Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 20.09.04 08:29
Radikas olev andur "saba" andnud.
ferdinand

 postitati 20.09.04 07:24
Vähemalt minu masinal on eraldi andurid. Töötava mootori korral hakkab vent tööle kiiremini ja sellisel juhul toimib radikas olev andur. Mittetöötava mootoriga (süüde väljas) toimib mootori esimeses osas olev andur ja ventikas käib aeglasemalt. Tõenäoliselt viga ikka tüüpiline,st radikas olev andur tuksis. Proovi andurisse minevaid otsi kokku ühendada ja vaata kas siis hakkab tööle.
nokkar

Depicts mood of post postitati 20.09.04 06:38
Vabalt võib olla temp. andur läbi.

Kui natu veel oleks oodanud, äkki oleks ka töötava mootoriga vent käima läinud:P?

Muidugi riskida ei saa, pärast "kepsud kotis" ;)
conx

 postitati 20.09.04 06:30
Nimelt sai siis liiklusesse kinni jäädud ja vaatsin et vesi läks yle 90 ja vee tuluke hakkas vilkuma. Keerasin syyte välja ja siis alles hakksid vendid käima. Et kas tal om miski andur läbi või. Et miskipärast siis kui syyde väljas kõik toimib aga syytega mitte

edit- korras- oli kaitse läbi...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]