Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tagarataste pidurdusjõu regulaator (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2718)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 17.09.04 22:30 Tsiteeri
Tagarataste pidurdusjõu regulaator



Täna auto(200Q) all käies leidsin kinnitust, et pidurdusjõu regulaator kinni (käega ei jõua hooba liigutada), tagapidurid pea olematud. Ei hakanud regulaatorit kohe maha kiskuma, teen veidi eeltööd:
Kas on lahtivõetav, st remonditav?
Üks mõte see vidinas üldse n*hhui visata, minu andmetel tagapidurid saavad juba piduripumbast väiksema rõhu kui esimesed. ABS peaks suutma ka sel juhul blokeerumist vältida. On kogemusi?
Või tuleks igal juhul panna uus/kasutatud korralik?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.09.04 23:06 Tsiteeri


Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 17.09.04 23:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.


Tänan. Võtan leotamise-loksutamise teema käsile!


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 18.09.04 08:12 Tsiteeri


Minu autol pole seda regulaatorit seal all olnud juba vähemalt 2 aastat. Autot ostes seda juba polnud seal ja ma pole siiani leidnud mõjuvat põhjust asja paigaldamiseks. Minu arvates on isegi parem, et seda seal pole.

Sõiduomadustele mõjust: sõitsin olude sunnil terve talve läbi ees kehvad talvekummid ja taga suvekad - ainuke probleem oli kurvides sõitmisel, sest siis läks kohe külg ette või viskas üldse otsa nii kiiresti ringi, et ei jäänud mitte mingisugust reageerimise võimalust (pidurdamata!). Pidurdamisele mõju ei täheldanud, ei saa öelda, et ABS oleks liiga paju "ragisenud", ega üldse midagi muud ebanormaalset. Lihtsalt pidama sai kehvemini - nagu ikka s*ttade kummidega!
Eelmisel talvel olid kasutusel 4x tutikad naelkummid. No ausõna - pole täheldanud pidurdamisel anomaaliaid ega midagi häirivat. Aga on üks positiivne asi. Nimelt pidurid on väheke tõhusamad kui regulaatoriga (no vähemalt minul on selline tunne jäänud).
Aga üldiselt on ju võimalus katsetada. Keera regulaatori asemele tavaline pidurivoolik ja mine katseta! Tegelikult on ju vist kaalujaotus meie autodel erinev ka ... võib ju mingi erinevus ilmneda.

Muide, ma käisin ülevaatusel ka niimoodi, et regulaatori asemel oli vooliku "kimp". Vana käis auto all tuuri ära näppides kõiki pidurivoolikuid ja ei öelnud midagi. Stendis oli kõik OK - "pidurid on sul väga head, vaatamata sellele, et on vihmane ilm ja pidurid märjad!"


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 18.09.04 08:14 Tsiteeri


Kus see regulaator asub yltse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 18.09.04 08:30 Tsiteeri


Nr. 7
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=086-00&cid=87


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 18.09.04 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.


Kas see ABS-iga ka sellist nalja teeb, et aint külge ette tõmbab? Või on usutav see teoreem, et piduri töösilinter jaotab juba vastavalt surve ära ja tagapidurid ei võta varem lokki kui eispidurid.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.09.04 15:52 Tsiteeri


Regulaatori vahelt ära võtmine ei tohiks eriti mingit mõju avaldada, st. et tagupidurid ei tohiks küll enne plokki võtma hakata. Kui sa regulaatori vahelt ära võtad, võib ülevaatusel jama tekkida, aga ei pruugi, kuid vahelt ära võtmise asemel puuri regulaatori kanalid läbi, siis on näha, et asi omal kohal, aga sisse ei näe ju keegi.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]