Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 05.07.04 08:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
vähe uuritud maid...tuleb klapisääre tihendid ainult ära vahetada :D


Kas asi ainult klapisääretihenditega piirdub, selles ei saa kunagi päris kindel olla seni kuni on vahetamata.
Big

 postitati 05.07.04 08:09
vähe uuritud maid...tuleb klapisääre tihendid ainult ära vahetada :D
Mäks

 postitati 04.07.04 23:55
Mul sama jama, et ajab sinist suitsu..mingi spetsialist käis asja uurimas, sai ka õlisurve ära mõõdetud. Tuli välja, et õlisutve liiga kõrge. Kui õigesti mäletan siis spetsialisti arvates oli õlipumba reduktsiooniklapp kinn jäänud..või midagi taolist. Kui aega saan siis võtan asja käsile..
ve1ks

 postitati 03.07.04 15:57
Ka mina olen sellist asja kogenud, et 2,2 on valusama minekuga.
Selle mootori vahetusega on tõesti nii, et kui vahetus siis kindel laks, et juhtmestik ka, sest on ülimalt kahtlane,et ta sul käima hakkab vale skeemiga ja kui tahad ikka käima ajada, siis läheb ikka jubedalt mõistust ja kannatust vaja.:)
madjs

 postitati 03.07.04 11:29
Tsitaat:
Tsitaat:
Mis mõttes see 2.2 ülbem on?


Mulle ka nagu mulje jäänud, et 2,2 KU on erksama minekuga kui ülejäänud isendid. Aga võibolla olen lihtsalt korras KU-dega kokku puutunud ja teised on lihtsalt häälest ära olnud.
Amadeus

 postitati 03.07.04 11:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
On mõtet seda üldse remontida kui samas on tuttaval pakkuda b4 2.3 93a mootor 3,5k ?
Kas 87a elekroonika istub sellele või tuleb see ka uus otsida?


2.2-sel ja 2.3-sel on minuteada erinevad pritsed vastavalt K-jetronic ja KE III Jetronic, süütesüsteem on kah erinev ühel transistorsüüde teisel täiselektrooniline, niiet ilmselt pead ka elektroonikat veits vahetama.

Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
ja kui masin korralik siis 2.2 liitrine mootor on tunduvalt ülbem asi kui 2.3l


Mismõttes see 2.2 ülbem on?
Driver

 postitati 01.07.04 18:59
ei kujuta ette kui kalliks sul see remont minna võib aga usun et mitte eriti utoopiliseks

ja kui masin korralik siis 2.2 liitrine mootor on tunduvalt ülbem asi kui 2.3l

ja mootori võid sa küll odavalt saada aga usu see ümber ehitus ei ole odav:(

olen kord bmw-l mootorit vahetanud, sai ka võimsust töstetud suurema mootoriga ja see mootori vahetus ei tulnud just odav

usun et ega audi´gi teist moodi ole

olen suht kindel et kui vahetad mootori siis on kiirem ja lihtsam(usun et ka odavam:)) vahetada mootor koos juhtmestikuga

aga eks see on ka kõigest minu arvamus:D

kes teab täpsemalt eks see võtku sõna:)
Big

 postitati 30.06.04 16:34
njah...lükka veel õlivahetust edasi :(
Kusjuures 2 kuud tagasi sai diagnostikas käidud ja õeldi, et selle aasta kohta töötab mootor ülimalt hästi...nii palju siis sellest...
On mõtet seda üldse remontida kui samas on tuttaval pakkuda b4 2.3 93a mootor 3,5k ?
Kas 87a elekroonika istub sellele või tuleb see ka uus otsida? Või kannan üldse auto arvelt maha?
Driver

 postitati 30.06.04 15:48
mul sama lugu selle sinise suitsuga:(

käisin asjapulkade juures ja nemad arvasid sama asja et rõngad kinni või siis kulunud ilmselt:)

kas survet karteris pole?

minul surve karteris sees ja peksab kohapeal käies karteri tuulutus toru kaudu õli turbosse, kohapeal käies ta koguneb sinna ja siis kui talda hakkad andma siis hakkab ta sealt seda õli põlemis kambrisse vedama ja seega... sinine suits taga:(

seda mismoodi see mootori ehitus bensukal on seda ma ei tea aga dislal on nii:)
jõuvanker

 postitati 30.06.04 15:31
No ilmselt satub mingit teed pidi õli põlemiskambrisse..
Kulunud võivad olla nii kolvirõngad ( õlirõngad ) kui ka klapisääretihendid..;)
Big

 postitati 30.06.04 15:13
Probleem siisselles, et kui auto mingi 10 min kohapeal tuksub, siis hakkab sinist välja ajama ja kui gaasi vajutada on auto tagaosas nagu mingi nightclub...samas kui sõidan ja seisma jään...pole midagi.
Muidugi võib see tingitud olla sellest et vahetasin õli alles 30 000km tagant (kuidsamas valasin iga kuu tagant siiski liitri peale).
Õhufilter ka suht lägane kuna audi 100-l nagu teada on õhuvõtu toru iluvõre taga...seal saab peale õhu ka vett.
Kas keegi targem võtaks mu jutu nüüd kokku ja teeks järelduse, et mis tal siis viga on. :(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]