Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Automaatkast -> Manuaali vastu 84a sigar (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2218)
Speed
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.04 16:29 Tsiteeri
Automaatkast -> Manuaali vastu 84a sigar



Autoks audi 100 2.2 84 Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad üldse kastid, nii manuaal kui automaat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.04.04 16:40 Tsiteeri


kasti panek ei ole kõige suurem mure - jama on siduripedaali lisamisega. Mul üks tuttav kodanik ehitas ümber - selle aja, mis ta ära kulutas oleks kahe kasti raha teeninud. Ja tulemus oli pehmeltöeldes porno.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.04.04 16:53 Tsiteeri


mul tuttav ehitas kah automaat audi manuaalik ümber...selle käigus vahetas välja käigukasti koos käiguvahetus hoovastikuga, pedaalid, ja mootoril hooratta...iseenesest midagi üle mõistuse keerulist ei ole...
siduri pedaali lisamisega ei tohiks jama tekkida kui vahetad kogu pedaalikde ploki ära sest keres on kõik vajalikud kinnitused ja avad olemas


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 07.04.04 17:10 Tsiteeri


Kastid võivad erinevad ka olla!
Näiteks audi 80 manuaal ja automaat on erinevad - elasin ise selle jama kunagi üle - kinnitused siis erinevad ja pidin ka kõvasti keevitustöid tegema.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.04.04 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Autoks audi 100 2.2 83a. Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad üldse kastid, nii manuaal kui automaat?


Olen ise selle tööga maha saanud. Kuskil kunagi kirjeldasin, otsingut kasutades võid üles leida. Vaja on pooltelgesid, kasti hoovastikku, hooratast, sidurit, pedaale, siduri pumpa ja torustikku. Kõige suurem jama on sellega, et väntvõllis puudub pesa laagrile, kuhu vedava võlli ots toetub. Seal küll ava olemas, aga peenem. Ise lammutasin kasti pulkadeks ja lasin võlli otsa väiksemaks treida, et sobiks vända avausse. Laagrit ei paigaldanud, kuid kasutasin mingit kauakestvat määret. Pedaale tuleb ka väänata, sest aut. varjandi põhi erinev. Nipet-näpet ka elektris, näiteks see, et starteri blokki poleks ja tagurdustuled. Pooltelgi mõõda igaks juhuks, üks võib isegi pikkuselt sobida. Ise ostsin mõlemad uued, aga kes teab...
Kasti leiad ca 1.5k eest.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Speed
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.04 18:13 Tsiteeri


Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.04.04 18:33 Tsiteeri


Räägi maqquga,tema lasi oma kastil täis remo teha ja vist oli kogu tööraha koos kasti maha ja pealepanekuga kuskile 4 kilo alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.04.04 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.


Seep see häda ongi, et põrsas kotis. Kardan, et korralikku automaatkasti naljalt alla 5k ei leia. Ise sai ca 5-6 korda automaatkasti peale-maha, enne kui leidsin, et seda korralikult käima ei saa. Tüütas ära. Ega see ümberehitus midagi üle mõistuse käivat ka ei ole.
NB! Juhul kui ISE vahetama hakkad: Automaatkasti ära võta maha kui manuaali, s.t. ära tõmba lihtsalt mootorist eemale! Eelnevalt tuleb starteri ava kaudu lahti pöörata (vist 3) polti, mis seovad hüdrotrafot ja veoplaati (täpset nimetust ei tea, ühesõnaga see kus starteri hammasvöö. Ingl. k driveplate e. sõidu- või veoplaat vms). Siis tuleb kast otse alla ja puudub hüdrotrafo vigastamise oht! (seda kõike muidugi juhul, kui eksisteerib võimalus, et autom. kast üldse autole tagasi kolib....)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 07.04.04 19:16 Tsiteeri


Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 07.04.04 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!


Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli otsalaager olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.04 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.


Sul tõenäoliselt 3 käiguline kast. Minul läks 3 käigulise kap remont maksma kokku 4900.- Minul olid kõik 3 plokki omadega läbi, ning pandi täiesti uued. Seega vanast kastist jäi pmst ainult korpus ja õlipump...
Räägi parem, mismoodi auto seisma jäi, ehk kuidas kast purunes.... Kindlasti andis ta sellest enne ka märku... Kas vahetas külmast peast ilusasti käike või ei ? kas vahetas sujuvalt või käis käiguvahetusel läbi mingi jõnks ? Mis õlitase tegi, oli õli vähe või liialt palju? Kuidas õli "välja nägi" ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 07.04.04 22:33 Tsiteeri


Sõbra õnnetu saatusega automaadil olid seevastu läbi ainult esimese ja tagumise käigu kettad. Nende vahetus oli 2000 kanti. Kui tahad automaati jätta, siis vast mõistlikum lasta mõnel asjatundjal olemasolev üle vaadata ning mingi kalkulatsioon teha. Kui saab selle korda teha, siis pärast tükiks ajaks jälle rahu majas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 08.04.04 08:30 Tsiteeri


võin pakkuda sulle automaat käigukasti kui huvi on olemas.
abix ps.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 09.04.04 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!


Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli otsalaager olemas.


Ainuüksi enam-vähem korralik käigukast maksab 1500.- ...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]