Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ve1ks

 postitati 18.09.04 15:52
Regulaatori vahelt ära võtmine ei tohiks eriti mingit mõju avaldada, st. et tagupidurid ei tohiks küll enne plokki võtma hakata. Kui sa regulaatori vahelt ära võtad, võib ülevaatusel jama tekkida, aga ei pruugi, kuid vahelt ära võtmise asemel puuri regulaatori kanalid läbi, siis on näha, et asi omal kohal, aga sisse ei näe ju keegi.:D
siiim

 postitati 18.09.04 08:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.


Kas see ABS-iga ka sellist nalja teeb, et aint külge ette tõmbab? Või on usutav see teoreem, et piduri töösilinter jaotab juba vastavalt surve ära ja tagapidurid ei võta varem lokki kui eispidurid.
Kaits

 postitati 18.09.04 08:30
Nr. 7
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=086-00&cid=87
john

 postitati 18.09.04 08:14
Kus see regulaator asub yltse...
Kaits

 postitati 18.09.04 08:12
Minu autol pole seda regulaatorit seal all olnud juba vähemalt 2 aastat. Autot ostes seda juba polnud seal ja ma pole siiani leidnud mõjuvat põhjust asja paigaldamiseks. Minu arvates on isegi parem, et seda seal pole.

Sõiduomadustele mõjust: sõitsin olude sunnil terve talve läbi ees kehvad talvekummid ja taga suvekad - ainuke probleem oli kurvides sõitmisel, sest siis läks kohe külg ette või viskas üldse otsa nii kiiresti ringi, et ei jäänud mitte mingisugust reageerimise võimalust (pidurdamata!). Pidurdamisele mõju ei täheldanud, ei saa öelda, et ABS oleks liiga paju "ragisenud", ega üldse midagi muud ebanormaalset. Lihtsalt pidama sai kehvemini - nagu ikka s*ttade kummidega!
Eelmisel talvel olid kasutusel 4x tutikad naelkummid. No ausõna - pole täheldanud pidurdamisel anomaaliaid ega midagi häirivat. Aga on üks positiivne asi. Nimelt pidurid on väheke tõhusamad kui regulaatoriga (no vähemalt minul on selline tunne jäänud).
Aga üldiselt on ju võimalus katsetada. Keera regulaatori asemele tavaline pidurivoolik ja mine katseta! Tegelikult on ju vist kaalujaotus meie autodel erinev ka ... võib ju mingi erinevus ilmneda.

Muide, ma käisin ülevaatusel ka niimoodi, et regulaatori asemel oli vooliku "kimp". Vana käis auto all tuuri ära näppides kõiki pidurivoolikuid ja ei öelnud midagi. Stendis oli kõik OK - "pidurid on sul väga head, vaatamata sellele, et on vihmane ilm ja pidurid märjad!"
quattromees

 postitati 17.09.04 23:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.


Tänan. Võtan leotamise-loksutamise teema käsile!
QUATTRO

 postitati 17.09.04 23:06
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid nii kergelt kinni jääda ei tohiks.
quattromees

 postitati 17.09.04 22:30
Täna auto(200Q) all käies leidsin kinnitust, et pidurdusjõu regulaator kinni (käega ei jõua hooba liigutada), tagapidurid pea olematud. Ei hakanud regulaatorit kohe maha kiskuma, teen veidi eeltööd:
Kas on lahtivõetav, st remonditav?
Üks mõte see vidinas üldse n*hhui visata, minu andmetel tagapidurid saavad juba piduripumbast väiksema rõhu kui esimesed. ABS peaks suutma ka sel juhul blokeerumist vältida. On kogemusi?
Või tuleks igal juhul panna uus/kasutatud korralik?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.8% - SQL: 47.2%]