Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 12.09.04 18:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja hornet
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat? [/quote


Põhimõtteliselt enne lamdat 2 varjanti, kust väljalase saab lekkida - väljalaskekollektori tihendid ja/või pükste ja väljalaskekolle vaheline ühendus.
Sisselaske puhul kontrolli üle kogu krempel, mis sisselaskekollektoriga ühenduses, suva leke sisselaskekollesse viib segu lahjaks.
Viljandis saad abi Männimäel, seal oü "särg" (diagnostik).

hornet

 postitati 11.09.04 11:41
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat?
truumu

 postitati 10.09.04 06:12
lambda kõrge - segu lahja
lisaõhk, sumpa katki, segu vale
O2 ka kõrge(hapniku ülejääk), peaks olema alla 1%
samru

 postitati 09.09.04 18:04
see lamdaandur on sul lihtsalt pees ja ei muud, sest co on sul ju 0,009 mis on ülimadal.
hornet

 postitati 08.09.04 23:04
Õnnestus oma autol heitgaaside normidele vastavust kontrollida ja selgus,et lambda natuke kõrge võitu s.t. 1.146. (NG mootor)
Ülejäänud andmed olid järgmised:
CO: 0.009
CO2: 12.49
O2: 2.77
HC: 19
Lambda 1.146
COvraj 0.011

Üks arvamus oli,et võibolla õhufilter must,sest läbisõidu järgi peaks vahetuse pea käsile võtma. Oskab keegi probleemile lahenduse pakkuda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]