Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 25.08.04 08:43
Kuna on plaanis enne talve ka rihmad ja rullid vahetada siis tegin "autopartnerist" väikse järelpärimise ja kõik rihmad ,rullid, veepump ja vända otsatihend tuli kogumaksumus ümmarguselt 3500 ilma vahetuseta.
Inq

 postitati 24.08.04 18:33
Pumba rihm + hammasrihm koos 3 rullikuga maksid (väikse alega loomulikult) ca 2 kilo raha, vahetus Türi tänaval Diisli keskuses 1180 EEK.
multik

 postitati 24.08.04 15:26
Aitähh heade soovituste eest. Kas on ka teada sellise isendi mootori kuluvate juppide hindu? Pean silmas rihma, rullikut, õlikogust jne. Noh neid asju, mida peab regulaarselt vahetama.
Hetkel on Astra 1,7TDi Isuzu mootoriga, seal peab hammasrihma vahetama 120K pealt, odavaim teha Viking Motorsis. Samalaadse info vastu suur huvi. Aitähh :)
80quattro

 postitati 24.08.04 14:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis ;)


See ratas toimib väändevõngete summutina(kummiosa vahepeal), kui kumm lahti, siis loperdabki(õli sööb seda väga hästi)
jan-kos

 postitati 24.08.04 14:38
Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis ;)
AudiTeam

 postitati 24.08.04 14:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja sospert
Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see rihmaratas püsib.

Ma pidasin alumist rihma ratast silmas.
sospert

 postitati 24.08.04 13:58
Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see rihmaratas püsib.
AudiTeam

 postitati 24.08.04 12:38
2,5TDi on üks vaiksemaid diisel mootoreid. Põhi tüüpe c4 kerega masinatel on kaks: kas siis 85kW või 103kW. Nende mootorite erinevused väga suured ei ole lihtsalt toodeti erinevatesse maadesse erinevate võimsusklassidega - võimsuste järgi jagunesid ka maksude klassid.
103kW ja 85kW erinevused peaksid olema ainult turbos ja ajus - mootorid on identsed.
Kütusekulu poolest väga ekonoomsed - 2tonni kaaluv masin võtab maanteel ikka 5 liitrit kütust sajale kilomeetrile tundub kuidagi müstiline aga nii ta on.
Kui maanteel sõita 120km/h siis kuuenda käiguga on pöörded 2000p/min.
2,5TDi Quattroga kogemused kahjuks puuduvad - oleks endale sama isendi ostnud kui oleks sobiv pakkumine olnud auto ostmise hetkel. (neid liigub ikka väga vähe ringi)
Esimene asi mida diisli puhul mõeldakse et uimane - ei vasta tõele tõmmet on masinal küllaga kui ikka vajutada. Rida 5 mootor liigub ikka väga hästi edasi - muidugi oleneb jälle millega võrrelda.
Mootori poolepealt pole midagi halba kuulnud kui on korraline hooldus pidevalt tehtud. Enda isendil oli müstiline juhus - nukkvõll lendas neljaks tükiks, teadmata põhjusel - rihmad olid korras, õlid pidevalt vahetatud ja hooldus oli ka korraline. Ainuke asi mis võis asja põhjustada oli rihmaratas - ma ei saanudgi täpselt teenenduses aru kas kiil oli terve või ei olnud kuna rihma rattapeal olid küll kahtlased jäljed - see kiilu koht oli nagu deformeerunud - sai paigaldatud uus ratas ja kiil. Muidu mootoriga pole mingeid probleeme olnud.
nõlvak

 postitati 24.08.04 09:15
arvan et AudiTeam on õige vend vastama..küsi temalt
multik

 postitati 24.08.04 09:04
Tere,

on nimelt huvi diisel audi 100/a6 avant quattro vastu, kuid puudub igasugune info audi 2,5TDI mootori töökvaliteedi kohta. Palun kirjutage kas on hea mootor, kas tasub võtta jne. Tänud ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]