Teema ülevaade |
ACE16V
|
postitati 15.07.04 07:33 |
Tsitaat: | See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku |
.....ja vaata üle ka sisselaskekollektorisse tulevad vaakumvoolikud.....
|
80quattro
|
postitati 14.07.04 19:30 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ACE16V
tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et
moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks
saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad
tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......
see on minu maamehe loogika
muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis. |
See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku
|
lare
|
postitati 14.07.04 19:25 |
äkki jahutusvedeliku andur,mis ajule inffi annab on küpse.endal sain selle vahetusega asja toimima.(peale muude asjadega tohutut n-ssi)
|
ACE16V
|
postitati 14.07.04 14:23 |
tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et
moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks
saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad
tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......
see on minu maamehe loogika
muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis.
|
ranz
|
postitati 14.07.04 13:02 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja sulps
pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt |
Pihusti vast siis, sest 66KWsel ei ole peale ühe neid seal enam
Ja päris nii see asi ikka ka ei ole et lukoil on parim ja mujal on pask... minul vana 100 nt lukoili kütusega kukkus turtsuma... ei tasu üldistusi nii
teha, suht igast jaamast on millaski miskite proovide võtmisega selgunud et müüakse halba kütust, kelle jaamast rohkem kelle omat vähem.
Tasuks veel proovida kütuselisandit mis on mõeldud pihustite puhastamiseks, mõndele on aidanud isegi.
|
sulps
|
postitati 14.07.04 12:53 |
pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt
|
kaspark
|
postitati 12.07.04 07:30 |
Tere!
Sooviksin teada, mis põhjustab B4 93.a. 66 kW pöörete kõikumise sooja mootoriga. Külmal käivitamisel probleeme pole, kuid mõningasel kasutamisel
tühikäigu pöörded hakkavad kõikuma 500-1300 p/m. See pole ka reegel, mõnel korral hakkab eelpool kirjeldatud viga koheselt endast märku andma, mõned
korrad jääb see kõikumine pööretega ära. Mida võiks esmalt kodustes tingimustes vaadata, enne kui teeninduse pool sammud seada?
Ette tänades
|
|