Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
smi

 postitati 20.06.11 15:01
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?


Ilmselt undab siis teise poole laager hoopis.
qqopp

 postitati 20.06.11 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?

Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele ja läks. Vöi oli vastupidi.


Audi 80 92a. ja edasi... LK. 39 http://www.scribd.com/doc/12751906/Audi-80-1992-b4-Reparaturleitfaden-Manual#fullscreen
M16 - 200NM
M14 - 120NM
jaakk

 postitati 20.06.11 07:19
Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?

KsenoonE

 postitati 19.06.11 16:00
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?

Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele ja läks. Vöi oli vastupidi.
qqopp

 postitati 19.06.11 15:53
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?


Super :D
Tänud :)
audi_a4_v6

 postitati 19.06.11 15:42
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?
qqopp

 postitati 19.06.11 14:42
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?
QUATTRO

 postitati 10.04.11 10:11
Neid originaal klambreid saab spetsiaal tööriista omamata väga eduliselt kinni pigistada vanakooli pisemate naelatangidega.
Ehituspoest saadaval ok hinna eest.
Sinna harude vahele peab leidma ainult mingi poldi, et see suruks alla klambri tippu.
Raske seletada nii, aga niisama pigistades kipub see klambri kinnitus kõrgeks püramiidiks muutuma.
Mul on omal need vitsatangid olemas, olude sunnil sai kunagi ammu würthist ostetud, siis oli nende hind 1600 eeku. Enne seda sai aga naelatangide ja sobiva metallitükiga kõik ära korrastatud.

Kauri
Jann

 postitati 10.04.11 10:04
Ma lisaks siia teemasse, et kummi suurem kinnitusklamber peaks ikkagi vajutatav olema, nagu originaalis. Keeratav klamber ei pruugi mahtuda osadel mudelitel ringi käima, kuna kruvi osa on kõrgem. Väiksel pole vahet, mis panna sinna.
KsenoonE

 postitati 09.04.11 19:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud.

Mul läks katki too, aga võibolla tegin ise ka kogemata :D seal olid sooned sees ja läks pooleks...võibolla oma lollusest.
Taavi

 postitati 09.04.11 18:41
Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud.
KsenoonE

 postitati 09.04.11 18:08
Tsitaat:
Algselt postitas: GrHo66
Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest! :)

Tuli meelde, et pärast peab panema ka uue splindi kuna vana läheb arvatavasti katki kui veovõlli otsa eemaldad. Uue panek kah suht nokitsemine, paned splindi ära ja siis õrnalt koputad haamriga veovõlli otsa keskele ja siis ka ääred kuni ots ilusti paika läheb ja siis proovi kätega tirida, kas tuleb otsast või ei(ei tohi tulla). Tundub keeruline jutt, aga kui asi su ees on siis saab aru.

Edu tööga!
GrHo66

 postitati 09.04.11 18:03
Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest! :)
arsi

 postitati 09.04.11 15:46
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?
kps

 postitati 09.04.11 15:30
Esimeste rataste puhul pole tõesti mingit mõtet seestpoolt veovõlli lahti lasta. Ratas välja keeratult saab mõlemad pooled kenasti välja. Endal on võlli tagasi panekuks tavaliselt korralikud kullinokad abiks olnud, sest uus ots on reeglina pisut kapriissem ja käsitsi punnimisel pole pointi :).
KsenoonE

 postitati 09.04.11 13:52
Sai endal kah kunagi vahetatud, pole sääl midagi rasket. Natuke nokitsemist vajab see, et uue kummi klambrid kinni saab. Kui ei saa siis võib ehituspoest / autopoest osta ka neid klambreid mida saab kruvikeerajaga kinni keerata.

1)Plekkvelg või miski sobiv velg alla(poltidega kinni ikka), et oleks nähtav ratta keskel olev suur polt, see keere lahti, võib üsna raskelt kinni olla, hea pikendus abiks. Endal keerata ei saanud siis panin võtme külge ja peksin kuvaldaga selle poldi lahti.

Polt ja velg ära võetud peaks olema pilt selline;
http://i56.tinypic.com/2dwdf68.jpg

2)Nüüd keera see ratas täiesti välja, mille kummi hakkad vahetama, nii, et saaksid ligi poolteljele, siis lükka seda pooltelge natuke kasti poole, samal ajal tiri ta rummu seest välja ja eemale pidurikettast jne, vaade selline;
http://i56.tinypic.com/308fghf.jpg

3)Et veovõlli ots kätte saada võta see sama polt mis ära keerasid ja pane see veovõlli otsa külge tagasi ja keera kuni käib väike krõks ja veovõlli ots kukub sulle kätte (ei pea tugevasti kinni keerama, muidu pärast on vaja kruustange, et polt kätte saada otsast)

4)Vana kumm maha, korralikult ära puhastada kõik, uus kumm - määret täis, klambrid peale ja tagasi kokku, surudes pooltelje koos otsaga jälle tagasi rummu sisse(vaata, et hambad ilusti istuma hakkaks), poldiga eest kinni, ratas tagas ja valmis.

Loodan, et abiks ja pole meelest midagi läinud :D

/Keegi mode võiks paigutada teema ka DIY alla :)
Renz0

 postitati 09.04.11 11:40
Lase kastipoolt need kaksteistkant poldid lahti ja siis pooltelje otsapolt lahti ja peaks tulema selt vahelt välja nii, et ei lase sarniire ega midagi lahti :)
GrHo66

 postitati 09.04.11 11:31
Kui keeruline võib olla vasaku välimise veovõlli kummi vahetus? Kas tuleb palju asju lahti võtta, et see sealt kätte saada? Autoks A6 C4 Avant 16v 1994.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.0% - SQL: 35.0%]