Teema ülevaade |
quattromees
|
postitati 12.09.04 18:38 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja hornet
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt
kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima
hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu
probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat? [/quote
Põhimõtteliselt enne lamdat 2 varjanti, kust väljalase saab lekkida - väljalaskekollektori tihendid ja/või pükste ja väljalaskekolle vaheline ühendus.
Sisselaske puhul kontrolli üle kogu krempel, mis sisselaskekollektoriga ühenduses, suva leke sisselaskekollesse viib segu lahjaks.
Viljandis saad abi Männimäel, seal oü "särg" (diagnostik). |
|
hornet
|
postitati 11.09.04 11:41 |
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt
kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima
hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu
probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat?
|
truumu
|
postitati 10.09.04 06:12 |
lambda kõrge - segu lahja
lisaõhk, sumpa katki, segu vale
O2 ka kõrge(hapniku ülejääk), peaks olema alla 1%
|
samru
|
postitati 09.09.04 18:04 |
see lamdaandur on sul lihtsalt pees ja ei muud, sest co on sul ju 0,009 mis on ülimadal.
|
hornet
|
postitati 08.09.04 23:04 |
Õnnestus oma autol heitgaaside normidele vastavust kontrollida ja selgus,et lambda natuke kõrge võitu s.t. 1.146. (NG mootor)
Ülejäänud andmed olid järgmised:
CO: 0.009
CO2: 12.49
O2: 2.77
HC: 19
Lambda 1.146
COvraj 0.011
Üks arvamus oli,et võibolla õhufilter must,sest läbisõidu järgi peaks vahetuse pea käsile võtma. Oskab keegi probleemile lahenduse pakkuda?
|
|