Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
eesel

 postitati 19.08.04 11:29
võta minu oma järgmisena ette ;) , palju õlut läheb :D?
mex

 postitati 18.08.04 12:34
tänud kõigile, eks ta vist nädalavahetuse "ürituseks" siis kujunebki , sõbrad, õlud ja palju "kainet" mõistust.
blaska

 postitati 18.08.04 06:38
ma kah radikat vahetanud võta parem asjatundja appi, jäävad närvid alles
rulamees

 postitati 17.08.04 22:09
eeem, kui ma esimest korda sellega tegelsin, siis tükk aega ei saanud seda kremplit sealt kätte, mul oli probleemiks ventikas mis vilises, minu arust ei tasuks ära unustada neid kahte polti mis seal aku taga on, õhuvõtuava juures- sest kui neid lahti ei keera siis tükk nuputamist et kust asi ikka kinni hoiab
krss

 postitati 17.08.04 21:17
See on B3 tüüpviga (reeglina mõra torus, mitte ei leki radikas ise), ning kuna isa on juhuslikult plastmassitehnoloog, seletas mulle asja ära. Jama on selles, et see järgmine, mille Sa poest või romulast ostad, on täpselt samuti defektne (valamisel on plastmass olnud liiga külm, sellepärast kahelt poolt kokkujooksev materjal ei liitu teise poolega piisavalt - antud plastmassivormi tehnoloogiline iseärasus) ning aja jooksul, või kui tekib süsteemi tekib liiga palju survet, ootab ees jälle uus radikavahetus:(. St soovitan vahetuse asemel (või vaatamata vahetusele) remontida hoopis vana: otside plastiktoru sisemise augu diameetriga vastava õhukeseseinalise metalltoru, mökerdad EPO liimiga kokku ja lükkad sinna sisse. Kes nii on teinud, neil on see ka igavesti pidama jäänud. Ei mäleta hetkel, kas väljastpoolt kah kannatas katta õhukeselt EPOga või mitte. Igal juhul tunduv tagasiminek B2 Audiga võrreldes, millel sama radika vahetus on max 10 minuti töö... (olude sunnil teinud seda mõlemil, ikka päris mitu korda)
teints

 postitati 17.08.04 20:49
oojaa, korra vahetad, siis enam ei taha ... :D
lorrap

 postitati 17.08.04 19:54
Arvesta ühe tõsise tööõhtuga, ning mitmete õlledega. Selle radika vahetus on paras kepp. Olen teinud, olen tundnud :s
mex

 postitati 17.08.04 18:15
kurb, aga eks ma olingi sellega arvestanud, kuigi lootus sureb ikka viimasena:cool:

tänan
QUATTRO

 postitati 17.08.04 17:15
Terve armatuur tuleb välja võtta,ega eriti lihtsamini ei saagi.
mex

Depicts mood of post postitati 17.08.04 16:06
et siis seisab ees (salongi)soojendusradika vahetus audi 80 b3-.l:(

kuidas seda kõige kiiremini ja lihtsamalt teha oleks võimalik.
igasugu nipid nõksud ja soovitused teretulnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]