Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Coupe bensu filtrid? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1677)
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.04.04 12:08 Tsiteeri
Coupe bensu filtrid?



Nii järgmine küsimus siis vanema coupe kohta, äkki on keegi bensiinipaaki lammutanud? Huvitab selline asi, et kas paagis on filter? Kui on, siis kuskohast lähenema peaks, ise pole enne lammutanud ei taha ülearu laiali lõhkuda. Põhjaluse filtri vahetasin ära, aga pensiini etteanne ikka lahjaks jääb, pump korras, seepärast kahtlustangi paagisisest. Masinal siis paak tagaistme taga 70L mahtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kadari
huviline



Registreerunud 08.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: coupe 5E

postitati 10.04.04 12:35 Tsiteeri


Paagis küll filtrit ei ole. Ei usu ka ,et viga seal on. Samas võid paagi maha võtta ja läbi pesta, kui rahu ei saa. Paaki maha võtta ei olnud keeruline.:cool:


Audicted
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.04.04 12:47 Tsiteeri


kuidas see jama avaldub või millest sa järeldad, et ei saa nii palju bensu peale. Ilma sõiduajal bensu rõhku mõõtmata ei saaks seda väita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.04.04 13:36 Tsiteeri


Kui jõuliselt kiirendada jääb nälga, esimese kambriga ok, kui lapats põhja lükata siis mingi aeg tõmbab ilusti ja siis hakkab katkuma,(kui vaikselt kaasiga meelitada siis saab miski 160-170 kätte, ning alles siis hakkab katkuma, madalalt kiiruselt järsku vajutades tirib miski 3-4 sek ok ja siis jõnkat ,jõnkat, võtad kaasi maha ning tallad jälle, sama kordub) arvan, et tõmmet jagub seniks kuni rõhuakus rõhku, pump ei jõua suurema kütusekoguse vajadusel lihtalt läbi filtrite peale imeda. Vahest peale seismist asi ok, aga kui pikemalt sõita hakkab jälle jeblama, arvan, et imeb sodi ette tagasi, pumba otsa võtsin ka lahti, ja kui siis pumb käima panna väljuva bensiini kogus kahtlaselt väike. Ps suure filtri panin eile just uue. Aa enne jäi mainimata, et mul pritsung ke-jetroonik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 10.04.04 14:25 Tsiteeri


Sul peaks paagisisene pump olema , kui ma ei eksi, äkki sul paak sodi ja kondenssi täis ja pumbal on sõel otsas, mis tõepoolest võib umbe minna. Aga puhasta paak ära ja vaata siis, mis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.04.04 16:36 Tsiteeri


Ei ole mul paagisisene, asi põhja all. Pumba otsa, sealt kuskohast siis pump imeb oli ise kellegipoolt väike filter tehtud, asi oli sodi täis, aga mitte päris umbes, puhastasin ära, proovisin sõita, momendil ok, pole kaugemale veel jõudnud, kui lähen, eks siis näis, kas sain vea kätte või mitte. Ps. panin kapotiall täehele, et tetonatsiooni andur pragusid täis ja mähis paistab prao vahelt, kas see ei või sellist jura tekitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 10.04.04 18:40 Tsiteeri


Kindel ma selles pole, kahtlane et viga seal. Sinu selgituse põhjal tundub ikka, et viga just nimelt selles, et bensiini ei tule piisavalt peale. Kui sul filter oleks päris kinni olnud, siis poleks sul auto sõitnud üldse. Mul oli selline juhus, et auto ei liikund enam üle 70km/h, vahetasin asja ära ja kõik hakkas toimima nagu varem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.04.04 18:49 Tsiteeri


Homme läheb suuremaks kaevamiseks, kütuse filtrites asi igatahes pole, käisin proovimas parem kui enne, aga mitte õige. Isegi pritsungi õhumõõtur sai puhtaks tehtud. Homme siis, näitaja vahele ja kütuse survet mõõtma, äkki ikkagi pump saba andun, kuu tagasi igatahes normis oli. Jagaja puks ka kahtlaselt loksub, eks näis mis sellega teha annab. Muidugi viga ilmnes peale remondist kätte saadud signa tagasi panemist, igaksjuhuks sellel ka süüte plokeeringu korra ära nullima, äkki viga seal, vähe usutav muidugi. Panin tähele, et külma mootoriga paugutab algul nagu korralikult, moto soenedes jamama hakkab. Küünlad ilusad, pole mustad ega ka valged, ilusti helepruunikad, nagu peab. Eks homme näeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.04.04 16:55 Tsiteeri


Üks filter on kohe pumba korpuses,sealt kus paagist voolik pumpa jookseb,peale seda peaks olema eraldi plastist settekopsik,siis see suur peenfilter ja minu mäletamist mööda oli vist ka pritsepea sissetulekus filter vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.04.04 17:18 Tsiteeri


Ostsin isegi kunagi lammarist sigarile pumba relee, töötas üsna korralikult, viga oli ainult selles, et ei lasknud mootorit pöördesse, 5000p/min oli ok, aga üle selle ei läinud. Imelikke asju juhtub, aga tihti on nii , et vea pead ise üles leidma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 18.04.04 19:49 Tsiteeri


Neh viga siis juba jupp aega tagasi leitud, asi siis oli pritse peasse suunduvas stutsis, seal se väike filtrike(mille olemasolu olin täiega ära unustanud:mad: ) asi oli siis metallipuru täis, puru sai ta sinna vanast bensupumbast arvatavasti, se täiega jõuras all. Aga no asjast siis nati kasu ka oli, nüüd kogu süsteem puhas ja kontrollitud. Teinekord targem ka , kohad kõik teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]