Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6- Külmkäivitus (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 6068)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.02.05 08:14 Tsiteeri


Eile oli väike telefoni vestlus.See pumba pea on võimalik ära remontida ja maksab 3-4 tuhat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.05 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Kas see pumba pea on võimalik ära remontida ja kui jah siis palju maksab.
:cool:On võimalik,sain eile auto kätte ja kõik minu mured on murtud.See rõõm läheb maksma 3,5-4kilo eek.Kellel mure v6 mootoriga tdi-l saab ka abi analookse vea korral.Nii,et kiirustage seltsimehed unetud.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 01.02.05 14:50 Tsiteeri


4 kilo eest võin autot pikemalt ka käivitada ja ära kasutada umbes neli akut.Nii et pole mõtet puutuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anttix
huviline



Registreerunud 31.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.05 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Eile oli väike telefoni vestlus.See pumba pea on võimalik ära remontida ja maksab 3-4 tuhat.


Kas keegi sellist tööd ka Tallinnas ette võtab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.05 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
4 kilo eest võin autot pikemalt ka käivitada ja ära kasutada umbes neli akut.Nii et pole mõtet puutuda.
Selles võib sull õigus olla:D,kuid lisaks akudele saad sa lahti mingil ajal starterist kui hästi läheb siis ka hammas vööst:(;.Kui see pumbas olev elektro magnet läbi peaks minema,siis jääb sulle soovida ainult külma kõhtu ja paksu rahakotti.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 01.02.05 20:24 Tsiteeri


Oleneb sellest kui kaua keegi konkreetse autoga sõita kavatseb.Mina sõidan ühe autoga aasta või poolteist.Selleks et selle autoga kellelgi teisel edaspidi tore sõita oleks ei viitsi punnitada.Auto on sõimiseks mitte lakkumiseks ja putitamiseks .Kui konkreetse auto remont läheb liiga kalliks on lihtsam see maha müüa odavamalt kui ilge papp sisse laduda ja siis aasta pärast hinnalanguse tagajärjel veel rohkem hävida. Kui ei ole just mingi uunikum.Eks ikka igaüks vaatab oma vaatenurgast.Minu nurk on selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dmx
huviline



Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.05 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Oleneb sellest kui kaua keegi konkreetse autoga sõita kavatseb.Mina sõidan ühe autoga aasta või poolteist.Selleks et selle autoga kellelgi teisel edaspidi tore sõita oleks ei viitsi punnitada.Auto on sõimiseks mitte lakkumiseks ja putitamiseks .Kui konkreetse auto remont läheb liiga kalliks on lihtsam see maha müüa odavamalt kui ilge papp sisse laduda ja siis aasta pärast hinnalanguse tagajärjel veel rohkem hävida. Kui ei ole just mingi uunikum.Eks ikka igaüks vaatab oma vaatenurgast.Minu nurk on selline.


Täitsa nõus sinuga, ma ei saa aru kas ta paneb sinna siis mingid uued jupid mis on nii kallid, või kas see remont kestab 2 nädalat et nii kallis on või tahab elumees ratsarikkaks saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.05 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dmx
Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Oleneb sellest kui kaua keegi konkreetse autoga sõita kavatseb.Mina sõidan ühe autoga aasta või poolteist.Selleks et selle autoga kellelgi teisel edaspidi tore sõita oleks ei viitsi punnitada.Auto on sõimiseks mitte lakkumiseks ja putitamiseks .Kui konkreetse auto remont läheb liiga kalliks on lihtsam see maha müüa odavamalt kui ilge papp sisse laduda ja siis aasta pärast hinnalanguse tagajärjel veel rohkem hävida. Kui ei ole just mingi uunikum.Eks ikka igaüks vaatab oma vaatenurgast.Minu nurk on selline.


Täitsa nõus sinuga, ma ei saa aru kas ta paneb sinna siis mingid uued jupid mis on nii kallid, või kas see remont kestab 2 nädalat et nii kallis on või tahab elumees ratsarikkaks saada.
KÕIGE PAREMA ETTEKUJUTUSE SAAB ASJATEST SIIS, KUI TALLE ENESELE HELISTADA.Kuid kui talle saadetakse Saksast:D pumpasid tegemisele,siis ei näe ma põhjust kahelda tema pädevuses.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dmx
huviline



Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.05 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: dmx
Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Oleneb sellest kui kaua keegi konkreetse autoga sõita kavatseb.Mina sõidan ühe autoga aasta või poolteist.Selleks et selle autoga kellelgi teisel edaspidi tore sõita oleks ei viitsi punnitada.Auto on sõimiseks mitte lakkumiseks ja putitamiseks .Kui konkreetse auto remont läheb liiga kalliks on lihtsam see maha müüa odavamalt kui ilge papp sisse laduda ja siis aasta pärast hinnalanguse tagajärjel veel rohkem hävida. Kui ei ole just mingi uunikum.Eks ikka igaüks vaatab oma vaatenurgast.Minu nurk on selline.


Täitsa nõus sinuga, ma ei saa aru kas ta paneb sinna siis mingid uued jupid mis on nii kallid, või kas see remont kestab 2 nädalat et nii kallis on või tahab elumees ratsarikkaks saada.
KÕIGE PAREMA ETTEKUJUTUSE SAAB ASJATEST SIIS, KUI TALLE ENESELE HELISTADA.Kuid kui talle saadetakse Saksast:D pumpasid tegemisele,siis ei näe ma põhjust kahelda tema pädevuses.:cool:


Seda kindlasti, tean ka et minu kodulinnast viiakse autosi tema juurde ja oma sõbergi viis sinna auto aga jah natsa kallis tundub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 02.02.05 14:57 Tsiteeri


Ega ma tema kompetentsuses ei kahtle aga lihtsalt kallis tundub olema.Ma ei ole seda pumba pead lahti võtnud ega tea mis seal sees on.Kui seda saab remontida siis kindlasti on ka teisi kes seda teevad.Ja võimalik et odavamalt.Kogu asi seisneb hinnas.ALati on kõige lihtsam osta poest uus jupp mis vajab vahetamist või viia remonti kohta mida tead.Kui ei ole lihtsalt nii palju raha et seda teha siis tuleb otsida alternatiive. Toon siinkohal toon näite kuidas mõni remondimees üritab inimese mure najal endale kergelt raha teenida. Mul läks roolilatt tuksi ja pidin viima remonti ttü vana kätte.Võtsin lati maha ja helistasin talle.Remont pidi minema 600 eeki.Tema oli aga sellel päeval matustel.Aga latt oli maas ja auto tõstuki peal.Siis helistasin ühele teisele remontnikule.Ta ütlles et remont läheb 1200.Päeva mul kaotada ei olnud ja viisin tema kätte. Ütles et saab õhtuks kätte.Pärast ütles et ikka ei saa .Saab homme.Lõin käega ja läksin ostsin lammutusest 1000 eekiga teise korras lati.Panin peale ja pärast selgus et see remontnik viis lati ttü vana kätte.Ühesõnaga tahtis lihtsalt 600 selle eest et ta lati sinna viis.Fakt on see et selle remontnikuga enam ma elus tegemist ei tee. Lihtsalt pole nii rikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.03.05 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dmx
Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Vahepeal tähendasin enda masinal ka seda.Hommikul käivitub hästi.Soojast peast hästi.Aga kui paned käima ja sõidad ainul paar kilti ja jätad 2-3 tunniks seisma siis ei taha käima minna.Selline tunne on nagu küte oleks ära vajunud.Ketrab nii kaua kui kütte kätte saab ja siis läheb paugust käima.Seda on olnud paar kolm korda.


Aga kui pikemalt oled sõitnud ja jätad 3- 4 h seisma, kuidas siis käivitus on?
Mul kütus tagasi küll ei tohiks vajuda.

Mul sama jama et peale 4h seismist läheb kehvemalt käima ja nüüd nende suurte külmadega vajab hommikuti ikka pikka käiamist ja kuna starter pole elektrimootor, siis viimased kaks korda on tahtnud oma 5-6 korda käiamist enne kui käima läheb.
Kusjuures auto on 3 korda Joes Garaa˛is käinud ja kõik pihustid, "küünlad" on vahetatud ja diagnostika järgi peaks kõik korras olema.
Pikalt diislit üldse käivitada tohib?
Kui arvata et viga on pumbas, siis kuidas seda kontrollida?
Ainult Igaks juhuks ei tahaks mingit kulukat aktsiooni ette võtta.
Jagan arvamust, et auto ei ole ainult tarbeese nagu ka jalgratas ei ole minu jaoks ainult tarbeese.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 17.03.05 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: dmx
Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Vahepeal tähendasin enda masinal ka seda.Hommikul käivitub hästi.Soojast peast hästi.Aga kui paned käima ja sõidad ainul paar kilti ja jätad 2-3 tunniks seisma siis ei taha käima minna.Selline tunne on nagu küte oleks ära vajunud.Ketrab nii kaua kui kütte kätte saab ja siis läheb paugust käima.Seda on olnud paar kolm korda.


Aga kui pikemalt oled sõitnud ja jätad 3- 4 h seisma, kuidas siis käivitus on?
Mul kütus tagasi küll ei tohiks vajuda.

Mul sama jama et peale 4h seismist läheb kehvemalt käima ja nüüd nende suurte külmadega vajab hommikuti ikka pikka käiamist ja kuna starter pole elektrimootor, siis viimased kaks korda on tahtnud oma 5-6 korda käiamist enne kui käima läheb.
Kusjuures auto on 3 korda Joes Garaa˛is käinud ja kõik pihustid, "küünlad" on vahetatud ja diagnostika järgi peaks kõik korras olema.
Pikalt diislit üldse käivitada tohib?
Kui arvata et viga on pumbas, siis kuidas seda kontrollida?
Ainult Igaks juhuks ei tahaks mingit kulukat aktsiooni ette võtta.
Jagan arvamust, et auto ei ole ainult tarbeese nagu ka jalgratas ei ole minu jaoks ainult tarbeese.

Nii :)
Sain korda asja, nüüd käivitus ilusti esimese korraga ka -18 kraadiga.
Selgus, et eelsüüte küünalde pistikud ei andnud korralikult ühendust ja korralikult sai voolu ainult 2 küünalt.
Minge käige siis jälle Joes Garaa˛is ära, saate ise ehk ka korda.
Samas nemad need küünlad paar kuud tagasi vahetasid ja peale seda läks nagu külmalt kehvemalt käima, aga see selleks.
Jee :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 17.03.05 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anttix
...olen A6 2.5TDI 132kw '00 omanik ja antud teemale juba pikemalt vastust otsinud...kaks korda erinevas diagnostikas käinud ja ei mõhkugi. Audi keskus soovitas mul 20k eest uue pumba osta, "ehk aitab"...
Situatsioon:
Probleem käivitusel kui auto on seisnud 1-4h, käitab ca 1min ja siis läheb paugust(nii ,et ilge valge pilv selja taga).
Käivituse mis toimuvad seismajätmisest ca 1h jooksul on normaalsed ja kõik mis toimub juba külma autoga on normaalne.
Enda arvates on pumbaviga välistatud kuna muul ajal käivitub.Kahtlused mõnel temp anduril vms. aga kuna enda "autotehnilised" teadmised ei ole 5+ siis abiks kõik soovitused.

Proovin lähipäevil kas mõni eelpool kirjas olev soovitus aitab, kuid "asjamehi" on igasuguseid kallal käinud ja keegi kommenteerida ei oska ning siiani pean leppima oma audi "kompleksiga".



Kas said oma probleemile lahenduse?
Minu autol tekkisid nädala eest täpselt samad sümptomid. Hommikul -15...-20 kraadi pole probleem, mingi 30 min jooksul peale seismajäämist saab ka veel käiates tööle, kuid kui seisnud u 2...3 tundi siis enam käima ei saa. Käia mingi 1...2 minutit ja siis ilge valge suitsu pilv järel, mis tekib süttimata kütusest. Ainult eetriga läheb kohe käima. Motoks kah 2,5 V6 132kw.
Ja mis siis selgus: Valeks oli lambist läinud eelsüüte nurk. Joe's garaa˛is pandi süüde paika ja nüüd no problemo.

Oletan et sul täpselt sama viga. Ei maksa kohe probleemide tekkides pumba kallale tormata. Maksad ennast muidu lihtsalt haigeks. :P


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.05 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Tsitaat:
Algselt postitas: anttix
...olen A6 2.5TDI 132kw '00 omanik ja antud teemale juba pikemalt vastust otsinud...kaks korda erinevas diagnostikas käinud ja ei mõhkugi. Audi keskus soovitas mul 20k eest uue pumba osta, "ehk aitab"...
Situatsioon:
Probleem käivitusel kui auto on seisnud 1-4h, käitab ca 1min ja siis läheb paugust(nii ,et ilge valge pilv selja taga).
Käivituse mis toimuvad seismajätmisest ca 1h jooksul on normaalsed ja kõik mis toimub juba külma autoga on normaalne.
Enda arvates on pumbaviga välistatud kuna muul ajal käivitub.Kahtlused mõnel temp anduril vms. aga kuna enda "autotehnilised" teadmised ei ole 5+ siis abiks kõik soovitused.

Proovin lähipäevil kas mõni eelpool kirjas olev soovitus aitab, kuid "asjamehi" on igasuguseid kallal käinud ja keegi kommenteerida ei oska ning siiani pean leppima oma audi "kompleksiga".



Kas said oma probleemile lahenduse?
Minu autol tekkisid nädala eest täpselt samad sümptomid. Hommikul -15...-20 kraadi pole probleem, mingi 30 min jooksul peale seismajäämist saab ka veel käiates tööle, kuid kui seisnud u 2...3 tundi siis enam käima ei saa. Käia mingi 1...2 minutit ja siis ilge valge suitsu pilv järel, mis tekib süttimata kütusest. Ainult eetriga läheb kohe käima. Motoks kah 2,5 V6 132kw.
Ja mis siis selgus: Valeks oli lambist läinud eelsüüte nurk. Joe's garaa˛is pandi süüde paika ja nüüd no problemo.

Oletan et sul täpselt sama viga. Ei maksa kohe probleemide tekkides pumba kallale tormata. Maksad ennast muidu lihtsalt haigeks. :P

Minul oli probleem pumba peas,ning tänaseks on see juba unustatud häda minu jaoks:cool:.Soovitan soojalt helistada Viljandi sellele sellile,kuna sa ei saanud ju põhjust teada millest sull süüde vale oli.Diagnost ei näita selle vea põhjust välja.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vader
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.

postitati 17.03.05 20:34 Tsiteeri


hmmm oman ka diislit nimelt 1,9td ja käivitamise probleemid võivad olla sellised kas pump kuid see vähe tõenäoline kui peale pikkade seismiste muidu normselt käivitub siis see kui näiteks on aku nõrk ei taha ka külma mootoriga käima minna sest diisel tahab alguses kohe päris kiiret mootori ringi ajamist ja mis muidugi kõige tõenäolisem on see et saab lisa õhku seda võib ta saada ka siis kui silmaga vaadates tundub et voolikud on korras ja audidel on see eripära et kui õhk sees siis ei taha mootor seda ise välja ajada lisa õhupuhul soovitan et pange üks voolik läbipaistev siis kohe näha kas võtab või ei võta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.8% - SQL: 26.2%]