Teema ülevaade |
smi
|
postitati 20.06.11 15:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ? | |
Ilmselt undab siis teise poole laager hoopis.
|
qqopp
|
postitati 20.06.11 11:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ? |
Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi
vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel
ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud
Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga
veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin? |
Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll
jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele
ja läks. Vöi oli vastupidi. |
Audi 80 92a. ja edasi... LK. 39 http://www.scribd.com/doc/12751906/Audi-80-1992-b4-Reparaturleitfaden-Manual#fullscreen
M16 - 200NM
M14 - 120NM
|
jaakk
|
postitati 20.06.11 07:19 |
Ilmselt peale liigse pingutamise enam laagrist asja ei saa?
Mul vahetati rattalaager ära ja peale vahetamist undab uus laager hullemini, kui vana ja loksunud laager.
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ? |
|
KsenoonE
|
postitati 19.06.11 16:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ? |
Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi
vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel
ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud
Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga
veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin? |
Mingid suht kõvad NM olid seal küll, aga enam meeles pole, samas ma ei keeranud momentvõtmega kinni ja jamasid pole olnud. Muidu kopsimise kohta küll
jah, et üks konkrteetne pauk ja läheb paika. Ma ise alustasin õrnalt otsa äärtele kopsimisest ja kui enamvähem paigas siis tugevam pauk otse keskele
ja läks. Vöi oli vastupidi.
|
qqopp
|
postitati 19.06.11 15:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ? |
Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi
vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel
ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud
Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga
veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin? |
Super
Tänud
|
audi_a4_v6
|
postitati 19.06.11 15:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ? |
Jah, ma just täna oma coupel vahetasin esisillas juhipoolse välimise veovõlli kummi ära (esiveolisel sama moodi) ja minu kogemus näitab, et mingi
vaikse koksimisega see veovõll üle splindi tagasi ei lähe, tahab ikka konkreetset ja kõva matsu saada õiges suunas, olen vahetanud erinevatel autodel
ca 6 korda sellist asja ja mingi vaikne koksimine pole tulemust andnud
Kas see otsapoldi kinnikeeramine ikka käib mingi kindla jõuga? Ma nagu tean, et koonuslaagritel on oluline, et oleks teatud jõuga keeratud, aga
veosildadel tavaliselt nagu pole koonuslaagrid, seega ikka lihtsalt täie jõuga kinni või ma eksin?
|
qqopp
|
postitati 19.06.11 14:42 |
Kas b4 2.0 fwd veovõlli otsa saab eemaldada samal viisil nägu KsenoonE õpetas eespool ?
|
QUATTRO
|
postitati 10.04.11 10:11 |
Neid originaal klambreid saab spetsiaal tööriista omamata väga eduliselt kinni pigistada vanakooli pisemate naelatangidega.
Ehituspoest saadaval ok hinna eest.
Sinna harude vahele peab leidma ainult mingi poldi, et see suruks alla klambri tippu.
Raske seletada nii, aga niisama pigistades kipub see klambri kinnitus kõrgeks püramiidiks muutuma.
Mul on omal need vitsatangid olemas, olude sunnil sai kunagi ammu würthist ostetud, siis oli nende hind 1600 eeku. Enne seda sai aga naelatangide ja
sobiva metallitükiga kõik ära korrastatud.
Kauri
|
Jann
|
postitati 10.04.11 10:04 |
Ma lisaks siia teemasse, et kummi suurem kinnitusklamber peaks ikkagi vajutatav olema, nagu originaalis. Keeratav klamber ei pruugi mahtuda osadel
mudelitel ringi käima, kuna kruvi osa on kõrgem. Väiksel pole vahet, mis panna sinna.
|
KsenoonE
|
postitati 09.04.11 19:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud. |
Mul läks katki too, aga võibolla tegin ise ka kogemata seal olid sooned
sees ja läks pooleks...võibolla oma lollusest.
|
Taavi
|
postitati 09.04.11 18:41 |
Ma pole veel ühtegi katkist splinti näinud. Ja ei saa õelda, et just ühe pooltelje otsa/kattekummi oleks elus vahetanud.
|
KsenoonE
|
postitati 09.04.11 18:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: GrHo66
Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest! |
Tuli meelde, et pärast peab panema ka uue splindi kuna vana läheb arvatavasti katki kui veovõlli otsa eemaldad. Uue panek kah suht nokitsemine, paned
splindi ära ja siis õrnalt koputad haamriga veovõlli otsa keskele ja siis ka ääred kuni ots ilusti paika läheb ja siis proovi kätega tirida, kas tuleb
otsast või ei(ei tohi tulla). Tundub keeruline jutt, aga kui asi su ees on siis saab aru.
Edu tööga!
|
GrHo66
|
postitati 09.04.11 18:03 |
Tänud täpsete juhendite ja soovituste eest!
|
arsi
|
postitati 09.04.11 15:46 |
Kindlasti tuleks kokku pannes autodatast laagri pingutusmoment välja otsida ja sellejärgi veovõlli otsapolt kinni keerata .
Kõhutunde järgi pingutades võib minna õnneks aga võib ka juhtuda nii,
et järgmine nädal kirjutad uut teemat : KUIDAS VAHETADA ESIMEST RATTALAAGRIT ?
|
kps
|
postitati 09.04.11 15:30 |
Esimeste rataste puhul pole tõesti mingit mõtet seestpoolt veovõlli lahti lasta. Ratas välja keeratult saab mõlemad pooled kenasti välja. Endal on
võlli tagasi panekuks tavaliselt korralikud kullinokad abiks olnud, sest uus ots on reeglina pisut kapriissem ja käsitsi punnimisel pole pointi .
|
KsenoonE
|
postitati 09.04.11 13:52 |
Sai endal kah kunagi vahetatud, pole sääl midagi rasket. Natuke nokitsemist vajab see, et uue kummi klambrid kinni saab. Kui ei saa siis võib
ehituspoest / autopoest osta ka neid klambreid mida saab kruvikeerajaga kinni keerata.
1)Plekkvelg või miski sobiv velg alla(poltidega kinni ikka), et oleks nähtav ratta keskel olev suur polt, see keere lahti, võib üsna raskelt kinni
olla, hea pikendus abiks. Endal keerata ei saanud siis panin võtme külge ja peksin kuvaldaga selle poldi lahti.
Polt ja velg ära võetud peaks olema pilt selline;
2)Nüüd keera see ratas täiesti välja, mille kummi hakkad vahetama, nii, et saaksid ligi poolteljele, siis lükka seda pooltelge natuke kasti poole,
samal ajal tiri ta rummu seest välja ja eemale pidurikettast jne, vaade selline;
3)Et veovõlli ots kätte saada võta see sama polt mis ära keerasid ja pane see veovõlli otsa külge tagasi ja keera kuni käib väike krõks ja veovõlli
ots kukub sulle kätte (ei pea tugevasti kinni keerama, muidu pärast on vaja kruustange, et polt kätte saada otsast)
4)Vana kumm maha, korralikult ära puhastada kõik, uus kumm - määret täis, klambrid peale ja tagasi kokku, surudes pooltelje koos otsaga jälle tagasi
rummu sisse(vaata, et hambad ilusti istuma hakkaks), poldiga eest kinni, ratas tagas ja valmis.
Loodan, et abiks ja pole meelest midagi läinud
/Keegi mode võiks paigutada teema ka DIY alla
|
Renz0
|
postitati 09.04.11 11:40 |
Lase kastipoolt need kaksteistkant poldid lahti ja siis pooltelje otsapolt lahti ja peaks tulema selt vahelt välja nii, et ei lase sarniire ega midagi
lahti
|
GrHo66
|
postitati 09.04.11 11:31 |
Kui keeruline võib olla vasaku välimise veovõlli kummi vahetus? Kas tuleb palju asju lahti võtta, et see sealt kätte saada? Autoks A6 C4 Avant 16v
1994.
|
|