Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ACE16V

 postitati 15.07.04 07:33
Tsitaat:
See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad:(, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku:o


.....ja vaata üle ka sisselaskekollektorisse tulevad vaakumvoolikud.....
80quattro

 postitati 14.07.04 19:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......

see on minu maamehe loogika:D

muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis.


See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad:(, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku:o
lare

 postitati 14.07.04 19:25
äkki jahutusvedeliku andur,mis ajule inffi annab on küpse.endal sain selle vahetusega asja toimima.(peale muude asjadega tohutut n-ssi)
ACE16V

 postitati 14.07.04 14:23
tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......

see on minu maamehe loogika:D

muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis.
ranz

 postitati 14.07.04 13:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt

Pihusti vast siis, sest 66KWsel ei ole peale ühe neid seal enam :D
Ja päris nii see asi ikka ka ei ole et lukoil on parim ja mujal on pask... minul vana 100 nt lukoili kütusega kukkus turtsuma... ei tasu üldistusi nii teha, suht igast jaamast on millaski miskite proovide võtmisega selgunud et müüakse halba kütust, kelle jaamast rohkem kelle omat vähem.
Tasuks veel proovida kütuselisandit mis on mõeldud pihustite puhastamiseks, mõndele on aidanud isegi.
sulps

 postitati 14.07.04 12:53
pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt
kaspark

 postitati 12.07.04 07:30
Tere!

Sooviksin teada, mis põhjustab B4 93.a. 66 kW pöörete kõikumise sooja mootoriga. Külmal käivitamisel probleeme pole, kuid mõningasel kasutamisel tühikäigu pöörded hakkavad kõikuma 500-1300 p/m. See pole ka reegel, mõnel korral hakkab eelpool kirjeldatud viga koheselt endast märku andma, mõned korrad jääb see kõikumine pööretega ära. Mida võiks esmalt kodustes tingimustes vaadata, enne kui teeninduse pool sammud seada?

Ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]