Ise sõidan sama isendiga juba kolmandat aastat - selle kolme aasta jooksul olen lasknud teha kõik korralised hooldused õige aegselt (Reval Autos).
30 000km hooldus oli ~3500.-
60 000km hooldus oli ~6000.-
75 000km hooldus oli ~7000.-
90 000km hooldus oli ~19000.-
Viimase hoolduse käigus oli vaja välja vahetada esimesed silla detailid mis maksid enamuse hoolduse maksumusest. Palju oli ka pisivigu mis järjest
kogunesid arvele 500.- kaupa.
Panin tähele, et sellel isendil läbisõit 113 000km - see tähendab, et 7000km pärast tuleb teha üks suurimaid hooldusi (rihmad, rullikud jne) mis peaks
jääma vist ka sinna 20 000.- kanti.
Samas võiks öelda, et päris vastupidav masin - võrreldes siin teiste uute markidega (tuttavate info põhjal võin järeldada seda). Enda masinal oli
garantii perioodil kaks viga - elektroonilise käsipiduri plokk läks läbi ja mingi andur läks läbi mis reageerib auto kiirusele ja muudab rooli
suurmela kiirusel jäigemaks (järskude manöövrite vältimiseks). Muud pole autol vaja teha olnud kui tankida ja tallata.
Muide väga mugav suur masin igapäevaseks kulgemiseks - enda oma ainult veidi jäik ja madal - meie teedele see S-line vedrustus eriti ei istu.
Väga hästi on toimetama pandud masinal veojõu ja stabiilsus kontroll - masin püsib üllatavalt hästi teel. Just hiljuti sai see tõsestust jälle - tegin
Tartu mnt. silla alt tagasipööret (enne Jürit) ja sabas sõitis üks 5-seeria BMW tüüpi sõiduato. Sõisin kurvi suht suurel kiirusel - BMW tuli sama
hooga järgi - A6 pidurdab ise hoogu maha kui rattad hakkavad libisema küldsuunas ja tagantsõitja piduritulesid sel hektel ei näe. Tahavaate peeglist
vaadates oli BMW omanikul tükk tegemist, et mitte piiretesse sõita (muidugi võis vahe olla rehvides, välja lõlitatud kontrollis jne. Aga mina jään
endale kindlaks - üks paremini teel pidavatest autodest millega sõitnud olen.
Talvel on masinat muidugi suht raske pidama saada otse libisedes ja pidurdades, eks kaal teeb ka oma töö ja ABS on pandud ikka väga palju järgi andma.
Samas kulglibisemisse sattudes jääb masin ka libedal suht kiirelt seiskuma. Olen paar korda selle otsese pika pidurdusteekonnaga juba ohupiirile
sattunud aga siis järsk rooli liigutus ohutule poole ja saab masina ilusti pidama. Asfaldil pidama saamine on jälle 5+ samas pidurikotse kulub ka ikka
päris korralikult - minu masinal on juba kolmas kompleks käsil (hetkel tuli ette just 100 000km) S-linil vist olid sutsu suuremad pidurikettad ka
vist.
Mis veel on üllatav - on see, et eelnevatel mudelitel olevad V6 mootorid on suhteliselt uimased kui järsku kohapealt liikuma hakates gaasi anda. C6
kerega isendi V6 on hoopis teine asi - enda masin sammuti 2,4 mootoriga 130kW ja minu arust võib seda vabalt võrrelda 2,2T automaat C4 kerega S4ga.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|