ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 01.01.06 15:11
|
|
|
K: Kas V8-l on eriline genekas + mure laadimisega!!
Et siis mure generaatoriga ( ma ise arvan nii vähemalt), jama siis sellega, et auto käima pannes jääb aku tuli hõõguma ning pöördeid tõstes läheb veel
heledamaks. Proovisin vahetada harjasid täna ( ei onud uued), ühtedega nagu põles heledamalt, teistega tumedamalt , võta sa siis kinni. Muud pole
nagu hullu midagi, aku jõuab ära laadida tuledega ilusti, aga vahepeal ei käi mootor ilusti ja tahab välja surra, siis annad laba ja hakkab jälle
ilusti käima. Endal pole sellist jama varem olnud, tavaliselt kas laeb või mitte.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 01.01.06 15:14
|
|
|
Genekad on yldjuhul kõik samad... lihtsalt et kinnitused pead ymber tõstma.
Aga vaata miks genekas ei lae kohati! Ehk rihm lõdva või õline.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.01.06 15:19
|
|
|
Kui sügavad sooned on geneka harjade tööpinnas?
See vasekiht on seal suht õhuke.Hari tuleb ka pikalt välja ja hakkab vibreerima.Genekas maha ja remonti on ilmselt üks odavamaid lahendusi.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 01.01.06 15:27
|
|
|
Ma ei oska öelda, kui sügavale on kulunud, kuna ei võtnud genekat maha ja niisama ei näinud.
Jama aga hakkas pihta üle öö, st et ennem oli laadimisega kõik ok, kuid eile hommikul hakkas jama pihta ja auto ei tahtnud korralikult käija,
vahepeal viskab paar silindrit järelt ära, siis annad gaasi , mingi 5000 p/min ja hakkab jälle toimima. Eile sai veel puhastatud ära aku + klemm, mis
oli jubeda oksiidiga, aga kasu miskit.
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.01.06 16:26
|
|
|
V8-l peaks olema 90A genekas nagu ka osadel kliimaga mudelitel.Mul on üks remontivajav olemas,võiks ta ilma rahata ära anda kuid ise ei viitsi teda
kuskile toimetada.Tartus remonditakse genekaid,vahetus fond ka olemas.
auto nr 27
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 01.01.06 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kollerimees
V8-l peaks olema 90A genekas nagu ka osadel kliimaga mudelitel.Mul on üks remontivajav olemas,võiks ta ilma rahata ära anda kuid ise ei viitsi teda
kuskile toimetada.Tartus remonditakse genekaid,vahetus fond ka olemas. |
Oskad äkki täpsemalt öelda, kus neid remonditakse ja mis hinnaga????
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 02.01.06 18:29
|
|
|
Nii täna sai käidud üle testeriga ja tulemuseks täie koormusega genekast tulev vool oli 12,5 V; 3000p/min oli vool 13,6 V seda aku pealt mõõdetuna ;
tühikäigul ilma koormuseta oli 13,5 V akult võetuna ja genekast otse võetuna ilma koormuseta oli 13,8 V.
Pmt peaks ju asi toimima , aga tuli hõõgub endiselt. Proovin homme vedada otse massi genekale ja eks siis näeb edasi.
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 02.01.06 19:34
|
|
|
Harjad või dioodiblokk, ega seal muud väga olla saa. Kõige lihtsam on viia remonti, kui ise suurt asjast ei jaga, tuleb lõppkokkuvõttes odavam.
Ps: minu V8-l on küll 120A genekas
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 02.01.06 22:46
|
|
|
kõlab nagu oleks mõni diood otsad andnud. hiiul on üks genekate remont ja üks on ka kadaka tee ääres melasi taga.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.01.06 20:48
|
|
|
Kui täiskoormusel laadimine ära kaob on raudselt probleem harjades või geneka rootori kontaktrõngastes-laagrites.Pööretega viskab harja õhku lihtsalt
ja kogu lugu.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 03.01.06 21:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Nii täna sai käidud üle testeriga ja tulemuseks täie koormusega genekast tulev vool oli 12,5 V; 3000p/min oli vool 13,6 V seda aku pealt mõõdetuna ;
tühikäigul ilma koormuseta oli 13,5 V akult võetuna ja genekast otse võetuna ilma koormuseta oli 13,8 V.
Pmt peaks ju asi toimima , aga tuli hõõgub endiselt. Proovin homme vedada otse massi genekale ja eks siis näeb edasi. |
Igaks juhuks võid massi kontrollida aga tundub et dioodsillas mõni diood lekib.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 04.01.06 16:28
|
|
|
Mass olemas, uus juhe kõrvalt veetud ja ikka sama.
Laagrid teevad häält küll ja ka pisike lõtk sees, aga pöördeid tõstes jah hakkab tuli veidi heledamalt põlema, kuid ei lähe ka päris põlema.
Uurisin eile geneka laagrite maksumust ja üllatus oli suur, kui leidsin et ühe geneka laagri hind on ligi 500 Eeki ja teise natuke üle 100eeki.
Millest selline jõhker hinnavahe?????
Oskab äkki keegi öelda laagrite mõõte, et leida kusagilt mujalt neid, kui esindusest.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 04.01.06 17:01
|
|
|
120 A genekal peaks olema laagrid 6303 ja 6203.Üks maksab ca 80 eek ja teine ca 50 eek Halvemal juhul on esimene laager eriline mõõtudega 17x52x17 ja
maksab 270 eek.Laagreid saad siit http://www.melasiauto.ee
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 04.01.06 19:19
|
|
|
No nii, kui Eestisse jõuan tagasi proovin asjasse süveneda uuesti.
Tänan kõiki, kes abiks olid!!!
Tervitades Veiko
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.01.06 23:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Igaks juhuks võid massi kontrollida aga tundub et dioodsillas mõni diood lekib. |
Ega V8 peal genekas ei paikne nii, et alt pori peale pritsib?
Endal oli omal ajal rõõm seda näha lahtivõtmisel, et sool oli dioodiploki alumiiniumplaadi servast ära söönud nii, et 1 diood oli ühenduse kaotanud.
Pirakas jootekolb ja tükk vaskplekki aitasid välja ning asi töötas jälle (siit jälle näide põhja-aluse kaitse tähtsusest)
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 05.01.06 07:07
|
|
|
Põhjakate puudu küll jah, aga eks ma võta ta varsti maha ja anna teda , mis viga oli.
Tänud!!!
|
|
|
jr
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.02.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.06 20:39
|
|
|
generaator
kui uut vaja siis oleks pakkuda-120 amprit ja 100 amprit asun tartus tel.56700975
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 08.01.06 20:56
|
|
|
Vahetusfondiga genekate vahetus ja remont on Tartus Vilja 14.Seal on ka starterite remont ja ka muud.Venelased teevad kuid siiani on mul vaid
kiidusõnu.Garantiiga asjad on kõik.Pole mingit mõtet lammarist asju osta.Garantiiga starteri eest küsiti 500.-.Tel oli tal vanasti 5018179 kuid ei tea
kas praegu toimib see number.
auto nr 27
|
|
|
|