Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Speiss

 postitati 09.11.04 11:07
niih, esialgu tundub, et mina sain oma probleemile lahenduse.
Homme läeb sõitu siis saab kindlamalt teada kas veel välja sureb kohati, kuid see rootor annab vist päris kindla põhjuse.
http://www.hot.ee/spacefly/audi/rootor.jpg
ICE

 postitati 08.11.04 14:45
66kw mootorite omanikud võiks nii teha, et panevad auto käima ja lähevad liigutavad samal ajal karbussi... nimelt on 66kw mootorite nõrk koht see kummitihend/puks, mis karbussi all. See läheb katki ja liikudes saab lisaõhku ning tõmbab hinge kinni.
Speiss

 postitati 08.11.04 14:41
kuna küünlajuhet jagalalt ära võttes pudenes jagajakaane see pistik pooleks, siis on esimene asi proovida uus jagajakaas ja rootor.
siis järjest prooviks edasi.

Kas on mõtet mingit saastalahustavat lisaainet veel lisada, st kas ja milline aine siis kindlasti soovitud effekti annab? Siiski jubedatmoodi tundub sedamoodi olema, et mingi soga on kütusetorustikus.

Eile kusjuures ei olnud kuigi niiske ilm, seega selle faktori esialgu jätaks viimaseks proovida.
cescor

 postitati 08.11.04 06:49
viga võib ka olla õhulugejas. Mul diagnostika ütles igatahes, kuid kuna pole jõudnud seda veel vahetada, pead ei saa anda.
DevilDog

 postitati 07.11.04 16:17
Jagaja kaant oled vaadand. Viga võib selles ka olla. Omal kunagi Omegal oli sama jama, lambist tahtis masin välja surra ja tegi igasugust muud pulli.
Big

 postitati 07.11.04 15:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja Spacefly
jah, anna teada, kuidas asjad lahenesid, omal 85KW b4 ja hakkas samamoodi tegema enamasti kaob mingi hetk kuni paar sekundit tõmme ära (mootor sureb välja lihtsalt) aga siin 300km reisi peal sai ka paar korda paarkümmend sekundit teeääres oodatud.
Oma pähe tekkinud seletus oleks, et eluaeg saksas sõitnud ja siis eestis paar kuud tavalise 95 peal toiminud masinale sai saatuslikuks minu 95 ultimaga tankimine. Et võttis igast jama paagi ja voolikute seintelt lahti ja see siis umistabki kuskil aegajalt midagi. Idee tekkis lahti kiskuda bensiinipump ja selle filter üle vaadata, samuti peaks kõrgsurvefiltri ja misiganes seal veel vahel on lahti võtma. Kuna värskelt audiomanik, siis vajalike asjade ülesleidmine vajab mul veel veidi eeltööd ja pole veel kindelgi, kas ma oma vahenditega hakkama saan.
Igatahes, kui kellelgi nüüd selle jutu peale mingeid ideid või soovitusi tekkis, oleks huvitatud kuulama.
Samuti ka mis nüüd kõige mõtekam edasitegevus oleks, kas tankida edasi 95-ga või uuesti 95 ultima kuni süsteemi päris puhtaks lööb ja kõik soga ära lahustatakse või lükata nüüd hoopis 98-ga veii aega ringi?



täpselt sama asi oli mul audi 100-ga, just niiskete ilmadega jäi mootor seisma ja paarikymne seki pärast jälle töötas...viga oli nimelt bensiinipumba relees, vaheta see ära ja asi ok.
Speiss

 postitati 07.11.04 09:38
jah, anna teada, kuidas asjad lahenesid, omal 85KW b4 ja hakkas samamoodi tegema enamasti kaob mingi hetk kuni paar sekundit tõmme ära (mootor sureb välja lihtsalt) aga siin 300km reisi peal sai ka paar korda paarkümmend sekundit teeääres oodatud.
Oma pähe tekkinud seletus oleks, et eluaeg saksas sõitnud ja siis eestis paar kuud tavalise 95 peal toiminud masinale sai saatuslikuks minu 95 ultimaga tankimine. Et võttis igast jama paagi ja voolikute seintelt lahti ja see siis umistabki kuskil aegajalt midagi. Idee tekkis lahti kiskuda bensiinipump ja selle filter üle vaadata, samuti peaks kõrgsurvefiltri ja misiganes seal veel vahel on lahti võtma. Kuna värskelt audiomanik, siis vajalike asjade ülesleidmine vajab mul veel veidi eeltööd ja pole veel kindelgi, kas ma oma vahenditega hakkama saan.
Igatahes, kui kellelgi nüüd selle jutu peale mingeid ideid või soovitusi tekkis, oleks huvitatud kuulama.
Samuti ka mis nüüd kõige mõtekam edasitegevus oleks, kas tankida edasi 95-ga või uuesti 95 ultima kuni süsteemi päris puhtaks lööb ja kõik soga ära lahustatakse või lükata nüüd hoopis 98-ga veii aega ringi?
jann1

 postitati 21.09.04 09:51
kas said diagnostikas targemaks???:)
dmx

 postitati 15.09.04 08:56
mul tuurid kohapeal ei mängi, toimib ilusti, aga jah sõidul tõmbab kinni, siis paned rohkem gaasi siis jälle läheb aga minek pole ka päris sama.Järgmine nädal käin diagnostis ära.
jann1

 postitati 14.09.04 22:41
Mul sama asi 88 a .66 kw mingi hetk tõmbab hingest kinni ja kõik. Tühikäigul lükkas ise vahepeal tuurid 2000 peale ja kui gaasi pedaali all hoidsin hakkas tuuridega mängima 2000 ja 3000 vahel. Bensu filter sai vahetatud 2 kuud tagasi:D ja nüüd vahetasin uuesti aga ikka sama jama.:mad:
dmx

 postitati 14.09.04 06:13
minuarust ei unda
rass

 postitati 14.09.04 06:03
bensupump undab?
dmx

 postitati 14.09.04 06:02
Asi siis järgmine, audi b4 66 kw tõmbab vahel sõiduajal kinni siis nagu jälle läheb, vahetasin ka bensufiltri aga ikka sama, mis siin olla võiks ja kas peaks kuskile diagnosti minna, arvan et ei saa vahel kütet peale, sest hommikul rikka küttega sõidab ilusti.Aidake palun

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.9% - SQL: 43.1%]