Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Suur jama (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2070)
OLIVIA
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 turbo

sad.gif postitati 03.04.05 00:51 Tsiteeri
Suur jama



Kas audi 200 t, 86a on peal lamda andur?Kurat midagi jubib hirmsalt,kui auto külmalt käima panna siis on normaalne aga 2 minutit lasen käija siis hakkavad pöörded kõikuma.Hetkeks paneb põlema mootori vea tule ja siis tahab nagu välja surra,siis kustub tuli ära ja pöörded jälle normis nii mudkui kõigub,sõita ei anna kohe üldse.Kui hoian pöörded 2000 peal siis ei muuda pöördeid ja ei pane ka põlema mootori vea tuld.Milles võib olla asi??Äkki oskab keegi aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 03.04.05 07:08 Tsiteeri


täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.04.05 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.


lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.04.05 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.


lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida.


Ja kui mu see tuluke põlema hakkas siis oli asi det anduris nii et ka selle korras olek tasub üle vaadata ta tavaliselt lihtsalt praguneb ära sest ta(moto) bloki küljepeal.

aukoht:http://www.zone.ee/simosoop/stuff/det.JPG?2

Minu oma oli seal paigatud jne aga tegelt ta varjestatud juhe nii et seda paigata ei ole võimalik!
Ei tea ainult kas 200 ka selline asi just selline välja näeb ja kas tal üldse on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OLIVIA
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 turbo

postitati 03.04.05 18:30 Tsiteeri


Ausalt öeldes,ei ampsa ma Audi mootorist sittagi.Seal seda elektroonika jama üsna usinasti peale topitud.Mootorist niipalju,et 2,2 ja 134kw.Õhulõdvikud terved,vahetasin välja ka kõik peened voolikud mis tundusid kahtlased.Kus asub ja milline on tühikäigu mootor??Kus ja milline on ka kütte surve juht regulaator?Üks tark arvas,et äkki on tühikäigu regulaator relee tuksis,mis kostate??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 03.04.05 19:39 Tsiteeri


Mulle tundub kõige reaalsem viga olevat siiski kütusega, täpsemalt selle surves/surve puudumises. Esimesena kahtlustaks juhtrõhu regulaatorit (ploki vasakul küljel, 2 bena voolikut ja pistik küljes). Aga alusta sellest, et kontrolli surved ära. Õpetus siin: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ficis.html#fuelp Konkreetne jutt käib küll MC mootori kohta kuid numbrid peaksid enamvähem samad olema. "Warmup regulator control pressure" e. juhtrõhu regulaatori kontroll surve - see huvitab Sind kõige rohkem.
Tühikäigu mootorist räägitakse siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4255#pid39682 Kontrolli, et Sul oleks peal õige relee/juhtplokk, neid mõnikord vahetatakse suvaliselt jne. Selle jubina õiget koodi ma kahjuks ei tea...
Veakoode oled lugenud? Kontrolli üle. Protseduur selline (jutt küll KH kohta, aga samuti peaks ka KG toimetama): http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html .
Praegu nagu rohkem ei teagi... viga võib olla ka täiesti ebanormaalselt lihtsas asjas. Näiteks mõne temp. anduri juhe katki vms. Vana auto puhul täiesti reaalne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OLIVIA
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 turbo

postitati 03.04.05 20:13 Tsiteeri


Aitähh,hakkan nuputama ja asju üle kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 04.04.05 15:14 Tsiteeri


endal on aegajalt sama mure (Audi B4 85kw) et kui auto käima panna ja lasta kohapeal töötada (talvel soojeneda) siis hakkab tõrkuma, aga kui peale käivitamist kohe kaasipedaali korraks vajutada ja lasta siis edasi käia siis jääb korralikult käima...siiamaani pole viga avastanud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]