Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sniper

 postitati 23.10.04 08:54
Tänud kõigile kes mind nõuannetega aitasid.Täna hommikul vahetasin ära hallianduri ning auto käivitub jällegi normaalselt.

Veelkord tänud.

Andres
Sniper

 postitati 19.10.04 17:16
Oskab keegi öelda kuidas kontrollida maha võetud halliandurit?
Sniper

 postitati 19.10.04 05:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Kas arvutiga veakoode oled lugenud? Võiks nagu sellest alustada - pole mõtet jalgratast leiutada...


Asi selles, et pole autot millegagi diagnosti vedada veakoodide lugemiseks.Sellepärast foorumist abi palungi.
Silwer

 postitati 18.10.04 21:42
Kas arvutiga veakoode oled lugenud? Võiks nagu sellest alustada - pole mõtet jalgratast leiutada...
Sniper

 postitati 18.10.04 19:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
kas auto sul auto enam üldse ei käivitu?


ei käivitu enam jah.Sädet ei ole
samru

 postitati 18.10.04 18:51
kas auto sul auto enam üldse ei käivitu?
Sniper

 postitati 18.10.04 18:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
must - toide
roheline - pulsseeriv väljund
pruun - mass e. miinus

otsi üks valgusdiood, jooda juhtmed taha ja pista juhtmed pistiku tagant sisse - üks musta ja teine rohelise juhtmega kokku. Tähtis on ka valgusdioodi polaarsus ja pistik peab küljes olema. Annad starterit ja vaatad kas Led vilgub, kui vilgub on OK, kui ei siis on kas led tagurpidi või andur pees.


Tegin proovi ära ja tulemus siis selline.
Ühendasin ledi toite ja keskmise/rohelise juhtmega.Keerasin süüte sisse ja led hakkas põlema.Andsin siis starterit kuid midagi ei mõjunud(vilkuma ei hakanud).Proovisin igas asendis kuid ei midagi.Ühendasin ka teistpidi, ehk siis massi ja keskmise juhtme, kuid tulemus sama:led põleb kuid starterit andes vilkuma ei hakanud.Kas andur pees:(??
Sniper

 postitati 18.10.04 07:47
Tekkis veel selline küsimus, et kas selle hallianduri kopsiku saab kätte väljast 2 poldi lahti keeramisega või tuleb ka klapikambri kaas maha võtta?
Kas hallianduri küljes olevat plaati (pidi maksma 600 eegu ringi) müüakse varuosa poodides ka eraldi ja kuidas oleks selle täpne nimetus, et saaksin küsida müüja käest.Forsist sain hallianduri päringule vastuseks 3260,- mis mind eriti ei rõõmusta:(
samru

 postitati 17.10.04 17:07
must - toide
roheline - pulsseeriv väljund
pruun - mass e. miinus

otsi üks valgusdiood, jooda juhtmed taha ja pista juhtmed pistiku tagant sisse - üks musta ja teine rohelise juhtmega kokku. Tähtis on ka valgusdioodi polaarsus ja pistik peab küljes olema. Annad starterit ja vaatad kas Led vilgub, kui vilgub on OK, kui ei siis on kas led tagurpidi või andur pees.
Sniper

 postitati 17.10.04 13:46
Käisin kapoti all pinget ja takistust mõõtmas.
Kõigepealt siis süüde sisse ja mõõtma.Pistikul on 3 juhet: 3-must,2-hele roheline,1-punakaspruun.

3-1 oli ~13v
3-2 oli ~6v

Seejärel mõõtsin ära hallianduri takistuse:

3-1 takistus 1,8 oomi
3-2 takistus 2,5 oomi
2-1 takistus (testri seier oli paigal)

Oskab keegi nende andmete põhjal midagi järeldada ehk kas on hallianduri viga või mitte.
80quattro

 postitati 17.10.04 10:01
Seal taga, kus paistab punane automaatkasti õlivarda ots;)
Sniper

 postitati 17.10.04 09:31
Palun öelge selle pildi järgi kus see halliandur asub,et oleks kergem leida:
http://www.hot.ee/pikk00/audi8.jpg

http://www.hot.ee/pikk00/audi7.jpg
Ette tänades,
Andres
samru

 postitati 17.10.04 08:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
oskab keegi piltlikult näidata, kus see halliandur asub.Nagu ma aru saan siis peaks olema halliandur sellel pildil nr.9
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=905-50&cid=118
Kuid arusaamatuks jääb see, et kuskohas see vidin täpsemalt asub.Kas sellele üldse kodustes tingimustes ligi pääsebki


Täpselt, nr9 ja pääseb ligi küll.
Sniper

 postitati 17.10.04 07:56
oskab keegi piltlikult näidata, kus see halliandur asub.Nagu ma aru saan siis peaks olema halliandur sellel pildil nr.9
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=905-50&cid=118
Kuid arusaamatuks jääb see, et kuskohas see vidin täpsemalt asub.Kas sellele üldse kodustes tingimustes ligi pääsebki
samru

 postitati 17.10.04 06:54
Mina olen vahetanud ära lihtsalt korpuse küljest selle Halli elemendi (kahe neediga kinni), mis on samasugune nagu jägaja andur ja maksab umbes 600.- eeki. Aga kuna on tegemist suht täpse tööga, siis tillnäppudel ei soovita proovida:P
80quattro

 postitati 16.10.04 20:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
Kus asub A100 (c4) 2,8 v6 halli andur?
Mootor siis AAH
Nimelt auto ei käivitu ja ühe korra on ka sõidu ajal välja surnud.
Ja oskab keegi öelda palju see andur maksab?


Nukkvõlli tag otsas 2500EEK:D
Sniper

 postitati 16.10.04 14:42
Kus asub A100 (c4) 2,8 v6 halli andur?
Mootor siis AAH
Nimelt auto ei käivitu ja ühe korra on ka sõidu ajal välja surnud.
Ja oskab keegi öelda palju see andur maksab?
sileem11

 postitati 30.09.04 16:53
Kas sa ei taipa siis, et sel juhul pole hally anduris probla!
Jan

 postitati 30.09.04 15:29
Mul on nii, et vahest tahab kolm-neli korda käiamist ja vahest läheb jälle ilusti kohe käima. Ostsin küll teise anduri ühe avariilise auto pealt kuid ka sellega ei läinud asi paremaks. Sellepärast küsisingi, et kas saab anduri korrasolekut kuidagi kontrollida.
Ulvar

 postitati 30.09.04 08:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jan
Selline küsimus, et kas hallianduri korrasolekut saab kuidagi kodusel teel kontrollida ka.


Testriga saab. Anduril on kolm otsa: mass, toide ja signaal. Esimese asjana mõõda ära toitepinge anduri otste peal, kui kuskil juhe ei anna ühendust või on selles ahelas lühis, siis saad ka anduri veakoodi. Kui see on ok, siis mõõda signaaliotsa ja massi vahelt: seal peaks olema toitele üsna ligilähedane pinge, kui anduri pooled on varjestatud ja peaaegu puuduma, kui anduri poolte vahel on aken.

Kuna mul mingitki kogemust V6 mootoritega pole, siis ma ei tea kui suur on ajust tulev pinge, ilmselt, kas 12V või 5V, viimane on tõenäolisem.


Ulvar
teints

 postitati 29.09.04 17:33
no selle hallianduriga on nüüd küll nii, et ta kas töötab või ei tööta. Diagnoosida, on minuteada suht võimatu. Endal läks ka halliandur peesse. Algas asi nii, et kõigepealt suri auto sõidu peal laksust välja. Veits aja pärast läks käima ja viga polnud nagu olnudki. Siis järgmine kord, kui auto välja suri, enam käima ei saanud. Vahetasin anduri ära ja kõik korras nigu norras
Jan

 postitati 29.09.04 15:25
Selline küsimus, et kas hallianduri korrasolekut saab kuidagi kodusel teel kontrollida ka.
Ja teine asi ka, et kas keegi oleks nõus proovimise pärast korraks enda ja minu auto andureid vahetama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]