Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: eelsüüde (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2145)
uitaja
huviline



Registreerunud 21.11.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2,5 tdi

postitati 06.02.06 19:11 Tsiteeri
eelsüüde



k:jama järgmine---vool ei tule eelsüüteküünaldele peale,juhtub see aga peale käivitumist....aru sain nii,et ühendasin pirni ühe piibu ja massi vahele ! kui on kogemusi...ette tänades !! mootoriks 2,5tdi 96a
arvan loomulik olevat,et peale käivitumist mõni hetk küünaldel veel vool järel....aga pull selles,et enne käivitust vaja küünlad soojaks saada---see osa voolust oleks nagu puudu !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.02.06 20:05 Tsiteeri


??
miks arvad et kõigil peaks peale käivitamist küünaldel veel särts peal olema??
olen aru saanud et see on väga üksikutel süsteemidel peal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.02.06 22:04 Tsiteeri


Seda ei oska mina öelda kui üksikutel see asi peal, arvata võib et kõik sõltub releest-omadest kogemustest.Minu isendil saab siis aru kuna moto tööst on kuulda et hoiab ming aeg veel järel,kui läheb soe tagant ära siis moto pöörded langevad külmaga.Mingi aeg peaks ikka kõigil hoidma,sai heietatud ühe mazda omanikuga seda teemat ,temal oli ka nii et hoiab mingi aeg taga.Mõni spets paneb targema kommentaari siia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 06.02.06 22:39 Tsiteeri


Vool on juhtmetes niikaua kuni relee selle välja lülitab.(eriti hästi on seda klõpsu vanadel fordide diislitel kuulda):P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 06.02.06 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uitaja
k:jama järgmine---vool ei tule eelsüüteküünaldele peale,juhtub see aga peale käivitumist....aru sain nii,et ühendasin pirni ühe piibu ja massi vahele ! kui on kogemusi...ette tänades !! mootoriks 2,5tdi 96a



miks sa arvad et peale käivitumist see vool seal peal olema peab?
TDI küünlad üldiselt ei kannata pikka lülitust
pane see pirn sinna piibu otsa uuesti ja proovi kui süüte sisse keerad kas siis hakkab see pirn põlema või ei ja kui hakkab siis mille problem ??? järelikult kõik korras :) peale käivitumist need küünlad mõni hetk on järgi ja siis lülituvad ära (aga see aeg on väga lühike) tavalistel Diisel mootoritel (mitte siis TDI) neil on küünlad pikemalt järgi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.02.06 23:37 Tsiteeri


Ei tea, kuidas uuematel TDI-del, kuid vanematel diislitel on see kohe VAG autode spetsiifiine tüüpviga, et jätabki voolu peale, kuni kõik küünlad on mahapõlenud. Ise olen põletanud sel viisil maha terveid küünlakomplekte nii vabalthingavatel kui turbodiislitel. Sellepärast olengi selle osa elektriskeemist ise kohe ringi teinud KÕIGIL oma Audidel/VW-del, et saaks peale käivitumist manuaalselt küünlad välja lülida (viimati ostetul ei ole jõudnud seda veel teha, kuid praegusel igapäevaautol on küünlad samuti AINULT manuaalselt juhitavad). Uuri välja el skeemist, kuidas see Sinu autol peab olema ja kes neil üldse on erinevaid variante.
TO itsiim: Sa pidasid vist vanade Fordi diislite all silmas hoopis Sirjedel/Scorpadel kasutatud Peugeoti diislit, kuna fordi enda sõidautodiislid ei ole eriti vanad


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 07.02.06 07:24 Tsiteeri


targem on vist jah nii defineerida, et küünlad töötavad seni kuni relee välja lülitub.

sest oleneb millal mootor käima panna, kas tule kustudes armatuuris või pärast "klõpsu" kui relee välja lülitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.06 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Seda ei oska mina öelda kui üksikutel see asi peal, arvata võib et kõik sõltub releest-omadest kogemustest.Minu isendil saab siis aru kuna moto tööst on kuulda et hoiab ming aeg veel järel,kui läheb soe tagant ära siis moto pöörded langevad külmaga.

Tahad öelda, et hoiab küünlaid mingi paar kolm minti järgi vä.
Minu masin käib külmaga käivitades algul tuhande pöördega ja mingi 2-3 minuti jooksul langevad pöörded normi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 09.02.06 17:38 Tsiteeri


see pöörete kõikumine on millestki muust.
mul vastupidi tõusevad pöörded sutsu pärast paari minutit.
kuigi mootor on ilma igasugu aju/elektroonikata.
kui siis miski relee kuskil.. 1,9D 50kw
tahhokat ei ole, seega ei tea palju tõusevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]