Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sir-mac

 postitati 18.04.15 13:58
Salongis tuleb lammutada vaid sel juhul, kui ülemised tikud on p.. keeratud ning on paigaldatud polt läbi kere. Muidu toimub kogu töö õues.
jaanus25

 postitati 18.04.15 13:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
BTW, C4 kerel on ka esisillas padi ja laager eraldi jupid. B4-l on koos.

Tagumine amordipadi või vabalt koliseda küll. Ise vahetasin selle oma pooleveolisel C4-l suht esimese asjana. Vahetuseks oleks maru hea suruõhuvõtit kasutada, kuna amordi ülemiste kinnituste kolmest mutrist tagumise käsitsi lahti keeramine on paras PITA. :)
Kas tugipadja jaoks on vaja ka salongi tagant lammutada? Auto töökoda väitis et muidu vahetada ei sa kui peab polstrid maha kiskuma. Eile veendusin et salongist ei leia midagi mida saaks vahetada! sest amordi kinnitus ei tule salongi. Vaja see töö ette võtta kuna kolin hakkab juba ajudele :P
Black

 postitati 04.11.09 22:27
BTW, C4 kerel on ka esisillas padi ja laager eraldi jupid. B4-l on koos.

Tagumine amordipadi või vabalt koliseda küll. Ise vahetasin selle oma pooleveolisel C4-l suht esimese asjana. Vahetuseks oleks maru hea suruõhuvõtit kasutada, kuna amordi ülemiste kinnituste kolmest mutrist tagumise käsitsi lahti keeramine on paras PITA. :)
rulamees

 postitati 04.11.09 22:01
Kui sul tagasild keerab ( eeldan sellest, et vajab sul tugilaagreid) siis on ju loomulik, et su audil on ka roolilatt tagasillas. :P
ggsizask

 postitati 04.11.09 21:48
No ega mina pole süüdi, et seda valesti nimetatakse, sest ega ma ei võtnud seda nime lambist vaid nii on mõnes kohas kirjas.
Fugitive ma mõtlesin seda silmas, et ei ole mõtet hakata puhast jama ka ajama mingist roolilatist tagasillas.
Kuits

 postitati 04.11.09 21:42
Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.


Tugi padi ja tugilaager siiski 2 eri asja.
Tugilaager saab oma nimetuse ikka vast sellest, et kummipuhver sisaldab endas ka laagrit, kuid tugipadi on lihtlabane kummijulla.

Siit tekivadgi erimeelsused, kui ei tehta endale selgeks, et mis on mis.
Kuidas saab möni koht nimetada tugipatja tugilaagriks, kui see seda pole!:o
Fugitive

 postitati 04.11.09 21:37
Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.


No kui sa loll ei ole siis vaheta see tugilaager tagapool ka ära ja äkki on siis kolin kadunud?
ggsizask

 postitati 04.11.09 21:35
Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.
Kuits

 postitati 04.11.09 21:32
Esiveolise tagasild

Quattro tagasild

Lisaks juurde, et quattrol on kolina pöhjustajaid tagasillas vörreldes esivedusega rohkem :cool:
Fugitive

 postitati 04.11.09 21:23
Ok kui sa vihjatest siiani pole aru saanud siis üritan ära seletada:

1. Tugilaager on ainult esiamordil - see asub amordi ülemises otsas ja sinna amort toetub, aitab rooli keeramisel kogu püstakul pöörleda. Kuna tagumised rattad ei keera siis neid (tugilaagreid) seal ei ole ei esivedusel ega ka nelikvedusel.

2. Quattrol on taga õõtsad, regulleerimisvardad, poolassid, differ jne (nagu igal tagaveolisel).

3. Esiveolisel on taga 2 amorti, torujupp mis ühendab 2 püstaku omavahel kokku, et rattad laiali ei kukkuks ja miskine stabikamoodi asi (teadjad täpsustavad, ma kahjuks ei tea mis selle diagonaalis asuva rauast juppi nimetus on eesti keeles) :)

Pidurikettad/klotsid/supportid on siis mõlemal olemas :)

Ah jaa - igas liite/ühenduskohas on kindlasti puks.
Kuits

 postitati 04.11.09 21:19
Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
pidruiklotsid ei tohiks kulunud olla kuna suvel sai kässari tegeltud ja siis oli klotsi veel parajalt. See kolin on juba ammu, algul oli seda suht harva kuulda, aga nüüd kui sõita auklikul kruusateel siis pm koguaeg koliseb see tagaratas. Asfaldil suht vähesed augud tekitavad seda häält.
Juks11 kui asjaga rohkem kursis oleks siis peaksid tedama, et pooleveolisel need on ja täna sai ära ka tellitud.


Siiski, kui näiteks söidad auklikul teel ja pidurdusel kolin kaob, vöiks kontrollida uuesti klotside olukorda.
Parajalt suudab möni ka 3mm paksuse klotsi kohta öelda:P

Tagasillas tugilaagrid töesti puuduvad - tagasillas siiski tegu puksidega, ehk tugipatjadega.
ferdinand

 postitati 04.11.09 21:18
Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Tugilaagri mõte on mul sellepärast ka, et kunagi ees paremal rattal sai ära vahetud kuna tekitas ka kolinat. Algul otsisin igast muid vigu, aga tuli välja et see oli vigane.

Tagumine roolilatt äkki hoopis loksub?:o:D Minu mäletamist mööda veoga ja veota sillal amordikinnitused täpselt ühtmoodi lahendatud. Miks piduriklotside teema välistatud on? Kulunud kelgud ju üsna tavaline nähtus sellisel masinal.

Edit: mis krdi tugilaagreid sa tagasillast taga ajad ma ei saa aru?:o
ggsizask

 postitati 04.11.09 21:12
Täpsustan, et nelikveolisel puuduvad tagumised tugilaagrid. Pole aega ega raha, et viia teda spetsialisti poole. Püüan praegu ise hakkama saada.
Fugitive

 postitati 04.11.09 21:07
Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
on kyll jh, nimelt nelikveolisel puuduvad tugilaagrid. (sellepärast ei hakkanud vedu panema)

Ole hea, vii oma auto spetsialistide juurde, muidu sa oma teadmistega muudad ta kinnisvaraks.
ggsizask

 postitati 04.11.09 21:07
Tugilaagri mõte on mul sellepärast ka, et kunagi ees paremal rattal sai ära vahetud kuna tekitas ka kolinat. Algul otsisin igast muid vigu, aga tuli välja et see oli vigane.
ggsizask

 postitati 04.11.09 21:04
pidruiklotsid ei tohiks kulunud olla kuna suvel sai kässari tegeltud ja siis oli klotsi veel parajalt. See kolin on juba ammu, algul oli seda suht harva kuulda, aga nüüd kui sõita auklikul kruusateel siis pm koguaeg koliseb see tagaratas. Asfaldil suht vähesed augud tekitavad seda häält.
Juks11 kui asjaga rohkem kursis oleks siis peaksid tedama, et pooleveolisel need on ja täna sai ära ka tellitud.
juks11

 postitati 04.11.09 20:56
Tugilaagreid ei ole kummalgi tagasillas...
Kuits

 postitati 04.11.09 20:52
Ka kulunud piduriklots(id) vöivad kolinat tekitada.

Kas need detailid vöivad korras olla?
ggsizask

 postitati 04.11.09 20:46
on kyll jh, nimelt nelikveolisel puuduvad tugilaagrid. (sellepärast ei hakkanud vedu panema)
juks11

 postitati 04.11.09 20:29
Ma pole küll ühtegi Audit põhja alt näinud aga naised saunas rääkisid, et esiveolisel ja neliveolisel pidi tagasillas miskit erinevat olema...
ggsizask

 postitati 04.11.09 20:11
avataril oleval autol:D Audi 100 c4 1992.
juks11

 postitati 04.11.09 19:59
Lammas all paremal nurgas...!?

On see suur saladus millel selline probleem on?
ggsizask

 postitati 04.11.09 19:50
Sa uuritud, et sillatala puks ja käändtala puks on korras ja siis mõtlesin, et kolinat peaks tekitama amordi tugilaager. Oskab ehk keegi veel midagi pakuda, mis tekitab kolinat.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.7% - SQL: 30.3%]