Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,5TDI kvaliteet (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2032)
multik
huviline



Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)

postitati 24.08.04 09:04 Tsiteeri
2,5TDI kvaliteet



Tere,

on nimelt huvi diisel audi 100/a6 avant quattro vastu, kuid puudub igasugune info audi 2,5TDI mootori töökvaliteedi kohta. Palun kirjutage kas on hea mootor, kas tasub võtta jne. Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
nõlvak
huviline



Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: väike auto

postitati 24.08.04 09:15 Tsiteeri


arvan et AudiTeam on õige vend vastama..küsi temalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 24.08.04 12:38 Tsiteeri


2,5TDi on üks vaiksemaid diisel mootoreid. Põhi tüüpe c4 kerega masinatel on kaks: kas siis 85kW või 103kW. Nende mootorite erinevused väga suured ei ole lihtsalt toodeti erinevatesse maadesse erinevate võimsusklassidega - võimsuste järgi jagunesid ka maksude klassid.
103kW ja 85kW erinevused peaksid olema ainult turbos ja ajus - mootorid on identsed.
Kütusekulu poolest väga ekonoomsed - 2tonni kaaluv masin võtab maanteel ikka 5 liitrit kütust sajale kilomeetrile tundub kuidagi müstiline aga nii ta on.
Kui maanteel sõita 120km/h siis kuuenda käiguga on pöörded 2000p/min.
2,5TDi Quattroga kogemused kahjuks puuduvad - oleks endale sama isendi ostnud kui oleks sobiv pakkumine olnud auto ostmise hetkel. (neid liigub ikka väga vähe ringi)
Esimene asi mida diisli puhul mõeldakse et uimane - ei vasta tõele tõmmet on masinal küllaga kui ikka vajutada. Rida 5 mootor liigub ikka väga hästi edasi - muidugi oleneb jälle millega võrrelda.
Mootori poolepealt pole midagi halba kuulnud kui on korraline hooldus pidevalt tehtud. Enda isendil oli müstiline juhus - nukkvõll lendas neljaks tükiks, teadmata põhjusel - rihmad olid korras, õlid pidevalt vahetatud ja hooldus oli ka korraline. Ainuke asi mis võis asja põhjustada oli rihmaratas - ma ei saanudgi täpselt teenenduses aru kas kiil oli terve või ei olnud kuna rihma rattapeal olid küll kahtlased jäljed - see kiilu koht oli nagu deformeerunud - sai paigaldatud uus ratas ja kiil. Muidu mootoriga pole mingeid probleeme olnud.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 24.08.04 13:58 Tsiteeri


Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see rihmaratas püsib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 24.08.04 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sospert
Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see rihmaratas püsib.

Ma pidasin alumist rihma ratast silmas.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.08.04 14:38 Tsiteeri


Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 24.08.04 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis ;)


See ratas toimib väändevõngete summutina(kummiosa vahepeal), kui kumm lahti, siis loperdabki(õli sööb seda väga hästi)


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
multik
huviline



Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)

postitati 24.08.04 15:26 Tsiteeri


Aitähh heade soovituste eest. Kas on ka teada sellise isendi mootori kuluvate juppide hindu? Pean silmas rihma, rullikut, õlikogust jne. Noh neid asju, mida peab regulaarselt vahetama.
Hetkel on Astra 1,7TDi Isuzu mootoriga, seal peab hammasrihma vahetama 120K pealt, odavaim teha Viking Motorsis. Samalaadse info vastu suur huvi. Aitähh :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Inq
huviline



Registreerunud 17.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Tiguan 2014 2.0TDI

postitati 24.08.04 18:33 Tsiteeri


Pumba rihm + hammasrihm koos 3 rullikuga maksid (väikse alega loomulikult) ca 2 kilo raha, vahetus Türi tänaval Diisli keskuses 1180 EEK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 25.08.04 08:43 Tsiteeri


Kuna on plaanis enne talve ka rihmad ja rullid vahetada siis tegin "autopartnerist" väikse järelpärimise ja kõik rihmad ,rullid, veepump ja vända otsatihend tuli kogumaksumus ümmarguselt 3500 ilma vahetuseta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]