lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
|
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
klubiliige
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 26.05.07 07:16
|
|
|
No siis on kindlustusstatistika olemas, mille põhjal järjekordse sarnase yrituse hind eestlastele odavam võiks tulla ;-)
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.05.07 09:03
|
|
|
No vot ei meelde see R8 teps mitte!
Rajavõime, kurvivõime seal püsida võib ju olla esmaklass, kuid RS4 4.2 mootor ei sobi sinna, seal peaks juba miski V10 olema, näit vähemalt S6 mootor.
Nõrk, edev välimus. Ei ole see 420HJ/430NM piisav selle masina jaoks, on tehtud miski jube edev jne masin, kuid mootor on pisut alamõõduline.
Esituled, mnjah - miski leediderida alaservas, nagu miski mukitud baaridaam - IRW -
A see puhtalt minu arvamaus Lihtsalt ärritab miski selle masina juures.
PS! Mis märkimisväärt tulemus on 4.6sek@100km/h? Arvestades ca 1600kg massi.
Räägiti tohutult ala promo - Porsche killer
Oleksin rahul, kui R8 dünaamika oleks alla 4sek@100km/h.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 09:11
|
|
|
Minu arvates on see R8 üks esimesi normaalseid Audisid - vähemalt ei ripu see mootor terves ulatuses esisillast eespool nagu ülejäänud Audidel...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 26.05.07 09:48
|
|
|
Lõdvalt on see auto Porsche tasemel oma kiiruslike ja juhitavusomaduste poolest. Need kiirenduse sekundid pole küll eriti olulised aga 0-200 alla 15
sekundi ja tippkiirus 300+ pole just paha näitaja. Minu jaoks nr. 1 on tal ikkagi see mega hea mootor, siis hästi toimiv käigukast (R-tronic) ja nagu
mainitud, juhitavus on Audi jaoks kui teisest maailmast, kas just P killer aga vahet seal küll ei ole. Disain on muidugi maitseasi, välimuse osas ma
ka kahevahel (reaalselt tänaval on ta kenam kui piltidel) aga interjööri ergonoomikale ega disainile pole ühtegi etteheidet ja vaade juhikohalt on
eba-sportautolikult hea.
Muidu uus S5 on väidetavalt juhitavuselt täiesti BMW'ga võrreldav ja seda BMW fännidest EVO ajakirjanike arvates. Seega RS5 võib juba päris tõsiselt
olla M3 konkurent.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 10:20
|
|
|
Kristjan - viinamarjad on hapud
Ei ole ilus pelgalt numbrite põhjal teha järeldusi.
Proovi ikka auto enne ära ja siis kirjuta siia sama jutt.
Usun, et ühes on Audi Porschest üle - pidurdamisel on R8 palju stabiilsem.
Kahjuks Audi R8 -le ei plaanitagi suuremat mootorit peale panna - Audi ei tohi olla kiirem kui Lambo - nagu ka VW Audist.
Kellel aga R8 väheseks jääb, saab tulevikus osta RS8....
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 15:36
|
|
|
Tarmo ja Peep on juba piisavalt öelnud, ei hakka vist midagi lisama.
ja ülejäänud pildid.
S
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.05.07 15:59
|
|
|
Kas te lätakatele kah pilditegemiseruumi jätsite, või okupeerisite ala täielikult?
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
|