Teema ülevaade |
ranz
|
postitati 20.08.04 08:09 |
Tegelt ei ole ju ka vabalthingava originaalil torud ühepikused, kuid torukolle tehakse ühepikkuste torudega, et võibolt peaks ka T konel tegema nad
siiski ühepikkused...
Katiga on küll see asi, et turbkal on parem kui kat alt ära ja otsetoru asemele, et miskit reso sinna aretama ei ole vaja hakata... vabalthingaval on
ju see asi, et tagasisurve jne jne kuid turbokal sellest ju miskit kasu ei ole. Ja tegelt on omal koguemus ka vabalthingava pealt, oli omal vahepeal
otsetoru kati asemel, sai võetud ette ja stopperiga tehtud kolm erinevat katset kolm korda ja ajad kirja pandud ning siis kat enne ülevaatust alla
pandud ja samad katsed uuesti tehtud... mina erilisi ajamuutusi nagu küll ei näe, vaata et ikkagi kriipsukene aeglasemaks läks asj ja tundub et
kütusekulu ka eelnevast suurem (see on suhteline teglt, kuidas just parem jalg sirgeks läheb) et tegelt suurt vahet ei ole, vastupidiselt paljude
jutule, et nii kui kati ära koristad see pill sul enam edasi ei käi ka.
|
quattromees
|
postitati 19.08.04 19:40 |
Vabalthingavatel mootoritel väljalaskekollektori väljalaskekanalid on üldjuhul ühepikkused igal silindril, kas see tingimus kehtib ka turbomootori
puhul? Originaalkollektorit vaadates tundub, et originaalil ei ole ühepikkused.
Plaan autolt katalüsaatorid eemaldada, kas asenduseks sobib paremini sirge toru või resokas?
Netis loomulikult kõvasti juttu samadel teemadel aga enamasti tundub umbes lahmitud arvamused ja vastust ei saa, seega oleks kena kui oma väidet ka
põhjendaks!
|
|