Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
toomasd

 postitati 01.06.04 12:02
bensapump
maxs30

 postitati 22.05.04 11:13
Sõbral oli ka probleem katkus vahel ja tagurpidi sõiduga suri välja ja lõpuks ei tahtnud käima vahel minna.Pidi voolu süütepoolile käsitsi peale panema siis läks.Viga oli immos.Kui sul on ka immo siis vaaata see üle.
kpp

 postitati 22.05.04 06:42
hüdratõukurid vahetasin ära.Kompressioon on kõigis silindrites 10.
Mõnikord on räägitud siin foorumites süüteluku tagumisest plaadist, mis nagu ka oleks katkumise põhjus,sest mõnikord peale auto käivitamist jäävad armatuuri tuled põlema ja 2-3 korda teinekord alustan enne kui kustuvad.Üks diagnostiku elektrimõõte riist näitas jagaja kaane ja süütepooli vahel voolu hüplemist, küünla jagaja kaane vahel mitte.Aga süütepool on nüüd teise auto pealt korra ümber tõstetud, kuid tolku sellest polnud.Teine diagnostik ütles, et seal on kõik korras, kuid ta vaatas seda ainult läbi diagnosti aparaadi näitude.Nii et võta kinni mis on õige ja mis on vale.:(
truumu

 postitati 21.05.04 20:52
klapid häält ei tee?
hüdrokaid mõtlen...
kompressioonid?
kpp

 postitati 21.05.04 18:57
Aga miks külmast peast mootor vahele ei jäta, vaid kui on ca 5 min. töötanud ja siis hakkab turtsuma??:o
truumu

 postitati 20.05.04 19:57
Audidel juhtub vahest, et alumine rihmaratas sööb kiilu, mille otsas ta istub ära ja hakkab sõidu ajal mängima,
süüde ja gaasijaotus hakkavad suvaliselt muutuma
kpp

 postitati 20.05.04 17:02
to truumu: kõik näitajad on korda 3 üle vaadatud, ning need näitajad on korras, samuti hammasrihm on õigesti paigas ja varajaks sai süüde sellepärast pandud, et õige süütenurga all hakkab auto katkuma.Bensu filter on vahetatud 2* poole aasta jooksul,1* ise, teist korda teeninduses.Bensu torustik on läbi puhutud.Kui auto kooles ükskord tee peal ära,siis teeninduses puhuti bensu toru puhtaks ja vahetati filter, auto sai jälle käima, aga kui ta katkus ennem puhastust siis jätkas samamoodi peale teenindust.Terve pritsungi pea sai tõstetud koos kummipadjaga teise autopealt ümber, kuid see ei aidanud.Diagnostik väitis mokaotsast,et millegipärast gaasijaotus ja süüde ei klapi omavahel, kuid põhjust ka üles ei leidnud.
mag

 postitati 20.05.04 16:11
mina sain jõnksutamisest lahti lõpuks, põhjustaja oli umbes kütuse filter/sõel mis istus karburaatorisse mineva toruotsa sees kuhu kinnitub kütuse voolik. Sellne 5mm läbimõõdu ja 30mm pikkusega koonus-sõel.
truumu

 postitati 20.05.04 06:10
Tsitaat:
Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks olema
:o
liigvarane süüde ja lahja segu harilikult seda katkumist põhjustavadki...
kas rihmamärgid on paigas?
lambda töötab?
veakoodid välja võetud?
erkis71

 postitati 18.05.04 19:38
Vaata karpa all olevat patja,proovi töötava mootori korral karpat natuke liigutada ja vaata kas pöörded muutuvad või mitte.Või näed karpat liigutades padjal mingeid mõrasid.See häda monopritsel tavaline asi.
maxs30

 postitati 18.05.04 19:27
Et teada saada kas on karpa padi või muu koht kus saab lisaõhku.Osta külmkäivituse eetrit ja pihusta seda kohtadele mida kahtlustad.Mootori pöörete järgi saad aru kus lisaõhku saab.
margus

 postitati 18.05.04 15:06
Enamasti räägitakse karpa padjast sellistel juhtudel
T.P.

 postitati 18.05.04 14:56
tankla vahetus äkki abiks?
kpp

 postitati 18.05.04 12:14
Auto näitajad on 2 liitrine, 66kw ja 1991 a
Õhu lugejat pole sellel masinal
doktorms

 postitati 18.05.04 09:34
Monopritse on üldjuhul ilma õhulugejata.
Mis mootorikood on? Mis aasta auto?
MarkoC

 postitati 18.05.04 09:28
opelil oli samade tunnustega õhulugeja peetis ja poes hind 8 kilo :o
Äkki sulgi see teema ....
kpp

 postitati 18.05.04 09:18
Palun aidake lahendada probleem.Autoks on B4 monopritsega.Olen vahetanud autol päris palju juppe ära (Küünlad.Küünla juhtmed,rootori,jagaja kaane,bensu filtri,vaakum voolikud,teise auto pealt pritsungi pea prooviks)aga tolku ei ole.Diagnostis käinud 3-4 korda, kahe erineva juures, keeravad krutivad kasu ei midgi.Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks olema.Kui keegi teab või oskab soovitada mis teha andku teada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.1% - SQL: 42.9%]