Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits

 postitati 09.04.04 18:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!


Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli otsalaager olemas.


Ainuüksi enam-vähem korralik käigukast maksab 1500.- ...
john

 postitati 08.04.04 08:30
võin pakkuda sulle automaat käigukasti kui huvi on olemas.
abix ps.
laur4

 postitati 07.04.04 22:33
Sõbra õnnetu saatusega automaadil olid seevastu läbi ainult esimese ja tagumise käigu kettad. Nende vahetus oli 2000 kanti. Kui tahad automaati jätta, siis vast mõistlikum lasta mõnel asjatundjal olemasolev üle vaadata ning mingi kalkulatsioon teha. Kui saab selle korda teha, siis pärast tükiks ajaks jälle rahu majas.
MaQQu

 postitati 07.04.04 22:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.


Sul tõenäoliselt 3 käiguline kast. Minul läks 3 käigulise kap remont maksma kokku 4900.- Minul olid kõik 3 plokki omadega läbi, ning pandi täiesti uued. Seega vanast kastist jäi pmst ainult korpus ja õlipump...
Räägi parem, mismoodi auto seisma jäi, ehk kuidas kast purunes.... Kindlasti andis ta sellest enne ka märku... Kas vahetas külmast peast ilusasti käike või ei ? kas vahetas sujuvalt või käis käiguvahetusel läbi mingi jõnks ? Mis õlitase tegi, oli õli vähe või liialt palju? Kuidas õli "välja nägi" ?
laur4

 postitati 07.04.04 19:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!


Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli otsalaager olemas.
Kaits

 postitati 07.04.04 19:16
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte. Igatahes siduri on tutikas!
quattromees

 postitati 07.04.04 18:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.


Seep see häda ongi, et põrsas kotis. Kardan, et korralikku automaatkasti naljalt alla 5k ei leia. Ise sai ca 5-6 korda automaatkasti peale-maha, enne kui leidsin, et seda korralikult käima ei saa. Tüütas ära. Ega see ümberehitus midagi üle mõistuse käivat ka ei ole.
NB! Juhul kui ISE vahetama hakkad: Automaatkasti ära võta maha kui manuaali, s.t. ära tõmba lihtsalt mootorist eemale! Eelnevalt tuleb starteri ava kaudu lahti pöörata (vist 3) polti, mis seovad hüdrotrafot ja veoplaati (täpset nimetust ei tea, ühesõnaga see kus starteri hammasvöö. Ingl. k driveplate e. sõidu- või veoplaat vms). Siis tuleb kast otse alla ja puudub hüdrotrafo vigastamise oht! (seda kõike muidugi juhul, kui eksisteerib võimalus, et autom. kast üldse autole tagasi kolib....)
QUATTRO

 postitati 07.04.04 18:33
Räägi maqquga,tema lasi oma kastil täis remo teha ja vist oli kogu tööraha koos kasti maha ja pealepanekuga kuskile 4 kilo alla.
Speed

 postitati 07.04.04 18:13
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.
quattromees

 postitati 07.04.04 17:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja Speed
Autoks audi 100 2.2 83a. Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad üldse kastid, nii manuaal kui automaat?


Olen ise selle tööga maha saanud. Kuskil kunagi kirjeldasin, otsingut kasutades võid üles leida. Vaja on pooltelgesid, kasti hoovastikku, hooratast, sidurit, pedaale, siduri pumpa ja torustikku. Kõige suurem jama on sellega, et väntvõllis puudub pesa laagrile, kuhu vedava võlli ots toetub. Seal küll ava olemas, aga peenem. Ise lammutasin kasti pulkadeks ja lasin võlli otsa väiksemaks treida, et sobiks vända avausse. Laagrit ei paigaldanud, kuid kasutasin mingit kauakestvat määret. Pedaale tuleb ka väänata, sest aut. varjandi põhi erinev. Nipet-näpet ka elektris, näiteks see, et starteri blokki poleks ja tagurdustuled. Pooltelgi mõõda igaks juhuks, üks võib isegi pikkuselt sobida. Ise ostsin mõlemad uued, aga kes teab...
Kasti leiad ca 1.5k eest.
AudiTeam

 postitati 07.04.04 17:10
Kastid võivad erinevad ka olla!
Näiteks audi 80 manuaal ja automaat on erinevad - elasin ise selle jama kunagi üle - kinnitused siis erinevad ja pidin ka kõvasti keevitustöid tegema.
Eints

 postitati 07.04.04 16:53
mul tuttav ehitas kah automaat audi manuaalik ümber...selle käigus vahetas välja käigukasti koos käiguvahetus hoovastikuga, pedaalid, ja mootoril hooratta...iseenesest midagi üle mõistuse keerulist ei ole...
siduri pedaali lisamisega ei tohiks jama tekkida kui vahetad kogu pedaalikde ploki ära sest keres on kõik vajalikud kinnitused ja avad olemas
samru

 postitati 07.04.04 16:40
kasti panek ei ole kõige suurem mure - jama on siduripedaali lisamisega. Mul üks tuttav kodanik ehitas ümber - selle aja, mis ta ära kulutas oleks kahe kasti raha teeninud. Ja tulemus oli pehmeltöeldes porno.
Speed

 postitati 07.04.04 16:29
Autoks audi 100 2.2 84 Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad üldse kastid, nii manuaal kui automaat?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 1.2% - SQL: 98.8%]