Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pepe

 postitati 19.07.04 20:21
On äkki pakkuda? Samad probleemid vajavad lahendamist.
Varuosad

 postitati 19.07.04 19:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
Minu 5-st pihustist oli 4 omadega õhtal ja üks oli nö. poolpidune.


Väga kõva tulemus igal juhul :D:D

Tsitaat:
soojast peast käivitades, tundus nagu poleks paar pütti taga - pidi algus tuure andma et asi korralikult jooksma hakkaks.


Väga tuttav olukord!

Räägi kus kohast teised pihustid said ja mis hinnaga. Või panid päris uued?:o

Pihustitega vedas mul ropult. Sai üks 2,0 isend ostetud lammutamiskes. Sai selle pealt igaks juhuks ära kruditud, et äkki vaja, kuigi kahtlesin, kas 2,3NF ile need üldse sobivad. Tuli välja et need pihustid sama koodiga ja et need on praktiliselt uued spetsialisti jutu järgi ;).
Maksma läksid siis kontroll/puhastus +tihendid. Tihendid 5-le pihustile ca 400eeku.
Muidu ei teagi mis teinud oleks, uusi jahh nagu 900 ette tk. ei oleks tahtnud välja köhida. :D:D.
Aga romulast ka kahtlane osta, kui siis ainult väga odavalt, sest keegi tea ju mis olukorras need on. Ise olen neid müünud ca 50 eeku/tk
pepe

 postitati 19.07.04 19:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
Minu 5-st pihustist oli 4 omadega õhtal ja üks oli nö. poolpidune.


Väga kõva tulemus igal juhul :D:D

Tsitaat:
soojast peast käivitades, tundus nagu poleks paar pütti taga - pidi algus tuure andma et asi korralikult jooksma hakkaks.


Väga tuttav olukord!

Räägi kus kohast teised pihustid said ja mis hinnaga. Või panid päris uued?:o
Varuosad

 postitati 19.07.04 18:22
Sai nüüd pihustid vahetatud. Muutusid järgmised asjad: Enam soojast peast absl. ei puterda, minek hoopis teine ja mootor töötab nagu paremini ;).
Varuosad

 postitati 19.07.04 10:05
Sai isegi Baktis käidud pihusteid kontrollimas, täitsa asjalikud vennad.
Minu 5-st pihustist oli 4 omadega õhtal ja üks oli nö. poolpidune. St. neli soristasid nii mis kole!. Põhjus miks ma sinna vedasin- lihtsalt soojast peast käivitades, tundus nagu poleks paar pütti taga - pidi algus tuure andma et asi korralikult jooksma hakkaks. Tundub et see viga on enamustel vanadel audidel, lihtsalt pihusti kulub ära.
Nüüd sai 5 uut pihustit korralikult kontrollitud, pestud ja tihendid ümber, nii et saab näha mida mootor ütleb selle peale :D
MaQQu

 postitati 05.05.04 20:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja albert
Käisin baktis sealt öeldi, et madalatel pööretel ei pihusta korralikult , aga kui pöördeid annad siis töötab korralikult.


Viitab tuksis pihusti(te)le. Kasutatud aga korralik pihusti Palli tn romulas 100.- tk.
Kas küsisid, milline pihusti jamas. Ega ometi mitte kõik ?
albert

 postitati 05.05.04 16:14
Käisin baktis sealt öeldi, et madalatel pööretel ei pihusta korralikult , aga kui pöördeid annad siis töötab korralikult.
pepe

 postitati 05.05.04 15:39
Eriti oskaja mees oled, siis võib muidugi ise ka kontrollida. Mina lasin teha baktis (bosch), tunniga saab tehtud ilusti.

Enne kui pihustite kallale asuda, tuleb vahetada kindlasti ära kõik pihustite tihendid - väikesed kummist rõngad, odavad. Sest kui nende vahelt õhk läbi pääseb, on efekt põhim. sama. Võimalus on, et probleem laheneb.

Kontrollimise kohta seda, et kõigist pihustitest peaks väljuma bensiini ühte moodi (nagu aerosooli). Ummistunud või tuksis pihustist tuleb bena halvasti, näiteks tilgana või joana jne. Silmaga näha.

On võimalus lasta pihusteid läbi pesta - ka seda teevad diagnosti töökojad. Minu pihustitele see ei avaldanud mingit mõju kahjuks.
marko2100

 postitati 05.05.04 15:16
Mismoodi neid pihusteid kontrollida saab ja kus kohas? Või äkki saab seda ka kuidagi kodustes tingimustes kontrollida!
pepe

 postitati 05.05.04 14:29
Kinnitan Maqqu seisukohta. Enda masinal sama asi, on teist uuritud ja puuritud ning selgus, et viga pihustites.
MaQQu

 postitati 05.05.04 10:16
mina kahtlustaks mõlemal autol pihusteid. Oli endal täpselt sama lugu. Tühikäigul puterdas, kõrgematel pööreltel tundus, nagu oleks ok. vahetasin 3 pihustit (!!!) välja ning asi ok. Üks oli täitsa umbes ja teised kaks olid lihtsalt kehvad.
edit: Kusjuures mõnikord näiteks niiske ilmaga oli täitsa ok tükk aega ja enamasti külma motoga oli ka parem kui soojaga, aga mitte alati.
margus

 postitati 05.05.04 10:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
No ühenda lambda endal lahti sooja mottoriga, vaata, kas ikka puterdab.


Vahet pole kas lambda taga või ei - ikka sama värk!
Varuosad

 postitati 05.05.04 10:07
No ühenda lambda endal lahti sooja mottoriga, vaata, kas ikka puterdab.
margus

 postitati 05.05.04 10:02
Ei pruugi olla nii, et pööretel ka asi korras on, vaid siis lihtsalt ei pane seda nii väga tähele kuna pöörded on niivõrd kõrged ja lihtsalöt tundub, et OK.
Endal sama mure - ehk keegi aitab? Kahtlustan enda autol lambdat, kuna külmalt käib väga OK, aga soojalt hakkab vahele jätma. Kas prognoos õige?
albert

 postitati 05.05.04 09:46
Probleem siis selline autoks audi 100 84.a
2,1 mootor jätab tühikäigul vahele ,kui pöörded tõusevad töötab norm.Kas asi võib olla tühikäigu pöörete relees?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.6% - SQL: 42.4%]