Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Heitgaaside lambda kõrge... milles viga? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2399)
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 08.09.04 23:04 Tsiteeri
Heitgaaside lambda kõrge... milles viga?



Õnnestus oma autol heitgaaside normidele vastavust kontrollida ja selgus,et lambda natuke kõrge võitu s.t. 1.146. (NG mootor)
Ülejäänud andmed olid järgmised:
CO: 0.009
CO2: 12.49
O2: 2.77
HC: 19
Lambda 1.146
COvraj 0.011

Üks arvamus oli,et võibolla õhufilter must,sest läbisõidu järgi peaks vahetuse pea käsile võtma. Oskab keegi probleemile lahenduse pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.09.04 18:04 Tsiteeri


see lamdaandur on sul lihtsalt pees ja ei muud, sest co on sul ju 0,009 mis on ülimadal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 10.09.04 06:12 Tsiteeri


lambda kõrge - segu lahja
lisaõhk, sumpa katki, segu vale
O2 ka kõrge(hapniku ülejääk), peaks olema alla 1%


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 11.09.04 11:41 Tsiteeri


Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 12.09.04 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja hornet
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat? [/quote


Põhimõtteliselt enne lamdat 2 varjanti, kust väljalase saab lekkida - väljalaskekollektori tihendid ja/või pükste ja väljalaskekolle vaheline ühendus.
Sisselaske puhul kontrolli üle kogu krempel, mis sisselaskekollektoriga ühenduses, suva leke sisselaskekollesse viib segu lahjaks.
Viljandis saad abi Männimäel, seal oü "särg" (diagnostik).



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]