiv0 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 4329)
Taiv0
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.07
Asukoht: Võrumaa, Antsla-Võru
Kasutaja on eemal

Auto: jalamees

postitati 29.05.11 20:16 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0Q 85kw - 1992 - Taiv0



Tere kõigile audiklubilistele ja huvilistele. Olen siin foorumis juba tükk aega olnud ja ka teiste teemasid ka aeg-ajalt lugenud. Nüüd mõtlesin, et teeks ka omast audist teema, et oleks teinekord lihtsam mõnele auto juures tekinud probleemile lahendust leida. Siimaani pole veel audidest ära tüdinenud ning minu jaoks on see järjekorras juba neljas.

Auto esmane registeermine passis on 31.03.1992 ning eestis registris on see alates 30.05.2007. Auto on saksast toodud. Eestis olnud üks omanik, teine omanik mina ise hetkel. Kui mina seda autot ostma läksin polnud sellel ei ülevaatust ega kindlustust. Eelmine omanik käis sellega viimati ülevaatusel august 2008 ja viimane kindlustus lõpes september 2009, seega oli see auto peaaegu kaks aastat seisnud. Kohe peale ostu tekkis ka probleem õlisurvega, mis kadus sooja mootoriga ning kui pöörded olid üle 2000. Probleem lahenes kui lasin ära vahetada saaled ning õlipumba, sest vanad saaled olid vist juba päris punaseks kulunud. Veermikus vahetatud ees üks kont ning tagumine rattalaager, mis jubedalt undama hakkas, tagasillas oleks ka vaja mõned puksid vaja vahetada. Veel sai pandud uued küünad, õhu-ja bensiinifilter, uus pp esimene udutuli ja sai soetatud ka s4 rool, mis on ikka palju mugavam kui see tavaline. Helitehnika poole pealt oli ka kõik originaal vahetasin välja makki ning armatuuri ja tagaukse kõlarid, mis üldse häält ei teinud vaid ainult korisesid, tagaaknalauda lõhkuma ei hakkanud, kuna praegusest lahendusest mulle täiesti piisab. Lisaks sai lastud ka kasutajal KeveN korda teha ka minu auto pidurid, kuna ees jäid peale ning tagumised võtsid nõrgalt. Selle käigus sain teada, et oleks vaja vahetada esimesed klotsid ja rooliots ning taga parempoolsed pidurivoolikud.

Lisad / varustus: 2x el.peeglid, ABS (väljalülitatav), katuseluuk (elektriline), püsikiirusehoidja, autocheck, lisakellad, roolivõim, kesklukustus, tulede korrektor, tagaklaasi soojendus, tagaspoiler, udutuled ees ja taga, tagumine diferentsiaali lukusti, teisaltatav kärukonks, originaal veljed (speedline) ning hiljuti lisatud sportrool.
Mõni pilt ka.
http://www.upload.ee/thumb/1376211/IMG_1268.jpghttp://www.upload.ee/thumb/1376214/IMG_1258.jpghttp://www.upload.ee/thumb/1376395/IMG_1272.JPG

Milleks on vajalikud pildil märgitud lisa voolikud? Teistel audidel küll seda pole ma näinud.
http://www.upload.ee/thumb/1376366/pilt01.jpg

Ilmselt on selle süsteemi tõttu ära vahelt visatud püsikiirusehoidja vaakumelement mis reguleerib gaasitrossi, kuna püsikiirusehoidja ei tööta.
Minul on seis selline:
http://www.upload.ee/thumb/1376385/IMG_1288.JPG
Aga vist peaks olema hoopis:
http://www.upload.ee/thumb/1376387/VacServo.02__1_.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 29.05.11 20:57 Tsiteeri


Teeme, ka muud vead korda. Muideks minu käest saaksid selle esistange puuduva võre:)

Tõsiselt lahe auto on, mulle meeldib. Kere ka vinks vonks!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 30.05.11 05:03 Tsiteeri


Täitsa viisakas pill, quattro ka veel. :cool:
Porilapatsid võiks olla vähemasti musta värvi. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taiv0
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.07
Asukoht: Võrumaa, Antsla-Võru
Kasutaja on eemal

Auto: jalamees

postitati 30.05.11 08:16 Tsiteeri


Mulle ka need sinised lapatsid eriti ei meeldi, tahaks ikka originaale. Lisaks pole keegi eelmistest omanikest, kes neid porilapatseid paigaldas arvestanud, et taga paremal pool asub paak ning on lasknud lapatsi kruvidega paagi külge kinni. :mad: Kui paak täis võtta, siis mööda lapatsit hakkab bensiini tilkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 30.05.11 20:06 Tsiteeri


Tere.

Need lisa voolikud võid eemaldada. Minu B4 oli ka selline süsteem, väidetavalt paigaldati need kütusesegu lahjendamiseks soojemas kliimas, bensiinikulu kokkuhoiuks. Aga meie kliimas mõtetu asi. Võiks õelda, et mootori töö läks sujuvamaks.
Paagiga on küll kehv lugu. Kuidas nelik ja 2.0 mootor kokku sobivad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]