Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Veovõlli kumm (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 7803)
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 09.04.11 11:31 Tsiteeri
Veovõlli kumm



Kui keeruline võib olla vasaku välimise veovõlli kummi vahetus? Kas tuleb palju asju lahti võtta, et see sealt kätte saada? Autoks A6 C4 Avant 16v 1994.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 09.04.11 11:40 Tsiteeri


Lase kastipoolt need kaksteistkant poldid lahti ja siis pooltelje otsapolt lahti ja peaks tulema selt vahelt välja nii, et ei lase sarniire ega midagi lahti :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.04.11 13:52 Tsiteeri


Sai endal kah kunagi vahetatud, pole sääl midagi rasket. Natuke nokitsemist vajab see, et uue kummi klambrid kinni saab. Kui ei saa siis võib ehituspoest / autopoest osta ka neid klambreid mida saab kruvikeerajaga kinni keerata.

1)Plekkvelg või miski sobiv velg alla(poltidega kinni ikka), et oleks nähtav ratta keskel olev suur polt, see keere lahti, võib üsna raskelt kinni olla, hea pikendus abiks. Endal keerata ei saanud siis panin võtme külge ja peksin kuvaldaga selle poldi lahti.

Polt ja velg ära võetud peaks olema pilt selline;
http://i56.tinypic.com/2dwdf68.jpg

2)Nüüd keera see ratas täiesti välja, mille kummi hakkad vahetama, nii, et saaksid ligi poolteljele, siis lükka seda pooltelge natuke kasti poole, samal ajal tiri ta rummu seest välja ja eemale pidurikettast jne, vaade selline;
http://i56.tinypic.com/308fghf.jpg

3)Et veovõlli ots kätte saada võta see sama polt mis ära keerasid ja pane see veovõlli otsa külge tagasi ja keera kuni käib väike krõks ja veovõlli ots kukub sulle kätte (ei pea tugevasti kinni keerama, muidu pärast on vaja kruustange, et polt kätte saada otsast)

4)Vana kumm maha, korralikult ära puhastada kõik, uus kumm - määret täis, klambrid peale ja tagasi kokku, surudes pooltelje koos otsaga jälle tagasi rummu sisse(vaata, et hambad ilusti istuma hakkaks), poldiga eest kinni, ratas tagas ja valmis.

Loodan, et abiks ja pole meelest midagi läinud :D

/Keegi mode võiks paigutada teema ka DIY alla :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.04.11 15:30 Tsiteeri


Esimeste rataste puhul pole tõesti mingit mõtet seestpoolt veovõlli lahti lasta. Ratas välja keeratult saab mõlemad pooled kenasti välja. Endal on võlli tagasi panekuks tavaliselt korralikud kullinokad abiks olnud, sest uus ots on reeglina pisut kapriissem ja käsitsi punnimisel pole pointi :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 09.04.11 15:46 Tsiteeri


Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 09.04.11 18:03 Tsiteeri


Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.04.11 18:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GrHo66
Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest! :)

Tuli meelde, et pärast peab panema ka uue splindi kuna vana läheb arvatavasti katki kui veovõlli otsa eemaldad. Uue panek kah suht nokitsemine, paned splindi ära ja siis õrnalt koputad haamriga veovõlli otsa keskele ja siis ka ääred kuni ots ilusti paika läheb ja siis proovi kätega tirida, kas tuleb otsast või ei(ei tohi tulla). Tundub keeruline jutt, aga kui asi su ees on siis saab aru.

Edu tööga!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 09.04.11 18:41 Tsiteeri


Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.04.11 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud.

Mul läks katki too, aga võibolla tegin ise ka kogemata :D seal olid sooned sees ja läks pooleks...võibolla oma lollusest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.04.11 10:04 Tsiteeri


Ma lisaks siia teemasse, et kummi suurem kinnitusklamber peaks ikkagi vajutatav olema, nagu originaalis. Keeratav klamber ei pruugi mahtuda osadel mudelitel ringi käima, kuna kruvi osa on kõrgem. Väiksel pole vahet, mis panna sinna.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.04.11 10:11 Tsiteeri


Neid originaal klambreid saab spetsiaal tööriista omamata väga eduliselt kinni pigistada vanakooli pisemate naelatangidega.
Ehituspoest saadaval ok hinna eest.
Sinna harude vahele peab leidma ainult mingi poldi, et see suruks alla klambri tippu.
Raske seletada nii, aga niisama pigistades kipub see klambri kinnitus kõrgeks püramiidiks muutuma.
Mul on omal need vitsatangid olemas, olude sunnil sai kunagi ammu würthist ostetud, siis oli nende hind 1600 eeku. Enne seda sai aga naelatangide ja sobiva metallitükiga kõik ära korrastatud.

Kauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
qqopp
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw

postitati 19.06.11 14:42 Tsiteeri


Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.06.11 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qqopp
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw

postitati 19.06.11 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?


Super :D
Tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 19.06.11 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?

Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele ja läks. Vöi oli vastupidi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 20.06.11 07:19 Tsiteeri


Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
qqopp
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw

postitati 20.06.11 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?


Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud:P

Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?

Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele ja läks. Vöi oli vastupidi.


Audi 80 92a. ja edasi... LK. 39 http://www.scribd.com/doc/12751906/Audi-80-1992-b4-Reparaturleitfaden-Manual#fullscreen
M16 - 200NM
M14 - 120NM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 20.06.11 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?


Ilmselt undab siis teise poole laager hoopis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.4% - SQL: 33.6%]