Teema ülevaade |
greedy
|
postitati 10.09.04 13:09 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Indrek
Kui minu töömasinale said alla 205R16 asemel 255R16 ja jäid samad kitsad veljed, siis hakkas ka tee peal ujuma. Tundub, et kui velje peal on liiga lai
rehv, siis hakkab sedasi tegema. |
pigem lai rehv hakkab tee kumerustel mängima
|
ICE
|
postitati 10.09.04 12:25 |
Mul audil A varuosa laagrid kestsid, B aga mitte. Veermikus kasutage aint A varuosasid.
|
Indrek
|
postitati 10.09.04 12:23 |
Kui minu töömasinale said alla 205R16 asemel 255R16 ja jäid samad kitsad veljed, siis hakkas ka tee peal ujuma. Tundub, et kui velje peal on liiga lai
rehv, siis hakkab sedasi tegema.
|
Graabel
|
postitati 10.09.04 11:15 |
Pole midagi imestada kui sul amordilaagrid jälle läbi... Vahetasin Coupel amordid koos -laagritega ära. 7 kuud hiljem mingi ilge jama esisillas,
tõsteti ylesse ja mõlemad laagrid jumala läbi. Võtsin laagrid ja tseki kaasa ning forssi, et mis jama on. Nemad ilusti vastu et sorry, nende garantii
on 6 kuud
|
ZZZ 705
|
postitati 09.09.04 10:13 |
Kuule mul sama häda. Ainult, et kisub paremale. Ka siis kui sõidan keset teed. Asi algas peale kõikide esisilla tükkide vahetust. Käisin silla reg.
kõik pidi OK olema- Läksin tagasi kontrolliti veel ja öeldi, et viga kummides. Panin uued kummid. ja ikka Pean vist uuesti minema regulli- las
keeravad siis nats paigast ära. Muidu kummi nagu ei sööks. Või mis te arvate? ei tohiks olla ju kõrvaldamatu viga.
|
Jürarrak
|
postitati 09.09.04 06:49 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
Tsitaat: | Esialgne postitaja audifan
mul tegi seesama püstaku tugilaager sellist käginat...ja ikka täitsa läbi oli...ja seda võib vabalt põhjustada tavalisest suuremad veljed-rehvid
|
hmm, mitu korda aastas ma neid siis vahetama peaks?
alles kevadel sai vahetatud mõlema poole omad. |
Mul A 80-l oli ka madal vedru ja madala profiiliga rehv all ja sai 2 korda aastas amordi laagreid vahetatud. Sai siis uuritud, mis kamm on. Üks teadja
oskas rääkida, et madala sportvedruga pidavat see tavaline olema, kuna vedrul käiku praktiliselt ei ole, mistõttu on amordi laagril liiga suur
koormus. Piisab kasvõi ühest löökaugust ja lööb laagri kohe puruks.
|
QUATTRO
|
postitati 08.09.04 20:11 |
Üks võimalik variant on veel,roolivarraste sisemised kummipuksid(siis need mis lati külge kinnituvad)
Lai kumm tapab need pikapeale ära ja ka siis võib hakata selliseid asju juhtuma.Kokkujooks hakkab lihtsalt lambist muutuma,kusjuures sillastendis võib
kõik ok olla .
|
lynx
|
postitati 08.09.04 20:03 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Jah sellest uitamisest aru ma ei saa, sest kõik oleks nagu korras.
Jaks |
seda ma räägin ju . . . eile vaatasime alt, kõik ok. Samas kas tõesti see amordi laager jälle?
Mul tegelikult hetkel kiirusepiiraja peal . . . üle 160 on võimatu sõita . . . proovitud . . . siis läheb asi tõsiselt ohtlikuks juba, kuna järsku
võib ennast keset teed leida!
|
Jaks
|
postitati 08.09.04 19:59 |
Jah sellest uitamisest aru ma ei saa, sest kõik oleks nagu korras.
Jaks
|
lynx
|
postitati 08.09.04 19:48 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja audifan
mul tegi seesama püstaku tugilaager sellist käginat...ja ikka täitsa läbi oli...ja seda võib vabalt põhjustada tavalisest suuremad veljed-rehvid
|
hmm, mitu korda aastas ma neid siis vahetama peaks?
alles kevadel sai vahetatud mõlema poole omad.
|
lynx
|
postitati 08.09.04 19:47 |
to: Quattro . . . kuna mul madal vedru, siis sealt ratta vahelt niisama ei paista halligi. Kui homme aega, siis vaatan järele, kuid loogiliselt võttes
peaks auto madalam kohe sealt nurgast olema, kuid pole.
to: quattromees. Hmm, ma ei saa päris hästi Su postis aru, kuid mul on pikka aega 215/45/17" all olnud ja mingi esimesed pool aastat ei olnud
mingeid probleeme. Peale esisilla kõikide pukside vahetust sai stendis käidud, enda rahustuseks ning üle regullitud kõik. Jama on tekkis peale seda,
st. mitte kohe. Kuhugi suurde auku sõitnud pole, äärekivisse samamoodi (muidu oleks pilpad taga ).
ikkagi nõutu.
|
janar
|
postitati 08.09.04 19:46 |
mul tegi seesama püstaku tugilaager sellist käginat...ja ikka täitsa läbi oli...ja seda võib vabalt põhjustada tavalisest suuremad veljed-rehvid
|
quattromees
|
postitati 08.09.04 19:33 |
Tsitaat: | Ausalt ei tea milles viga . . . olen enam kui kindel, et sillastend mulle vastust ei anna.
Kuid kust ostast asja otsima hakata . . . kohutavalt ebameeldiv on pikka teed sõita. |
Minu Honda Accord otsis teed, otse sõites auto tegi aeg-ajalt küljelt-küljele võnksatuse... Selgus et kokkujooksud valed nii esi- kui tagasillal. All
205 50 15" rehv.
Edit: kõrge profiiliga talverehviga tee-otsimis probleemi tunda ei olnud. Abi oli silla reguleerimisest...
|
QUATTRO
|
postitati 08.09.04 19:29 |
Kas ülevalt otsast on vedru kindlasti terve,neil kipub ülevalt maha murdma ca 3-7 cm jupi.Siis hakkab ka kohe segast panema.
|
lynx
|
postitati 08.09.04 19:20 |
ohhsa kurat, kus abivalmis inimesi! Tänud teile kõigile!
Kusjuures nüüd nagu oleks mitmed sümptomid koos.
St. rool on raske kohapeal . . . st. raskem, kui samasugusel autol muidu.
Kuna esirehvid on vahetatud, siis asi selles vist olla ei saa, kuna ennam oli sama pull. Või tõesti sattunud mõlemad sitad rehvid?
Kusjuures midagi peab veel viga olema, kuna mingi imelik ragin on ees. Eriti hästi on seda kuulda kui aeglaselt aukude kohal või ebatasasel teel
sõita.
Kuu tagasi oli selline pull, et kui ühte nurka vajutada siis käis nagu katkise vedru ragin läbi, kuid kõik oli tegelikult ok, isegi omas pesas oli
vedru. Kuid see on nüüd kadunud.
Ausalt ei tea milles viga . . . olen enam kui kindel, et sillastend mulle vastust ei anna.
Kuid kust ostast asja otsima hakata . . . kohutavalt ebameeldiv on pikka teed sõita.
|
QUATTRO
|
postitati 08.09.04 18:58 |
Mul oli vanamehe autoga sama pull,miskil hetkel asi lihtsalt läks oma trajektoorilt mingi 50cm-meeter kõrvale nii et rool ka ei liikunud.All olid siis
16" valud ja kummid 205/55.
Sai ka kangutatud nigu segane,sillastendid ja kõik muud jamad.Lõpuks tuli välja et asi ikkagi rehvides,spetsid ütesid et kummikihtide vahel on koordid
lahti vms.Sai uued kummid alla ostetud ja asi korras päevapealt.
Põhjuseid pakuti ka mitmeid,löökauk või siis se et rehv on kunagi jooksnud ntx tagurpidi(see kehtib siis ilma suunata kummide puhul).
|
sospert
|
postitati 08.09.04 18:57 |
pakun amordi tugilaagreid - sümptomiteks on rooli raske keeramine ja katkendlik liikumine. seda saab kontrollida esiotsa üles tõstes ja siis ilma
mootori töötamata proovida rattaid keerata ühele ja teisele poole. juhul kui rattad katkendlikult liiguvad, siis peaaegu et kindel, et amordi
tugilaagrid. muid asju ei tohiks audil keerelda va śarniir.
|
quattromees
|
postitati 08.09.04 18:40 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
tere,
Probleem siis oma autoga, st. audi 90/90a.
Asi ise seisneb selles, et kohati auto nagu arvaks et kohutavalt tore on hakata nüüd oma suunda minema. Asi ei ole rehvides ega tuules, kuna jama pole
koguaeg olnud.
Väiksematel kiirustel seda tunda pole, kui alates 100km/h ja ülesse mõtleb auto omateed astuda. Vahetatud sai kartuses, et asi on roolilatis, kuid
nüüd ilmneb, et asi selles pole. Idee järele kõik allpool oleks nagu korras, väänatud ja muid trikke tehtud, kõik omal kohal. Rooliotsad tunduvad ka
ok olema.
Lihtsalt mingi kohapealt auto nagu korraks ei kuuletuks roolile, loksu ei tähelda.
Milles võib asi olla? |
Arvan, et jooksud valed.
|
lynx
|
postitati 08.09.04 18:33 |
tere,
Probleem siis oma autoga, st. audi 90/90a.
Asi ise seisneb selles, et kohati auto nagu arvaks et kohutavalt tore on hakata nüüd oma suunda minema. Asi ei ole rehvides ega tuules, kuna jama pole
koguaeg olnud.
Väiksematel kiirustel seda tunda pole, kui alates 100km/h ja ülesse mõtleb auto omateed astuda. Vahetatud sai kartuses, et asi on roolilatis, kuid
nüüd ilmneb, et asi selles pole. Idee järele kõik allpool oleks nagu korras, väänatud ja muid trikke tehtud, kõik omal kohal. Rooliotsad tunduvad ka
ok olema.
Lihtsalt mingi kohapealt auto nagu korraks ei kuuletuks roolile, loksu ei tähelda.
Milles võib asi olla?
|