Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 03.07.04 13:05
Pihustite hinda kahjuks peast enam ei mäleta... kuid minuarust oli suht kallid et lihtsalt niisama profülaktika mõttes vahetama hakata.
madjs

 postitati 03.07.04 13:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa (just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana)

Õige ta on, mul omal vahetus plaanis igatahes, mingiaeg nagunii korra pritse koos kollega eest ära pean võtma, siis parem teha. Tea palju uued pihustid maksta võiks, ega nende vahetus ka paha teeks.
ranz

 postitati 03.07.04 12:56
Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa (just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana)
ferdinand

 postitati 03.07.04 12:48
Tsitaat:
Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.

Kui pihustipesa otsas olevad plastpukse ei vaheta siis on oht vanadusest rabedad asjad lihtsalt ära lõhkuda. Lähtun vaid oma kogemustest, minul niimoodi juhtus. Muidugi oli viga ka pihusti otsatihendit hoidva plekkmoodustise kehvas paigalduses ja loomulikult ka kogenematuses. Tänavu kevadel hooldamise käigus ei olnud selle koha pealt küll enam mingeid probleeme.

Loomulikult on kasulik paigaldamisel näiteks õli kasutada.
madjs

 postitati 03.07.04 12:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.

Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.


Hee kui pihusti ikka kinni, siis kruvikaga mutri servast nii lihtsalt ei kanguta, ma ise ikka tangidega korralikult ringi käima loksutasin ja siis alles välja murdsin. Tagasipanek jah, suht hoolega peab tegema, ise sain paarist kummitihendis jagu, servad teravad ja paigaldamisega lõikas manseti pooleks, aru sain siis kui moto käima panin ja õhku vahelt läbi hakkas imema. Aga see võis olla selest, et ma ei kasutanud originaal mansette. Nimelt ei viitsinud suurde linna originaale ostma minna, sai asendatud agrovarust ostetud põllumajandus juppidega.
mulk

 postitati 03.07.04 12:43
Paigaldamise lihtsustamiseks võid pihusti pesa või tihendi kas tehnilise vaseliini vms. kergelt libestada.
ranz

 postitati 03.07.04 12:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.

Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.
ferdinand

 postitati 03.07.04 12:34
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.
madjs

 postitati 03.07.04 12:30
Jah ega kui nad kaua peal olnud, siis arvatavasti tihendid kõvaks läinud ja eks tahmagi vahele tekkinud. Kui enda omal esimest korda maha võtsin, siis oli ka ikka paras jamamine, teinekord polnud enam probleemi. Kui õieti mäletan, kasutasin maha võtmiseks pikki tange, need sai miski nurgaall vastu plokki suruda ja siis miski varjandiga pihustid välja murda, otse tõmmates ei olnud käes piisavalt rammu.
john

 postitati 03.07.04 12:21
Sain just garaasist tagasi ja kurat nuta või naera aga lahti ma ned ei saanud :D:D aga võtan moto maha ja siis proovin uue hooga. Et tegu pole siis puhatamise vaid motole tahaks kap remondi teha. kogu kapoti alune on juba puhtaks tehtud ainult moto vaja veel maha võtta aga see pritsung käib hetkel yle jõu lihtsalt... õhtux kogun uued õlled kõrvale ja proovin uue hooga :D
ranz

 postitati 03.07.04 10:14
Ei tule nad midagi... sest enda omal oli selline asi, et neid üldse kätte saada peab ikka mõningad asjad seal lahti lammutama ja selleks ajaks jahtub juba moto maha. Tegelt kui õieti mäletan siis võtsin enda oma lahti üldse järgmisel päeval, et moto oli täiesti külm.
Et pihtusi koos oma võruga või pesaga kuidas seda nimetagagi... koos sellega tuli minul ilusti välja, kuid sellest krdima võrust teda enam kätte ei saanud. Hiljem sain aru ka miks ei tulnud, see ülemine tihend mis tal seal on, see paksem rõngastihend, see ei tule välja kohe vaid libiseb sellest soonest üle ja läheb sinna alla suurele servale ette ja siis on kangutamist juba küllaga. Kuid kokkuvõttes nad peaksid ikkagi lahti tulema jah, jõudu vaid vaja.
Kaits

 postitati 03.07.04 10:06
Soojal mootoril on nad kinni, külmalt peaks ikka enamvähem normaalselt välja tulema.
ranz

 postitati 03.07.04 08:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms?

Aga kus oli juttu nende puhastamisest? Äkki tahetaksegi tihendeid ära vahetada...
Omal sama asi oli, ostsin kõik neli tihendit mis sinna vaja läheb uued ja püüdsin neid ära vahetada... no on raiped alles tugevasti sees, ikka julmalt peab tirima.
Kui siiski oli miski puhastamise mõte, siis jah, erilist mõtet asjal ei ole, kui sul just kusil selle jaoks vastavat pinki pole millesse asi sisse panna ja ilgelt suure survega miskit kanget ainet läbi lasta, niisama neid leotades suurt kasu ei saa, teha parem nii nagu just soovitati.
ve1ks

 postitati 03.07.04 07:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms?

Lükka pritsepuhastus vahendit paaki ja kogu puhastus, kui abi pole, siis poodi, uute järele.;)
Ringo1

 postitati 03.07.04 00:22
kas neid on mõtet ise puhastada vms?
john

 postitati 02.07.04 21:46
...lihtsalt soovitada kiskuda neid... tahtsin lihtsalt kindel olla selles. Aga tänud :)
MaQQu

 postitati 02.07.04 20:53
kõvasti tõmmata lihtsalt. Asi istub kummitihendiga täpselt pesas. Soovitav pärast uued tihendid ka panna... Forss müüb vist 5.- eek/tk. Absoluutselt mitte midagi keerulist :) Jõudu!

edit: miks kisud üldse ? uudishimust :) ?
tarts200

 postitati 02.07.04 20:35
proovi ikkagi välja tõmmata. pihusti seisab sinul ilmselt pesas ühe rõngaga nii,et julget peale hakkamist
Kaits

 postitati 02.07.04 20:25
Kas need mitte tõmmates välja ei peaks tulema... ära enne lõhkuma mine kui mõni 100% kindel vastus tuleb!
john

 postitati 02.07.04 20:17
Kuda siis neid lahti saab. Muttri võtmega jäingi keerama. Enne kui kiskuma hakkan ehk oskab keegi kogemusi jagada :P
http://pilt.ee/photo/124966/2460461/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.0% - SQL: 34.0%]