Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2005 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2873)
Kaitm
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6

postitati 06.02.08 14:22 Tsiteeri
Audi A6 2005



Tere,
oleks küsimus, kuidas iseloomustate A6 2.4 2005 aasta isendit. Lisan veel juurde, et läbisõiduks isendil millele pilk suunatud on ~113000 Ootaks siis kommentaare nii häid kui halbu. Sai veidi teemat otsitud ka kui ei leinud. Kui vastav teema kusagilt läbi käinud juba siis palun sügavalt vabandust:)
Kõigile parimat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 06.02.08 22:04 Tsiteeri


Ise sõidan sama isendiga juba kolmandat aastat - selle kolme aasta jooksul olen lasknud teha kõik korralised hooldused õige aegselt (Reval Autos).
30 000km hooldus oli ~3500.-
60 000km hooldus oli ~6000.-
75 000km hooldus oli ~7000.-
90 000km hooldus oli ~19000.-

Viimase hoolduse käigus oli vaja välja vahetada esimesed silla detailid mis maksid enamuse hoolduse maksumusest. Palju oli ka pisivigu mis järjest kogunesid arvele 500.- kaupa.

Panin tähele, et sellel isendil läbisõit 113 000km - see tähendab, et 7000km pärast tuleb teha üks suurimaid hooldusi (rihmad, rullikud jne) mis peaks jääma vist ka sinna 20 000.- kanti.

Samas võiks öelda, et päris vastupidav masin - võrreldes siin teiste uute markidega (tuttavate info põhjal võin järeldada seda). Enda masinal oli garantii perioodil kaks viga - elektroonilise käsipiduri plokk läks läbi ja mingi andur läks läbi mis reageerib auto kiirusele ja muudab rooli suurmela kiirusel jäigemaks (järskude manöövrite vältimiseks). Muud pole autol vaja teha olnud kui tankida ja tallata.

Muide väga mugav suur masin igapäevaseks kulgemiseks - enda oma ainult veidi jäik ja madal - meie teedele see S-line vedrustus eriti ei istu.

Väga hästi on toimetama pandud masinal veojõu ja stabiilsus kontroll - masin püsib üllatavalt hästi teel. Just hiljuti sai see tõsestust jälle - tegin Tartu mnt. silla alt tagasipööret (enne Jürit) ja sabas sõitis üks 5-seeria BMW tüüpi sõiduato. Sõisin kurvi suht suurel kiirusel - BMW tuli sama hooga järgi - A6 pidurdab ise hoogu maha kui rattad hakkavad libisema küldsuunas ja tagantsõitja piduritulesid sel hektel ei näe. Tahavaate peeglist vaadates oli BMW omanikul tükk tegemist, et mitte piiretesse sõita (muidugi võis vahe olla rehvides, välja lõlitatud kontrollis jne. Aga mina jään endale kindlaks - üks paremini teel pidavatest autodest millega sõitnud olen.

Talvel on masinat muidugi suht raske pidama saada otse libisedes ja pidurdades, eks kaal teeb ka oma töö ja ABS on pandud ikka väga palju järgi andma. Samas kulglibisemisse sattudes jääb masin ka libedal suht kiirelt seiskuma. Olen paar korda selle otsese pika pidurdusteekonnaga juba ohupiirile sattunud aga siis järsk rooli liigutus ohutule poole ja saab masina ilusti pidama. Asfaldil pidama saamine on jälle 5+ samas pidurikotse kulub ka ikka päris korralikult - minu masinal on juba kolmas kompleks käsil (hetkel tuli ette just 100 000km) S-linil vist olid sutsu suuremad pidurikettad ka vist.

Mis veel on üllatav - on see, et eelnevatel mudelitel olevad V6 mootorid on suhteliselt uimased kui järsku kohapealt liikuma hakates gaasi anda. C6 kerega isendi V6 on hoopis teine asi - enda masin sammuti 2,4 mootoriga 130kW ja minu arust võib seda vabalt võrrelda 2,2T automaat C4 kerega S4ga.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.08 22:44 Tsiteeri


kas see uus 2.4 mitte ketiga mootor polnud?


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.02.08 23:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Enda masinal oli garantii perioodil kaks viga - elektroonilise käsipiduri plokk läks läbi ja mingi andur läks läbi mis reageerib auto kiirusele ja muudab rooli suurmela kiirusel jäigemaks (järskude manöövrite vältimiseks). Muud pole autol vaja teha olnud kui tankida ja tallata.


Kui vajalik info käepärast ja on soovi, siis paluks täpsustada, kas rääkides elektromehhaanilisest seisupidurist, läks vahetamisele emma-kumma ratta juures paiknev aktuaator/mootor või nende ühine elektrooniline keskjuhtplokk?
Samuti huvitaks, kas jutt käib Servotronic'u magnetventiilist ehk elektrilisest klapist, mis paikneb roolilatil või hoopis roolimisnurga andurist, mis paikneb roolisamba ja rooli vahel ning annab muuhulgas infot ka Servotronic süsteemile?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 07.02.08 00:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
kas see uus 2.4 mitte ketiga mootor polnud?


Täpselt nii, ketimehhanismi jupid kusjuures ka samad, mis
3.2 FSI V6'l tähise AUK ja 188kw'se võimsusega.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]