Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
madjs

 postitati 18.04.04 19:49
Neh viga siis juba jupp aega tagasi leitud, asi siis oli pritse peasse suunduvas stutsis, seal se väike filtrike(mille olemasolu olin täiega ära unustanud:mad: ) asi oli siis metallipuru täis, puru sai ta sinna vanast bensupumbast arvatavasti, se täiega jõuras all. Aga no asjast siis nati kasu ka oli, nüüd kogu süsteem puhas ja kontrollitud. Teinekord targem ka , kohad kõik teada.
ve1ks

 postitati 11.04.04 17:18
Ostsin isegi kunagi lammarist sigarile pumba relee, töötas üsna korralikult, viga oli ainult selles, et ei lasknud mootorit pöördesse, 5000p/min oli ok, aga üle selle ei läinud. Imelikke asju juhtub, aga tihti on nii , et vea pead ise üles leidma.
QUATTRO

 postitati 11.04.04 16:55
Üks filter on kohe pumba korpuses,sealt kus paagist voolik pumpa jookseb,peale seda peaks olema eraldi plastist settekopsik,siis see suur peenfilter ja minu mäletamist mööda oli vist ka pritsepea sissetulekus filter vahel.
madjs

 postitati 10.04.04 18:49
Homme läheb suuremaks kaevamiseks, kütuse filtrites asi igatahes pole, käisin proovimas parem kui enne, aga mitte õige. Isegi pritsungi õhumõõtur sai puhtaks tehtud. Homme siis, näitaja vahele ja kütuse survet mõõtma, äkki ikkagi pump saba andun, kuu tagasi igatahes normis oli. Jagaja puks ka kahtlaselt loksub, eks näis mis sellega teha annab. Muidugi viga ilmnes peale remondist kätte saadud signa tagasi panemist, igaksjuhuks sellel ka süüte plokeeringu korra ära nullima, äkki viga seal, vähe usutav muidugi. Panin tähele, et külma mootoriga paugutab algul nagu korralikult, moto soenedes jamama hakkab. Küünlad ilusad, pole mustad ega ka valged, ilusti helepruunikad, nagu peab. Eks homme näeb.
ve1ks

 postitati 10.04.04 18:40
Kindel ma selles pole, kahtlane et viga seal. Sinu selgituse põhjal tundub ikka, et viga just nimelt selles, et bensiini ei tule piisavalt peale. Kui sul filter oleks päris kinni olnud, siis poleks sul auto sõitnud üldse. Mul oli selline juhus, et auto ei liikund enam üle 70km/h, vahetasin asja ära ja kõik hakkas toimima nagu varem.
madjs

 postitati 10.04.04 16:36
Ei ole mul paagisisene, asi põhja all. Pumba otsa, sealt kuskohast siis pump imeb oli ise kellegipoolt väike filter tehtud, asi oli sodi täis, aga mitte päris umbes, puhastasin ära, proovisin sõita, momendil ok, pole kaugemale veel jõudnud, kui lähen, eks siis näis, kas sain vea kätte või mitte. Ps. panin kapotiall täehele, et tetonatsiooni andur pragusid täis ja mähis paistab prao vahelt, kas see ei või sellist jura tekitada?
ve1ks

 postitati 10.04.04 14:25
Sul peaks paagisisene pump olema , kui ma ei eksi, äkki sul paak sodi ja kondenssi täis ja pumbal on sõel otsas, mis tõepoolest võib umbe minna. Aga puhasta paak ära ja vaata siis, mis teeb.
madjs

 postitati 10.04.04 13:36
Kui jõuliselt kiirendada jääb nälga, esimese kambriga ok, kui lapats põhja lükata siis mingi aeg tõmbab ilusti ja siis hakkab katkuma,(kui vaikselt kaasiga meelitada siis saab miski 160-170 kätte, ning alles siis hakkab katkuma, madalalt kiiruselt järsku vajutades tirib miski 3-4 sek ok ja siis jõnkat ,jõnkat, võtad kaasi maha ning tallad jälle, sama kordub) arvan, et tõmmet jagub seniks kuni rõhuakus rõhku, pump ei jõua suurema kütusekoguse vajadusel lihtalt läbi filtrite peale imeda. Vahest peale seismist asi ok, aga kui pikemalt sõita hakkab jälle jeblama, arvan, et imeb sodi ette tagasi, pumba otsa võtsin ka lahti, ja kui siis pumb käima panna väljuva bensiini kogus kahtlaselt väike. Ps suure filtri panin eile just uue. Aa enne jäi mainimata, et mul pritsung ke-jetroonik.
samru

 postitati 10.04.04 12:47
kuidas see jama avaldub või millest sa järeldad, et ei saa nii palju bensu peale. Ilma sõiduajal bensu rõhku mõõtmata ei saaks seda väita.
Kadari

 postitati 10.04.04 12:35
Paagis küll filtrit ei ole. Ei usu ka ,et viga seal on. Samas võid paagi maha võtta ja läbi pesta, kui rahu ei saa. Paaki maha võtta ei olnud keeruline.:cool:
madjs

 postitati 10.04.04 12:08
Nii järgmine küsimus siis vanema coupe kohta, äkki on keegi bensiinipaaki lammutanud? Huvitab selline asi, et kas paagis on filter? Kui on, siis kuskohast lähenema peaks, ise pole enne lammutanud ei taha ülearu laiali lõhkuda. Põhjaluse filtri vahetasin ära, aga pensiini etteanne ikka lahjaks jääb, pump korras, seepärast kahtlustangi paagisisest. Masinal siis paak tagaistme taga 70L mahtu.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]