Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Väljalaskekollektor ja torude pikkus turbomootoril (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1068)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.08.04 19:40 Tsiteeri
Väljalaskekollektor ja torude pikkus turbomootoril



Vabalthingavatel mootoritel väljalaskekollektori väljalaskekanalid on üldjuhul ühepikkused igal silindril, kas see tingimus kehtib ka turbomootori puhul? Originaalkollektorit vaadates tundub, et originaalil ei ole ühepikkused.

Plaan autolt katalüsaatorid eemaldada, kas asenduseks sobib paremini sirge toru või resokas?

Netis loomulikult kõvasti juttu samadel teemadel aga enamasti tundub umbes lahmitud arvamused ja vastust ei saa, seega oleks kena kui oma väidet ka põhjendaks!


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.04 08:09 Tsiteeri


Tegelt ei ole ju ka vabalthingava originaalil torud ühepikused, kuid torukolle tehakse ühepikkuste torudega, et võibolt peaks ka T konel tegema nad siiski ühepikkused...
Katiga on küll see asi, et turbkal on parem kui kat alt ära ja otsetoru asemele, et miskit reso sinna aretama ei ole vaja hakata... vabalthingaval on ju see asi, et tagasisurve jne jne kuid turbokal sellest ju miskit kasu ei ole. Ja tegelt on omal koguemus ka vabalthingava pealt, oli omal vahepeal otsetoru kati asemel, sai võetud ette ja stopperiga tehtud kolm erinevat katset kolm korda ja ajad kirja pandud ning siis kat enne ülevaatust alla pandud ja samad katsed uuesti tehtud... mina erilisi ajamuutusi nagu küll ei näe, vaata et ikkagi kriipsukene aeglasemaks läks asj ja tundub et kütusekulu ka eelnevast suurem (see on suhteline teglt, kuidas just parem jalg sirgeks läheb) et tegelt suurt vahet ei ole, vastupidiselt paljude jutule, et nii kui kati ära koristad see pill sul enam edasi ei käi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]