Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Pooder

 postitati 12.02.11 15:15
Isa pidi ise kodus tinutama sinna klemmid. Tema ajab Eestis auto asju, ma ise Soomest ei saa ajada.


Madis

Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
No see kahe juhtmeotsa vahetus on küll magustoit kogu selle muu jama kõrval.
Loodan et pannakse korralikud klemmid mitte need odavad plastikuga crimpid.

QUATTRO

 postitati 11.02.11 22:38
No see kahe juhtmeotsa vahetus on küll magustoit kogu selle muu jama kõrval.
Loodan et pannakse korralikud klemmid mitte need odavad plastikuga crimpid.
Pooder

 postitati 11.02.11 15:40
Sain täna infot, et tõesti läks jäme pump ilusasti paika, kui peene raam ära võtta. Ja see rõhu klapp on ka olemas ja läheb peale. Aga juhtmetega oli mingi jama, et Boschile tuleb mingid klemmid külge tinutada.

Madis


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Niipalju veel erinevustest, et boschi pumbale käib vooliku kinnituseks rõhutasandi, pierburgil lihtsalt mutter.
Kui oli peenike pump sees, siis saab jämeda põhimõtteliselt kohe sisse visata kui rõhutasandi(ufo) olemas on.
Kui paagis oli jäme bosch, siis vaja leida see plastik raagament sinna pumbaümber lisaks.

QUATTRO

 postitati 11.02.11 11:25
Niipalju veel erinevustest, et boschi pumbale käib vooliku kinnituseks rõhutasandi, pierburgil lihtsalt mutter.
Kui oli peenike pump sees, siis saab jämeda põhimõtteliselt kohe sisse visata kui rõhutasandi(ufo) olemas on.
Kui paagis oli jäme bosch, siis vaja leida see plastik raagament sinna pumbaümber lisaks.
Pooder

 postitati 11.02.11 05:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Ei kujuta küll ette, miks ta sobima ei peaks... Pierburg vs Bosch on omavahel täiesti vahetatavad. Kuna Pierburg on peenem, siis on tal seal mingi raam ümber tõmmatud lihtsalt. Kui asemele läheb Bosch, siis seda raami lihtsalt ei kasutata enam.



Kinnitab või lükkab keegi ümber?

Madis
Kaits

 postitati 10.02.11 22:41
Ei kujuta küll ette, miks ta sobima ei peaks... Pierburg vs Bosch on omavahel täiesti vahetatavad. Kuna Pierburg on peenem, siis on tal seal mingi raam ümber tõmmatud lihtsalt. Kui asemele läheb Bosch, siis seda raami lihtsalt ei kasutata enam.
timberman

 postitati 10.02.11 21:48
Jep, nii see on. Kui juba uurimiseks läks, siis küsi, mis selle välja võetud pumba peal täpselt kirjas oli.
Nagu sulle ka privas ütlesin, siis on nii Boschi kui ka Pierburgi kasutatud. Ja mul on endiselt mõlemad versioonid olemas :D Bosch on jäme ja Pierburg peenike. Nende kinnitus paagis on erinev.
Pooder

 postitati 10.02.11 20:33
Tsitaat:
Algselt postitas: timberman
Kas pumpade läbimõõdud olid ikka samad?


Homme saan teada, aga ilmselt mitte. Nagu ma olen aru saanud siis on kahe erineva läbimõõduga pumpa olemas?

Madis
timberman

 postitati 10.02.11 20:27
Kas pumpade läbimõõdud olid ikka samad?
Pooder

 postitati 10.02.11 15:48
Ja pump ei sobinud mitte kuidagi sinna. Selline tagasiside. Homme saan siis teada, mis kuju vahe neil on või kinnitusvahe.

Madis
Pooder

 postitati 09.02.11 21:07
Andeks, et ma nende asjadega nii sina peal ei ole. Kasutaja mac009 müüs selle mulle ja ütles nii.

Madis


Tsitaat:
Algselt postitas: timberman
Kus selle "vähe" piir läheb? Ca 1,0 barise ülerõhu elab ka originaalpump väga kenasti üle, kui seal paagis just mingi täissant ei satu olema :D Kui selle vähe all mõeldakse vähe rohkem järgi aitamist, siis tekivad sul juba hoopis teised probleemid :)

timberman

 postitati 09.02.11 17:49
Kus selle "vähe" piir läheb? Ca 1,0 barise ülerõhu elab ka originaalpump väga kenasti üle, kui seal paagis just mingi täissant ei satu olema :D Kui selle vähe all mõeldakse vähe rohkem järgi aitamist, siis tekivad sul juba hoopis teised probleemid :)
Pooder

 postitati 09.02.11 16:29
Mõte ilus. Aga auto Eestis ja remonditakse Eestis. Osteti täna mulle see pump ära ja homme läheb arvatavasti peale juba.

Pidi olema miski käredam pump, et toodab ka siis ära ,kui autot veel järele tahaks aidata.

Madis


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Soomes mine AD-autokaupa ja saad pumba 45eur-iga

rix30

 postitati 09.02.11 15:25
Soomes mine AD-autokaupa ja saad pumba 45eur-iga
Pooder

 postitati 08.02.11 19:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Peaks sobima küll.


Kas peaks või kindel? Ei tahaks põrsas kotis osta. Kas internetis seda kuskil kontrollida ei saa?

Ise olen Soomes, aga auto Eestis.

Madis
Kaits

 postitati 08.02.11 18:23
Peaks sobima küll.
Pooder

 postitati 08.02.11 17:15
Autoks on Audi 200 2.2t 121kw quattro avant 89' ja pakkuda on sellise tootekoodiga pump:
bosch 0 580 464 991
audi/vw 441 906 091 A/B

Kas sobib minu masinale?

Madis

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]