Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pöörded kõiguvad (B4 93a.) Palun abi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1681)
kaspark
huviline



Registreerunud 12.07.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.04 07:30 Tsiteeri
Pöörded kõiguvad (B4 93a.) Palun abi



Tere!

Sooviksin teada, mis põhjustab B4 93.a. 66 kW pöörete kõikumise sooja mootoriga. Külmal käivitamisel probleeme pole, kuid mõningasel kasutamisel tühikäigu pöörded hakkavad kõikuma 500-1300 p/m. See pole ka reegel, mõnel korral hakkab eelpool kirjeldatud viga koheselt endast märku andma, mõned korrad jääb see kõikumine pööretega ära. Mida võiks esmalt kodustes tingimustes vaadata, enne kui teeninduse pool sammud seada?

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 14.07.04 12:53 Tsiteeri


pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.04 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
pihustid on sitased pane head kütust (lukoilist mojal on pask) ja anna tühjaks pikkalt

Pihusti vast siis, sest 66KWsel ei ole peale ühe neid seal enam :D
Ja päris nii see asi ikka ka ei ole et lukoil on parim ja mujal on pask... minul vana 100 nt lukoili kütusega kukkus turtsuma... ei tasu üldistusi nii teha, suht igast jaamast on millaski miskite proovide võtmisega selgunud et müüakse halba kütust, kelle jaamast rohkem kelle omat vähem.
Tasuks veel proovida kütuselisandit mis on mõeldud pihustite puhastamiseks, mõndele on aidanud isegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 14.07.04 14:23 Tsiteeri


tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......

see on minu maamehe loogika:D

muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 14.07.04 19:25 Tsiteeri


äkki jahutusvedeliku andur,mis ajule inffi annab on küpse.endal sain selle vahetusega asja toimima.(peale muude asjadega tohutut n-ssi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.07.04 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
tundub et peale sisselaskesiibrit saab lisaõhku, sest külma mootoriga aju lambdat ei arvesta, soojalt aga toimub järgmine triangel(eeldusel muidugi et moto saab lisaõhku):lambda loeb väljalaskes liigset hapnikusisaldust ja aju lisab selle peale kütet juurde, nüüd hakkavad pöörded tõusma ja kurjaks saavad need "organid", mis valvavad tühikäigu pöörete arvu, ning keeravad "kraanid" kinni ja kohe avastavad et taastamist vajavad tühikäigu pöörded, mis alla kukkusid. "kraanid" avatakse ja jäädakse ootama mis lambda "ütleb"......

see on minu maamehe loogika:D

muidugi on üsna tõenäoline et lambda andur ise peetis.


See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad:(, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 15.07.04 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
See saab toimuda pritse aluse kummipadja kaudu, liiguta õhufiltri korpust, kas pöörded muutuvad:(, või jääb kogu kupatus veidi murdes sulle pihku:o


.....ja vaata üle ka sisselaskekollektorisse tulevad vaakumvoolikud.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]