Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kolin taga paremas rattas. (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4664)
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 19:50 Tsiteeri
Kolin taga paremas rattas.



Sa uuritud, et sillatala puks ja käändtala puks on korras ja siis mõtlesin, et kolinat peaks tekitama amordi tugilaager. Oskab ehk keegi veel midagi pakuda, mis tekitab kolinat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.09 19:59 Tsiteeri


Lammas all paremal nurgas...!?

On see suur saladus millel selline probleem on?


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 20:11 Tsiteeri


avataril oleval autol:D Audi 100 c4 1992.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.09 20:29 Tsiteeri


Ma pole küll ühtegi Audit põhja alt näinud aga naised saunas rääkisid, et esiveolisel ja neliveolisel pidi tagasillas miskit erinevat olema...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 20:46 Tsiteeri


on kyll jh, nimelt nelikveolisel puuduvad tugilaagrid. (sellepärast ei hakkanud vedu panema)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.11.09 20:52 Tsiteeri


Ka kulunud piduriklots(id) vöivad kolinat tekitada.

Kas need detailid vöivad korras olla?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.09 20:56 Tsiteeri


Tugilaagreid ei ole kummalgi tagasillas...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 21:04 Tsiteeri


pidruiklotsid ei tohiks kulunud olla kuna suvel sai kässari tegeltud ja siis oli klotsi veel parajalt. See kolin on juba ammu, algul oli seda suht harva kuulda, aga nüüd kui sõita auklikul kruusateel siis pm koguaeg koliseb see tagaratas. Asfaldil suht vähesed augud tekitavad seda häält.
Juks11 kui asjaga rohkem kursis oleks siis peaksid tedama, et pooleveolisel need on ja täna sai ära ka tellitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 21:07 Tsiteeri


Tugilaagri mõte on mul sellepärast ka, et kunagi ees paremal rattal sai ära vahetud kuna tekitas ka kolinat. Algul otsisin igast muid vigu, aga tuli välja et see oli vigane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.11.09 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
on kyll jh, nimelt nelikveolisel puuduvad tugilaagrid. (sellepärast ei hakkanud vedu panema)

Ole hea, vii oma auto spetsialistide juurde, muidu sa oma teadmistega muudad ta kinnisvaraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 21:12 Tsiteeri


Täpsustan, et nelikveolisel puuduvad tagumised tugilaagrid. Pole aega ega raha, et viia teda spetsialisti poole. Püüan praegu ise hakkama saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.09 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Tugilaagri mõte on mul sellepärast ka, et kunagi ees paremal rattal sai ära vahetud kuna tekitas ka kolinat. Algul otsisin igast muid vigu, aga tuli välja et see oli vigane.

Tagumine roolilatt äkki hoopis loksub?:o:D Minu mäletamist mööda veoga ja veota sillal amordikinnitused täpselt ühtmoodi lahendatud. Miks piduriklotside teema välistatud on? Kulunud kelgud ju üsna tavaline nähtus sellisel masinal.

Edit: mis krdi tugilaagreid sa tagasillast taga ajad ma ei saa aru?:o


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.11.09 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
pidruiklotsid ei tohiks kulunud olla kuna suvel sai kässari tegeltud ja siis oli klotsi veel parajalt. See kolin on juba ammu, algul oli seda suht harva kuulda, aga nüüd kui sõita auklikul kruusateel siis pm koguaeg koliseb see tagaratas. Asfaldil suht vähesed augud tekitavad seda häält.
Juks11 kui asjaga rohkem kursis oleks siis peaksid tedama, et pooleveolisel need on ja täna sai ära ka tellitud.


Siiski, kui näiteks söidad auklikul teel ja pidurdusel kolin kaob, vöiks kontrollida uuesti klotside olukorda.
Parajalt suudab möni ka 3mm paksuse klotsi kohta öelda:P

Tagasillas tugilaagrid töesti puuduvad - tagasillas siiski tegu puksidega, ehk tugipatjadega.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.11.09 21:23 Tsiteeri


Ok kui sa vihjatest siiani pole aru saanud siis üritan ära seletada:

1. Tugilaager on ainult esiamordil - see asub amordi ülemises otsas ja sinna amort toetub, aitab rooli keeramisel kogu püstakul pöörleda. Kuna tagumised rattad ei keera siis neid (tugilaagreid) seal ei ole ei esivedusel ega ka nelikvedusel.

2. Quattrol on taga õõtsad, regulleerimisvardad, poolassid, differ jne (nagu igal tagaveolisel).

3. Esiveolisel on taga 2 amorti, torujupp mis ühendab 2 püstaku omavahel kokku, et rattad laiali ei kukkuks ja miskine stabikamoodi asi (teadjad täpsustavad, ma kahjuks ei tea mis selle diagonaalis asuva rauast juppi nimetus on eesti keeles) :)

Pidurikettad/klotsid/supportid on siis mõlemal olemas :)

Ah jaa - igas liite/ühenduskohas on kindlasti puks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.11.09 21:32 Tsiteeri


Esiveolise tagasild

Quattro tagasild

Lisaks juurde, et quattrol on kolina pöhjustajaid tagasillas vörreldes esivedusega rohkem :cool:


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 21:35 Tsiteeri


Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.11.09 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.


No kui sa loll ei ole siis vaheta see tugilaager tagapool ka ära ja äkki on siis kolin kadunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.11.09 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kuule ferdinand ära mind nii lolliks ka pea.
Võib olla on tõesti selle õige nimi tugipadi, aga mõnes kohas on selle nimi tugilaager.
Fugitive ma tean, mis on tugilaager kuna olen seda ise vahetanud.


Tugi padi ja tugilaager siiski 2 eri asja.
Tugilaager saab oma nimetuse ikka vast sellest, et kummipuhver sisaldab endas ka laagrit, kuid tugipadi on lihtlabane kummijulla.

Siit tekivadgi erimeelsused, kui ei tehta endale selgeks, et mis on mis.
Kuidas saab möni koht nimetada tugipatja tugilaagriks, kui see seda pole!:o


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 04.11.09 21:48 Tsiteeri


No ega mina pole süüdi, et seda valesti nimetatakse, sest ega ma ei võtnud seda nime lambist vaid nii on mõnes kohas kirjas.
Fugitive ma mõtlesin seda silmas, et ei ole mõtet hakata puhast jama ka ajama mingist roolilatist tagasillas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 04.11.09 22:01 Tsiteeri


Kui sul tagasild keerab ( eeldan sellest, et vajab sul tugilaagreid) siis on ju loomulik, et su audil on ka roolilatt tagasillas. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.11.09 22:27 Tsiteeri


BTW, C4 kerel on ka esisillas padi ja laager eraldi jupid. B4-l on koos.

Tagumine amordipadi või vabalt koliseda küll. Ise vahetasin selle oma pooleveolisel C4-l suht esimese asjana. Vahetuseks oleks maru hea suruõhuvõtit kasutada, kuna amordi ülemiste kinnituste kolmest mutrist tagumise käsitsi lahti keeramine on paras PITA. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.15 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
BTW, C4 kerel on ka esisillas padi ja laager eraldi jupid. B4-l on koos.

Tagumine amordipadi või vabalt koliseda küll. Ise vahetasin selle oma pooleveolisel C4-l suht esimese asjana. Vahetuseks oleks maru hea suruõhuvõtit kasutada, kuna amordi ülemiste kinnituste kolmest mutrist tagumise käsitsi lahti keeramine on paras PITA. :)
Kas tugipadja jaoks on vaja ka salongi tagant lammutada? Auto töökoda väitis et muidu vahetada ei sa kui peab polstrid maha kiskuma. Eile veendusin et salongist ei leia midagi mida saaks vahetada! sest amordi kinnitus ei tule salongi. Vaja see töö ette võtta kuna kolin hakkab juba ajudele :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 18.04.15 13:58 Tsiteeri


Salongis tuleb lammutada vaid sel juhul, kui ülemised tikud on p.. keeratud ning on paigaldatud polt läbi kere. Muidu toimub kogu töö õues.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.8% - SQL: 32.2%]